Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-12-2019 09:51:00 |
Składania : | 16-12-2019 08:00:00 |
Otwarcia : | 16-12-2019 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający, Zamek Książąt
Pomorskich niniejszym zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 30000,00
EURO, którego udzielenie wyłączone jest z obowiązku stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych.
1. Opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, kartrydży dla Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
zgodnie ze specyfikacją opisowo-ilościową, stanowiącą załącznik nr 1 do
niniejszego zaproszenia.
2. Termin
realizacji zamówienia: umowa z wybranym wykonawcą będzie obowiązywała od
dnia 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
3. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia terminu składania
ofert.
4. Kryteria
oceny ofert: 100 % cena (łączna wartość netto wszystkich oferowanych tuszy,
tonerów, kardridży
5. Sposób
obliczenia ceny.
Wykonawca ma obowiązek złożyć ofertę na wszystkie pozycje zawarte w
postępowaniu. Oferta
bez wypełnionych wszystkich pozycji podlegać będzie odrzuceniu.
Oferowana cena będzie wynikała z przemnożenia cen jednostkowych
artykułów wymienionych w specyfikacji opisowo-ilościowej przez
przewidywaną (szacowaną), a jednocześnie maksymalną ilość artykułów
przewidzianych do zakupu. Zaoferowana cena jednostkowa każdego
z wymienionych w załączniku artykułów będzie wartością stałą i niezmienną
przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku rozbieżności w cenach lub
omyłek rachunkowych Zamawiający dokona stosownych poprawek, o czym poinformuje
wykonawcę.
Wykonawca
obowiązany jest podać cenę oferty w złotych polskich z dokładnością do 1
grosza.
6. Miejsce
i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 16.12. 2019 r. do
godziny 8.00
Ofertę należy składać przez platformę zakupową Zamku Książąt Pomorskich w
Szczecinie adres:
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać
ofertę lub złożyć inną w zamian za wycofaną. Złożenie oferty zamiennej bez
wycofania poprzednio złożonej zostanie uznane za złożenie dwóch ofert, co spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.
7. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do wykonawców o złożenie
w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający może poprawić w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem
konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z
niniejszym zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian treści oferty.
8. Zawarcie umowy:
Wykonawca ma
obowiązek zawrzeć umowę zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. Umowa zostanie zawarta w
siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu związania ofertą.
a). Przed podpisaniem umowy, wykonawca będzie
miał obowiązek dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokumenty mogą zostać
załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez wykonawcę.
b). Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynikać będzie, że osoba,
która będzie podpisywała umowę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w
obrocie gospodarczym, załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawiony w
sposób określony przepisami prawa cywilnego.
Pełnomocnictwo
to musi zostać złożone w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru
oferty bez podania przyczyny.
W załączeniu:
- Zaproszenie do złożenia oferty
- Specyfikacja opisowo ilościowa - Załącznik nr 1
- Wzór umowy - Załącznik nr 2
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 91 434 83 36
-
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty