Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2019 09:23:56 |
Składania : | 13-12-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 13-12-2019 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dot. realizacji zadania pn.: ,,Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 010 359,00 zł na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów”.
1. Opis zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie
kredytu długoterminowego w wysokości:
1 010 359,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych
pożyczek i kredytów.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
· Rozliczenie kredytu nastąpi w złotych polskich.
· Termin spłaty kredytu: do 31.12.2022 r.
· Karencja w spłacie rat kredytu – pierwsza spłata raty kredytu – 31.03.2020 r. – ostatnia spłata raty kredytu – 31.12.2022 r.
Do wyceny oferty należy przyjąć, że kredyt
zostanie udzielony w całości w dniu 16.12.2019 r. Jako terminy spłat rat kredytu i odsetek
należy podać ostatni dzień danego
m-ca bez względu na to, czy będzie to niedziela lub święto.
3) Spłata odsetek – co miesiąc, pierwsza spłata - 31.12.2019 r. – ostatnia spłata – 31.12.2022 r.
4) Spłata rat – co kwartał, ilość rat
kapitałowych kwartalnych: 12, wysokość I raty:
84 159,00 zł, wysokość każdej kolejnej raty: 84 200,00 zł;
wysokość rat:
- rok 2020 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 1 x 84 159,00 zł +3 x 84 200,00 zł;
- rok 2021 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 84 200,00 zł;
- rok 2022 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 84 200,00 zł.
5) Rok odsetkowy: równy 365 dni.
6) Rodzaj harmonogramu spłat kredytu – malejące saldo.
7) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika Gminy.
8) Oprocentowanie
oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M + stała marża banku.
Zmiana oprocentowania następować będzie co miesiąc, począwszy od dnia
podpisania umowy kredytowej, oparta na stawce WIBOR 1M + stałą marżę banku. W
przypadku, gdy zmiana stawki wypadnie w sobotę, niedzielę lub święto –
przyjmuje się stawkę WIBOR 1M z dnia
poprzedzającego, w którym jest ustalana.
Zmieniona stawka bazowa będzie przez kolejny miesiąc równa stawce z dnia
zmiany oprocentowania. Wartość punktów procentowych, o jakie zostaje powiększona stawka WIBOR 1M,
nie ulega zmianom
w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
O zmianie oprocentowania kredytu bank będzie zawiadamiał niezwłocznie
Kredytobiorcę co miesiąc, informując o wysokości oprocentowania obowiązującego
w danym miesiącu. Do ustalonej stawki
WIBOR 1M doliczana będzie wartość stałej marży zaoferowanej przez Wykonawcę,
która nie będzie ulegać zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
9) Do wyceny oferty należy przyjąć stałą stawkę WIBOR 1M z dnia: 6 grudnia 2019 r.
10) Na potwierdzenie posiadania zdolności kredytowej Zamawiający załącza do zapytania dokumenty, jako załącznik Nr 3 (Uchwały Rady Gminy, Regionalnej Izby Obrachunkowej, sprawozdania).
2. Termin udzielenia kredytu, warunki udziału w postępowaniu.
1) Termin udzielenia kredytu od chwili podpisania umowy kredytowej nie być dłuższy niż 14 dni.
2) Wykonawca składający ofertę musi posiadać zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (Dz.U. z 2018 r., poz. 2187 z późn.zm.) – (dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r.) lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych. Kopię dokumentu należy złożyć razem z ofertą.
3. Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
1)
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez
platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 13 grudnia 2019 r. do godziny 10:00. Należy wypełnić wszystkie
pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania
i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia.
2) Jako cenę oferty Wykonawca podaje całkowity koszt udzielenia kredytu, tj. odsetki, prowizje i inne opłaty. Zamawiający nie dopuszcza możliwości obciążania innych dodatkowych opłat z tytułu udzielenia, uruchomienia kredytu.
3) Dokumenty, jakie Wykonawca składa razem z ofertą:
· skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego (zał. nr 1);
· skan parafowanych istotnych warunków umowy (zał. nr 2);
· kopię dokumentu, zezwolenia na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności (zgodnie z pkt 2 ppkt 2);
· szczegółowy harmonogram spłat raty kredytu.
4)
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej
na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę. Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
w zakładce POSTĘPOWANIA
w części dotyczącej niniejszego postępowania. Zamawiający zaleca Wykonawcom
dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”.
Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o
statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykonawca
posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym
użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany
zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez
Wykonawcę utworzone. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie
zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie
przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych
kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres
e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty -
wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
4. Wybór najkorzystniejszej oferty:
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
2) W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone poprzez platformę zakupową oferty.
3) Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę - przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
W przypadku pytań:
-merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 – 14:00;
-związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1943 z późn.zm.).
Załączniki:
2019-12-16 11:20 | Grzegorz Szański | W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2019-12-12 09:04 | Grzegorz Szański | W załączeniu opinia RIO w sprawie prawidłowości kwoty długu |
2019-12-11 10:25 | Grzegorz Szański | W załączeniu pytania Wykonawców i udzielone odpowiedzi dotyczące postępowania. |
Komunikaty