Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-12-2019 13:03:56 |
Składania : | 20-12-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 20-12-2019 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Referat Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia oferty na wykonanie oraz dostarczenie do Urzędu Miasta w Rumi 2000 sztuk długopisów
1. Zamawiający:
Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Gmina Miejska Rumia zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu oraz dostarczeniu do Rumi 2000 sztuk długopisów:
· wymiary min. długość 136 mm, min. średnica 7,5 mm
· materiał: metalowy
· nadruk – logo Rumi, jednokolorowy - biały
· kolor: granatowy
· długopis cienki z mechanizmem typu „twist”
· z końcówką do ekranów dotykowych (touch)
· wkład w kolorze niebieskim
Cena musi obejmować transport do Urzędu Miasta. Projekt w uzgodnieniu z Zamawiającym.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia.
4. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy złożyć do 20.12.2019 r. do godz. 12:00 – decyduje data wpływu oferty.
Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Referatem Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, tel. 58 679-65-71 lub mailowo: a.zawielak@um.rumia.pl
5. Wymagany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego:
Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego między 10 a 31 stycznia 2020 r.
Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania bez wcześniejszego podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
6. Opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty:
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące kryteria oraz ich wagę:
1) Cena przedmiotu zamówienia – 100%
7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego
Wykonawca za wykonane zamówienie będzie zobowiązany do wystawienia faktury zawierającej wskazane przez Zamawiającego dane. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
8. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów mailem lub telefonicznie.
9. Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego
Anna Zawielak – Podinspektor Referatu Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, pokój 113, tel. 58 679 65 71, e-mail: a.zawielak@um.rumia.pl
10. Informacje dodatkowe
Niniejsze
zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze
postępowanie nie podlega przepisom ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych.
Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP.
11. Załącznik do zapytania ofertowego:
a) Załącznik nr 1 – Wzór oferty
W przypadku pytań - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-01-02 12:48 | Iwona Miklewska-Szczygieł | Informujemy, iż wykonawcą zapytania ofertowego na wykonanie oraz dostarczenie do Rumi 2000 sztuk długopisów została firma: G4U Sp. z o. o., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa |
2019-12-11 10:05 | Iwona Miklewska-Szczygieł | Odpowiedź na zapytanie |
Komunikaty