Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa długopisów z nadrukiem

Iwona Miklewska-Szczygieł
Urząd Miasta Rumi
Termin:
Zamieszczenia : 09-12-2019 13:03:56
Składania : 20-12-2019 12:00:00
Otwarcia : 20-12-2019 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Referat Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia oferty na wykonanie oraz dostarczenie do Urzędu Miasta w Rumi 2000 sztuk długopisów

      1. Zamawiający:

Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7

      2. Opis przedmiotu zamówienia:

Gmina Miejska Rumia zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu oraz dostarczeniu  do Rumi 2000 sztuk długopisów:

·       wymiary min. długość 136 mm, min. średnica 7,5 mm

·       materiał: metalowy

·       nadruk – logo Rumi, jednokolorowy - biały

·       kolor: granatowy

·       długopis cienki z mechanizmem typu „twist”

·       z końcówką do ekranów dotykowych (touch)

·       wkład w kolorze niebieskim

      Cena musi obejmować transport do Urzędu Miasta. Projekt w uzgodnieniu z Zamawiającym.

      3. Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia.

     

      4. Termin i miejsce składania ofert:

Oferty należy złożyć do 20.12.2019 r. do godz. 12:00 – decyduje data wpływu oferty.

Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Referatem Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, tel. 58 679-65-71 lub mailowo: a.zawielak@um.rumia.pl

      5. Wymagany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego:

Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego  między 10 a 31 stycznia 2020 r.

Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania bez wcześniejszego podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.

      6. Opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty:

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące kryteria oraz ich wagę:

1)     Cena przedmiotu zamówienia – 100%

      7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego

Wykonawca za wykonane zamówienie będzie zobowiązany do wystawienia faktury zawierającej wskazane przez Zamawiającego dane. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury.

      8. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów mailem lub telefonicznie.

      9. Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego

Anna Zawielak – Podinspektor Referatu Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, pokój 113, tel. 58 679 65 71, e-mail: a.zawielak@um.rumia.pl

10. Informacje dodatkowe

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP.


      11. Załącznik do zapytania ofertowego:

a)     Załącznik nr 1 – Wzór oferty

W przypadku pytań - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WZÓR_OFERTY.doc doc 49.5 2019-12-09 13:22:28 Postępowanie
Odpowiedź_na_zapytanie.pdf pdf 241.31 2019-12-11 10:05:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-01-02 12:48 Iwona Miklewska-Szczygieł Informujemy, iż wykonawcą zapytania ofertowego na wykonanie oraz dostarczenie do Rumi 2000 sztuk długopisów została firma: G4U Sp. z o. o., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
2019-12-11 10:05 Iwona Miklewska-Szczygieł Odpowiedź na zapytanie

Odpowiedź_na_zapytan [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa długopisów z nadrukiem - 2000 szt. Urząd Miasta Rumi
Sobieskiego 7
84-230, Rumia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1131