Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-01-2020 16:06:00 |
Składania : | 09-01-2020 09:05:00 |
Otwarcia : | 09-01-2020 10:10:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
1. Przedmiotem
zamówienia jest Świadczenie kompleksowe
usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze Szkoły
Podstawowej nr 1 w Świebodzinie w roku 2020.
1.1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:
a) odpady zmieszane raz w tygodniu 2
pojemników o poj. 1100L
b) odpady selektywne
- papier raz w tygodniu 1 pojemników o
poj. 1100 m3
- szkło co 2 tygodnie 2 pojemników o
poj. 0.24 m3
- tworzywa sztuczne co 2 tygodnie 1
pojemników o poj. 1100 m3
- odpady
biodegradowalne co 2
tygodnie 2 pojemników o poj. 0,24 m3
Dodatkowy odbiór odpadów komunalnych z
pojemników na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany
pojemości pojemników po wcześniejszym skonsultowaniu z usługodawcą.
1.2.
Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia i ustawienia pojemników od
dnia 07.01.2020 r. do dnia 31.12.2020
a) przy budynku głównym
Szkoły, pojemniki powinny być opisane
zgodnie z prowadzaną selekcją odpadów w odpowiednich dla niech
kolorystyce oraz zamykanych
z możliwością swobodnego otwierania pokryw/klap.
Szacunkowa średnia roczna ilość
odpadów komunalnych przewidywana w 2020 r.:
-
odpady
zmieszane - 43 Mg,
-
odpady
biodegradowalne – 1,8 Mg,
-
odpady
z papieru - 2 Mg,
-
odpady
z metali i tworzyw sztucznych – 0.3 Mg,
-
odpady
ze szkła – 0,6 Mg,
Podana
ilość wywożonych odpadów oraz ilości pojemników jest szacunkowa i została
podana w celu sporządzenia oferty. Faktyczna ilość odpadów oraz pojemników
może nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego.
1.3. Pojemniki będące w posiadaniu
Wykonawcy, Wykonawca dostarczy do wskazanych miejsca na własny koszt w miejsca
wskazane przez Zamawiającego. Pojemniki mogą być nowe lub używane, jednak
estetyczne i w należytym stanie technicznym
i sanitarnym.
1.4. Wykonawca zapewni utrzymanie pojemników i
kontenerów w stanie sprawności technicznej w okresie trwania umowy oraz zapewni
dezynfekcję pojemników raz w
roku. Termin dezynfekcji pojemników ustalony zostanie z Zamawiającym
i
przedstawiony w harmonogramie w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia Zamawiającego.
1.5.
Wykonawca pokrywa koszty napraw, konserwacji oraz wymiany dzierżawionych
pojemników w razie całkowitego ich zniszczenia lub kradzieży.
1.6.
Odbiór odpadów komunalnych z pojemników musi być potwierdzony pisemnie wraz z pieczątką przez przedstawiciela
Zamawiającego na kwicie potwierdzenia
wywozu.
1.7.
Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie przy pomocy środków transportu,
zachowując wszystkie wymogi higieniczno–sanitarne obowiązujące w tym zakresie.
1.8.
Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojemników/kontenerów traktowanych
jako prace dodatkowe w terminie do 12 h od zgłoszenia przedstawiciela
Zamawiającego.
2.
Wykonawca
zobowiązany jest wykonywać zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we
Wzorze umowy stanowiącym załącznik do
zapytania ofertowego.
Główny
Kod CPV:
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
Dodatkowe
kody CPV:
90500000-2 Usługi związane z odpadami
komunalnymi
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
3. Zgodnie z
art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks
pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
IV. SPOSÓB I
SKŁADANIA OFERT
1. Każdy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.
Oferty z wypełnionym formularzem ofertowym specyfikacji należy
składać
w terminie do dnia 30 grudnia 2019.r do
godz. 10.00 w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
2. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
3. Oferta musi być napisana w języku polskim.
4. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy , którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom przestawionym w zapytaniu
ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę
w oparciu o
kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym .
5. Otwarcie ofert nastąpi 30 grudnia 2019r. o godz. 11.00
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział
wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Akceptują warunki zawarte w niniejszej
specyfikacji i wzorze umowy.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy
do dnia 7 stycznia 2020r.
VII.
KRYTERIA OCENY OFERT
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na
podstawie kryterium – cena 100%.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca
związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego jako
termin składania ofert.
2. Dzień
składania ofert jest pierwszym dniem związania złożoną ofertą.
IX. INNE WYMAGANIA I WARUNKI
1. Do oferty
Wykonawca dołączy następujące dokumenty:
a) kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo kserokopię
aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
2. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie
zawarta zgodnie ze wzorem umowy załączonym do niniejszego zaproszenia, na wyżej
wymienionych warunkach, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego w
zawiadomieniu o wyborze oferty.
3. Osoba
uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Sylwester Wierzbicki
tel. 684750965
poczta@sp1.swiebodzin.pl, sylwester.wierzbicki@sp1.swiebodzin.pl
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów
Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) -
zgodnie z art. 4 pkt. 8.
W załączeniu:
- Formularz ofertowy
- Wzór umowy
Komunikaty