Zamieszczenia : | 05-12-2019 08:00:31 |
Składania: | 11-12-2019 12:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Dostawy |
http://www.gpk.biz.pl/bip/index.php?id=15&id2=41&look=215
Grodzisk Wlkp., 03.12.2019 r.
KP 12/12/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: KP 12/12/2019
Nazwa zamówienia: Dostawa używanego samochodu ciężarowego
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o. o.
ul. Kościańska 32
62-065 Grodzisk Wlkp.
www: www.gpk.biz.pl
tel: 61 44 47 186,
fax w. 9
e-mail: biuro@gpk.biz.pl
Godziny urzędowania: 7:00 – 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony na zasadach określonych w regulaminie Grodziskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i art. 132 (zamówienia sektorowe) ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 2018 poz. 1986, z późn. zm.).
III.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie
internetowej: www.gpk.biz.pl/bip
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezwypadkowego, używanego samochodu ciężarowego wywrotki wraz z osprzętem.
Pojazd musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.) bez jakichkolwiek odstępstw. Pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne na terenie RP, ponadto jego wyposażenia musi być sprawne technicznie i nadawać się do użytku. Dostawca udzieli gwarancji na kompletny pojazd nie mniej niż 6 m-cy.
Wymagania zamawiającego:
1) pojazd ciężarowy wywrotka co najmniej 2006 r., DMC od 16 t do 18 t, ładowność min. 8 t;
2) stan dobry/bardzo dobry;
3) brak wycieków paliwa i oleju;
4) udokumentowany przebieg pojazdu nie większy niż 250 000 km;
5) silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 240 kM;
6) norma emisji spalin min EURO 4 ;
7) skrzynia biegów manualna;
8) posiadający dwie osie z napędem 4x4, tylne koła podwójne;
9) układ hamulcowy pneumatyczny dwuobwodowy ( przód ,tył) wyposażony w ABS, ASR lub system równoważny;
10) kierownica po stronie lewej;
11) układ kierowniczy ze wspomaganiem;
12) skrzynia – wywrotka trójstronna z pojedynczym siłownikiem;
13) min. wymiary skrzyni ładunkowej ( dł. - szer. – wys.) 460 – 240 - 50cm;
14) wyposażony w przednią płytę czołową umożliwiającą montaż pługa śnieżnego;
15) oświetlenie zewnętrzne pojazdu zgodne z przepisami Prawo o Ruchu Drogowym;
16) oświetlenie dodatkowe ostrzegawcze na dachu kabiny oraz drogowe do pracy z pługiem śnieżnym;
17) opony zużyte maksymalnie w 30% ;
18) pełnowymiarowe koło zapasowe (zamontowane);
19) pojazd po wymianie olejów, filtrów i płynów eksploatacyjnych – udokumentowany;
20) pojazd powinien być zarejestrowany na terenie RP lub jego dokumenty i wyposażenie powinno umożliwić jego rejestrację na terenie RP.
Zamówienie obejmuje dostawę pojazdu do siedziby Grodziskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. ul. Kościańska 32 62-065 Grodzisk Wielkopolski.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed wyborem oferty przy udziale rzeczoznawcy.
Wykonawca przygotuje specyfikację oferowanego pojazdu oraz dołączy dokumentację fotograficzną
(min. 10 zdjęć przedstawiających: przód, tył, prawy bok, lewy bok, kokpit, tabliczkę znamionową, burty i podłoga wywrotki, osprzęt).
Pojazd może być zarejestrowany jako specjalny zimowego utrzymania dróg, za co otrzyma dodatkową punktację.
Kod CPV: 34142300-7 pojazdy samowyładowcze
V.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia– do 10 dni od dnia podpisania umowy.
VII. Opis warunków
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 SIWZ;
1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 SIWZ;
1.3. zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 SIWZ;
VIII.
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
IX.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium:
- cena oferty(brutto) –znaczenie 50%
- przebieg – znaczenie 30%
- rok produkcji –znaczenie 15%
- pojazd zarejestrowany jako specjalny ZUD –znaczenie 5%
X.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia:
11.12.2019 r. do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego:
Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o. o.
ul. Kościańska 32
62-065 Grodzisk Wlkp.
Sekretariat (pokój nr 101).
XI.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 11.12.2019 r. o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego:
Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o. o.
ul. Kościańska 32
62-065 Grodzisk Wlkp.
sala konferencyjna pokój 107
XII.
Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
XIII.
Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV.
Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem
strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający
nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV.
Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie
prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Informacja o zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych.
Liczba odsłon strony: 448
Komunikaty