Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-12-2019 10:31:16 |
Składania : | 23-12-2019 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Przedmiotem umowy jest jednorazowa dostawa :
a) zadanie 1 – apteczki osobiste
b) zadanie 2 – apteczka - plecak transportowy
c) zadanie 3 – apteczka - plecak transportowy
d) zadanie 4 – materiały szkoleniowe
według ilości i asortymentu wskazanego w formularzu asortymentowo - cenowym
załącznik nr 1 do umowy.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją dostawy w tym koszty,
transportu leżą po stronie Wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od
dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego - Wydziału Gospodarki
Materiałowo – Technicznej KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25, 92-104 Łódź,
przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze.
4. Z wybranym Wykonawcą będzie zawarta umowa.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru jednego Wykonawcy do jednego zadania.
6. Złożenie ofert odbywać się będzie wyłącznie za pomocą platformy
zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
7. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym
na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonania zwrotu na
koszt Wykonawcy.
8. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
8. Termin ważności oferty minimum 60 dni
9. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość
dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod
uwagę w postępowaniu
10. Kryterium oceny: najniższa cena oraz termin dostawy.
W razie pytań proszę
o kontakt w godz. 8:30 do 15:30
Renata Krakiewicz tel. 42-665-32-32
e-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Komunikaty