Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-12-2019 11:28:01 |
Składania : | 12-12-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 - pok. 405 serwis okuć oraz wymiana uszczelek oporowych VEKA w ilości ok. 20 mb. Serwis okucia RU ROTO Centro w oknie Związków Zawodowych oraz montaż 1 szt. klamki białej.
2. Wydział Ruchu Drogowego w Łodzi ul. Stokowska 21/25 wymiana zasuwnicy ROTO Centro 1601-1800 1 szt.
3. Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach ul. Żeromskiego 18 PDOZ wymiana zasuwnicy w oknie jednoskrzydłowym RU WINKHAUS GRM 1300/1 FFH 800-1300 ( antywyważeniowa).
4. Komenda Miejska Policji w Łodzi ul. Sienkiewicza 28/30 Stanowisko Kierowania w Wydziale Sztab Policji: montaż 2 szt. klamek białych, wymiana zasuwnicy w oknie jednoskrzydłowym WINKHAUS, zablokowanie uszkodzonego okna ( do wymiany w terminie późniejszym). Regulacja i konserwacja okuć w pok. nr 5 (parter) oraz w sekretariacie Wydziału Sztabu Policji w KMP.
5. Wymiana jednokomorowych pakietów szyb w KMP pok. 112 o przybliżonych wymiarach 610x1380 1 szt. oraz w dyżurce budynku przy ul. Tuwima 12a, przybliżone wymiary to 620x900.
INNE WARUNKI
I POSTANOWIENIA
- zamawiane usługi zostaną wykonane w miejscach jw.
- wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą
po stronie Wykonawcy
- rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie wystawionej przez
Wykonawcę faktury VAT.
- termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury wystawionej
na Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi 91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112 NIP
726-000-44-58.
- dostawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie
transportu przedmiotu dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
- Zamawiający wymaga przesłania/dostarczenia wraz z fakturą podpisanego oświadczenia z pkt.7
-Zamówienia
odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej OPEN NEXUS .
3 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
termin realizacji zamówienia do 20.12.2019 r.
4 DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Jacek Nowicki tel. 42/6653971
5 Zamawiający zastrzega sobie prawa do niezrealizowania zamówienia bez podania
przyczyn. Zastrzega się możliwość częściowej realizacji
Zamówienia.
6. KLAUZULA NR .1
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji
w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w
Łodzi
z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail:
iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie
realizacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w
trybie postępowanie na Platformie Zakupowej. (podstawą przetwarzania jest art.
6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy
zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym
lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą
przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo
zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww.
ustawy.27 lipca
5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani
prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że
udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać
tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant
Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli
kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są
przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie
zgadza się na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji
w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo
zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym
do realizacji umowy.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w
formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących
zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji
celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania
umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie
przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa
Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Wykonawcy
składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści
składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę
zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu
Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w
treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez
platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu
7. OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że:
• dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i
udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
• wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu
/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie/
• przyjmuje do wiadomości i akceptuje zapisy klauzuli informacyjnej zawartej w
warunkach postępowania.
Komunikaty