Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZz.380.2.36.2019.DZz.434 Sukcesywne dostawy drobnych materiałów biurowych oraz naklejek na odpady medyczne dla SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.

Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2019 13:17:00
Składania : 18-12-2019 11:30:00
Otwarcia : 18-12-2019 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu SPZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na sukcesywne dostawy drobnych materiałów biurowych oraz naklejek na odpady medyczne dla SPZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety natomiast nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (pakiety) szczegółowo opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym 

- Pakiet 1 - Drobne materiały biurowe;

- Pakiet 2 - Naklejki na odpady medyczne;

Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie procedury i przedmiotu zamówienia: 

- Hanna Malec - Referent ds. Zamówień i zaopatrzenia - tel.: 32/62-18-359

- Ilona Chwastek - p.o. Kierownika Działu Zamówień i zaopatrzenia - tel.: 32/43-28-138

w godzinach od 7.30 - 14,00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Warunki przystąpienia do postępowania zawarte są w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do postępowania.


w przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty mat. biurowe.pdf pdf 282.82 2019-12-12 14:48:57 Postępowanie
Pakiet 1 - drobne materiały biurowe.docx docx 44.64 2019-12-12 14:42:14 Przedmiot zamówienia
Pakiet 2 - naklejki na odpady medyczne.docx docx 17.44 2019-12-12 14:42:26 Przedmiot zamówienia
naklejka na odpady - wzór 2020 r..pdf pdf 15.1 2019-12-12 15:00:43 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy DZz.380.2.36.2019.DZz.434.pdf pdf 221.47 2019-12-12 14:55:58 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert - do ogłoszenia.pdf pdf 223.65 2019-12-19 11:22:20 Publiczna wiadomość
Wybór oferty najkorzystniejszej - pakiet 1.pdf pdf 808.15 2020-01-03 12:02:55 Publiczna wiadomość
Wybór oferty najkorzystniejszej - pakiet 2.pdf pdf 739.84 2020-01-09 12:27:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-01-09 12:27 Hanna Malec Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie pakietu nr 2.

Wybór oferty najkorz [...].pdf

2020-01-03 12:02 Hanna Malec Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie pakietu nr 1.

Wybór oferty najkorz [...].pdf

2019-12-19 11:22 Hanna Malec Zamawiający informuje o zamieszczeniu informacji z otwarcia ofert zgodnie z załącznikiem.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pakiet 1 "Drobne materiały biurowe" Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w formularzu asortymentowo - cenowym, opieczętowania oraz podpisania przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skan należy dodać jako załącznik, natomiast ceny z poz."Razem" należy wpisać w miejscu "cena netto" i "cena brutto".

Pakiet 1 - drobne ma [...].docx

1 komplet SPZOZ Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych W Rybniku
Gliwicka 33
44-201, Rybnik
(0)
2 Pakiet 2 "Naklejki na odpady medyczne" Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w formularzu asortymentowo - cenowym, opieczętowania oraz podpisania przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skan należy dodać jako załącznik, natomiast ceny z poz."Razem" należy wpisać w miejscu "cena netto" i "cena brutto".

Pakiet 2 - naklejki [...].docx

naklejka na odpady - [...].pdf

1 komplet SPZOZ Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych W Rybniku
Gliwicka 33
44-201, Rybnik
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Projekt umowy - Akceptuję/my Projekt umowy stanowiący załącznik do postępowania i w przypadku wybrania Mojej/Naszej oferty zobowiązuję/emy się do jej podpisania na warunkach określonych w Formularzu oferty, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić.

Projekt umowy DZz.38 [...].pdf

(0)
3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. - Wykonawca wskazuje stronę/y www, pod którą/ymi dostępne są np.KRS lub CEIDG, takie jak www.ekrs.ms.gov.pl, www.prod.ceidg.gov.pl, i tym samym oświadcza, że dostępne na wskazanych stronach dokumenty są ważne i aktualne. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. (0)
4 Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający wymaga dołączenia pełnomocnictwa. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 RODO - Oświadczam/y, że wypełniłem/am/liśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem/am/liśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w postępowaniu. Proszę potwierdzić. (0)
6 Obowiązek podatkowy - Oświadczam/my, że wybór mojej/naszej oferty prowadzi/nie prowadzi* do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (jeżeli prowadzi, to Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie prowadzi do jego powstania, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczać zgodnie z tymi przepisami. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 865