Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie usług w zakresie obsługi technicznej oraz awaryjnych napraw maszyn drogowych ZDMiKP w 2020 roku.

Termin:
Zamieszczenia : 09-12-2019 13:15:45
Składania : 20-12-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o informację
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP  i ma na celu uzyskanie ofert na obsługę techniczna oraz awaryjne naprawy maszyn drogowych zgodnie z zapytaniem ofertowym, specyfikacja techniczną, formularzem ofertowym, wykazem maszyn drogowych oraz wzorem umowy.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 602 480 677 Pan Grzegorz Trzciński.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oferta.pdf pdf 523.22 2019-12-12 08:01:17 Postępowanie
Specyfikacja techniczna.pdf pdf 1077.04 2019-12-12 08:01:17 Postępowanie
Wykaz maszyn drogowych.pdf pdf 248.35 2019-12-12 08:01:17 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 6563.72 2019-12-12 08:01:17 Postępowanie
zapytanie ofertowe.pdf pdf 744.01 2019-12-12 08:01:17 Postępowanie
Informacja RODO.pdf pdf 70.44 2019-12-09 13:44:51 Kryterium
Oferta.pdf pdf 523.22 2019-12-12 08:01:29 Kryterium
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 698.24 2020-01-13 12:12:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-01-13 12:12 Ewa Jucha Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w zapytaniu pn. „Wykonanie usług w zakresie obsługi technicznej oraz awaryjnych napraw maszyn drogowych ZDMiKP w 2020 roku”

Informacja o wyborze [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Zryczałtowana cena wykonania jednego przeglądu OT 50% Po stronie Wykonawcy proszę wpisać cenę wykonania przeglądu 1 OT (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oferta.pdf

(0)
2 Cena roboczogodziny 50% Po stronie Wykonawcy proszę wpisać cenę 1 roboczogodziny. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Termin wykonania zamówienia - 01.01.2020-30.12.2020. Data rozpoczęcia realizacji zamówienia wyznaczona na dzień 01.01.2020 r. może ulec zmianie jedynie w przypadku przedłużającej się procedury wyboru wykonawcy i zawarcia umowy. po stronie Wykonawcy proszę potwierdzić. (0)
4 Warunki płatności - 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury. Po stronie Wykonawcy proszę potwierdzić. (0)
5 Naprawy w terenie - Naprawy w terenie serwisem mobilnym do 1 godziny od zgłoszenia. Po stronie Wykonawcy proszę potwierdzić. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Naprawy awaryne - Naprawy powstałe w wyniku awarii, oraz inne usługi niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego maszyn drogowych, w tym także naprawy kół ,dętek, opon i ich wymiana w terenie, oraz prace blacharsko-lakiernicze. Po stronie Wykonawcy proszę potwierdzić. (0)
7 Holowanie - Oświadczenie o holowaniu maszyny do warsztatu do 2 godz. od chwili zgłoszenia. Po stronie Wykonawcy proszę potwierdzić. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Serwis mobilny - Oświadczenie o posiadaniu serwisu mobilnego gotowego do podjęcia interwencji w terenie do 1 godz. od zgłoszenia w cenie zadeklarowanej roboczogodziny . Po stronie Wykonawcy proszę potwierdzić. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Gwarancja - Wykonawca udzieli 12-m-cy gwarancji na wykonaną usługę, na części wg producenta. Po stronie Wykonawcy proszę potwierdzić. (0)
10 Czas naprawy - Przegląd OT musi być wykonany nie później niż w ciągu 12 godzin od chwili dostarczenia pojazdu, czas naprawy pojazdu od chwili dostarczenia nie może przekroczyć 2 dni roboczych, chyba że z przyczyn nie leżących po stronie oferenta wyniknie konieczność przedłużenie czasu naprawy. Po stronie Wykonawcy proszę potwierdzić. (0)
11 Zaplecze - Posiada własne zaplecze techniczne z wyposażeniem wraz z 1 podnośnikiem powyżej 16 t stanowisko z bramą wjazdową wysokości 5m.szerokości 3,0 m. długości 12 metrów, własne przyrządy. Po stronie Wykonawcy proszę potwierdzić. (0)
12 Potencjał kadrowy - posiada wykwalifikowany personel minimum jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia do stałego kontaktu dostępna 5 dni od poniedziałku do piątku od godz. 7 do 18, jednego mechanika ze znajomością układów hydraulicznych oraz jednego elektryka z kwalifikacjami. (0)
13 Informacja RODO - Wykonawca potwierdza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których pozyskał bezpośrednio lub pośrednio dane osobowe, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić.

Informacja RODO.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 374