Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-12-2019 13:39:25 |
Składania : | 20-12-2019 13:00:00 |
Otwarcia : | 20-12-2019 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Referat Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia oferty na wykonanie oraz dostarczenie do Urzędu Miasta w Rumi 1000 sztuk ramek pod tablice rejestracyjne.
Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7
Gmina Miejska Rumia zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu oraz dostarczeniu do Rumi 1000 sztuk ramek pod tablice rejestracyjne.
· wymiary 531 mm x 133 mm x 12 mm
· waga min. 160 gramów
· materiał: PP – polipropylen (spód), PS – polistyren (listwa)
· nadruk tylko na listwie – herb Rumi, napis RUMIA, logo Rumi z dopiskiem „rumia.eu” – fullcolor
· kolor: czarny
Cena musi obejmować transport do Urzędu Miasta. Projekt w uzgodnieniu
z Zamawiającym.
Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia.
Oferty należy złożyć do 20.12.2019 r, do godz. 12.00 – decyduje data wpływu oferty.
Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Referatem Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, tel. 58 679-65-71 lub mailowo: a.zawielak@um.rumia.pl
Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego między 10 a 31 stycznia 2020 r.
Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania bez wcześniejszego podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące kryteria oraz ich wagę:
1) Cena przedmiotu zamówienia – 100%
Wykonawca za wykonane zamówienie będzie zobowiązany do wystawienia faktury zawierającej wskazane przez Zamawiającego dane. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów mailem lub telefonicznie.
Anna Zawielak – Podinspektor Referatu Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, pokój 113, tel. 58 679 65 71, e-mail: a.zawielak@um.rumia.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
a) Załącznik nr 1 – Wzór oferty
Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-01-02 12:49 | Iwona Miklewska-Szczygieł | Informujemy, iż wykonawcą zapytania ofertowego na wykonanie oraz dostarczenie do Rumi 1000 sztuk ramek pod tablice rejestracyjne została firma: Utal Sp. z o.o., ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica |
Komunikaty