Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-12-2019 14:00:00 |
Składania : | 13-12-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 13-12-2019 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
1. Zaprasza do złożenia oferty na wykonanie i montaż rolet okiennych i moskitier przeciwinsektowych w Domu Pomocy Społecznej w Zaskoczynie.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.03.2020 r.
3. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż rolet materiałowych wewnętrznych w kasecie PCV oraz mostikier aluminiowych do Domu Pomocy Społecznej w Zaskoczynie w ilości zgodnej z załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego .
Szczegóły zamówienia:
Rolety (na każdej szybie oddzielnie):
- kolor rolet należy uzgodnić z użytkownikiem , Wykonawca winien zapewnić podstawową paletę kolorów;
- materiał grupy podstawowej – poliester (odporny na zabrudzenia), gr. min.0,4 mm;
- rolety termoizolacyjne gramatura co najmniej 220 g/m2 , tkanina chroniąca przed nadmiernym nagrzewanem;
Mostikiery:
- mostikiera okienna osadzona w aluminiowym profilu przystosowanym do wielokrotnych, bezinwazyjnych mocowań do ram okiennych;
- odporna na działanie warunków atmosferycznych ;
- kolor mostikiery należy uzgodnić z użytkownikiem po podpisaniu umowy;
(Wykonawca przed wyceną może dokonać wizji lokalnej poprzez wcześniejsze umówienie się telefonicznie z Kierownikiem Administracyjnym obiektu pod nr (58) 6828114 wew. 109.)
5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Wydział Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16, pokój nr 207, tel. (058) 773-12-26,
6. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena 100%
7.
Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
- uzupełniony druk oferty (podpisany i dołączony w formie skanu);
- formularz cenowy;
5. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową do dnia 13.12.2019 roku, do godziny 1200 .
Komunikaty