Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Świebodzinie w roku 2020.

Sylwester Wierzbicki
Gmina Świebodzin Oddział: Szkoła Podstawowa nr 1
Termin:
Zamieszczenia : 01-01-2020 16:06:00
Składania : 09-01-2020 09:05:00
Otwarcia : 09-01-2020 10:10:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze  Szkoły Podstawowej nr 1 w Świebodzinie  w roku 2020.

 

1.1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:

a) odpady zmieszane raz w tygodniu 2 pojemników o poj. 1100L

b) odpady selektywne

- papier raz w tygodniu 1 pojemników o poj. 1100 m3

- szkło co 2 tygodnie 2 pojemników o poj. 0.24 m3

- tworzywa sztuczne co 2 tygodnie 1 pojemników o poj. 1100 m3

- odpady biodegradowalne co 2 tygodnie 2 pojemników o poj. 0,24 m3

 

Dodatkowy odbiór odpadów komunalnych z pojemników na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany pojemości pojemników po wcześniejszym skonsultowaniu z usługodawcą.

 

1.2.  Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia i ustawienia pojemników od dnia 07.01.2020 r. do dnia 31.12.2020                   

a) przy budynku głównym Szkoły, pojemniki powinny być opisane  zgodnie z prowadzaną selekcją odpadów w odpowiednich dla niech kolorystyce oraz zamykanych z możliwością swobodnego otwierania pokryw/klap.

 

Szacunkowa średnia roczna ilość odpadów komunalnych przewidywana w 2020 r.:

-       odpady zmieszane - 43 Mg,

-       odpady biodegradowalne – 1,8 Mg,

-       odpady z papieru - 2 Mg,

-       odpady z metali i tworzyw sztucznych – 0.3 Mg,

-       odpady ze szkła – 0,6 Mg,

 

Podana ilość wywożonych odpadów oraz ilości pojemników jest szacunkowa i została podana w celu sporządzenia oferty. Faktyczna ilość odpadów oraz pojemników może nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego.

 

1.3. Pojemniki będące w posiadaniu Wykonawcy, Wykonawca dostarczy do wskazanych miejsca na własny koszt w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Pojemniki mogą być nowe lub używane, jednak estetyczne i w należytym stanie technicznym

i sanitarnym.

 

1.4.  Wykonawca zapewni utrzymanie pojemników i kontenerów w stanie sprawności technicznej w okresie trwania umowy oraz zapewni dezynfekcję pojemników raz               w roku. Termin dezynfekcji pojemników ustalony zostanie z Zamawiającym

i przedstawiony w harmonogramie w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia Zamawiającego.

 

1.5. Wykonawca pokrywa koszty napraw, konserwacji oraz wymiany dzierżawionych pojemników w razie całkowitego ich zniszczenia lub kradzieży.

 

1.6. Odbiór odpadów komunalnych z pojemników musi być potwierdzony pisemnie wraz          z pieczątką przez przedstawiciela Zamawiającego na kwicie potwierdzenia wywozu.

 

1.7. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie przy pomocy środków transportu, zachowując wszystkie wymogi higieniczno–sanitarne obowiązujące w tym zakresie.

 

1.8. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojemników/kontenerów traktowanych jako prace dodatkowe w terminie do 12 h od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego.            

 

2.    Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.

 

Główny Kod CPV:

90533000-2 Usługi gospodarki odpadami

    Dodatkowe kody CPV:

    90500000-2 Usługi związane z odpadami komunalnymi

    90511000-2 Usługi wywozu odpadów

    90512000-9 Usługi transportu odpadów

    90514000-3 Usługi recyklingu odpadów

 

3.  Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

 

IV. SPOSÓB  I SKŁADANIA OFERT

 

1.  Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3.  Oferty z wypełnionym formularzem ofertowym specyfikacji należy składać                                      

     w terminie  do dnia 30 grudnia 2019.r do godz. 10.00 w formie elektronicznej                                     

     za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.                                                                              2. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.                                                              3. Oferta musi być napisana w języku polskim.                                                                      

4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy , którego oferta odpowiada wszystkim 

    wymaganiom przestawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę

     w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym .                                                                                                                                                5. Otwarcie ofert nastąpi 30 grudnia 2019r. o godz. 11.00

 

V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU                                                                                           

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.    Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji i wzorze umowy.

 

 

VI.       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy

 do dnia 7 stycznia 2020r.

 

 

 

VII.    KRYTERIA OCENY OFERT

 

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie kryterium – cena 100%.

 

 

VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

1.  Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.

2.  Dzień składania ofert jest pierwszym dniem związania złożoną ofertą.

 

IX. INNE WYMAGANIA I WARUNKI

 

1.  Do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty:

 

a)  kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo kserokopię aktualnego  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

 

2.  Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy załączonym do niniejszego zaproszenia, na wyżej wymienionych warunkach, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wyborze oferty.

 

3.  Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:

 

Sylwester Wierzbicki tel. 684750965

poczta@sp1.swiebodzin.pl, sylwester.wierzbicki@sp1.swiebodzin.pl

 

 

 

 

Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - zgodnie             z art. 4 pkt. 8.

 

W załączeniu:

- Formularz ofertowy

- Wzór umowy

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zaproszenie do składania ofert.docx docx 25.24 2020-01-01 16:06:00 Postępowanie
wzór umowy śmieci.docx docx 29.24 2020-01-01 16:06:00 Postępowanie
formularz ofertowy - 2019.docx docx 18.13 2020-01-01 16:06:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Świebodzinie w roku 2020. Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Świebodzinie w roku 2020. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 463