Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont ślimaka 38H01 instalacji ITPO

Awatar Pracownika
Tomasz Kotowski
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2019 08:29:29
Składania : 03-12-2019 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy: FZ.38.278.2019
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. (zwana dalej „Zamawiającym”) zaprasza do złożenia oferty poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie negocjacji z jednym Wykonawcą § 5 pkt. II ust. „Regulaminu udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”
Zgodnie z art. 132 i 133 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz.1843 ) niniejsze zamówienie stanowi tzw. zamówienie sektorowe podprogowe i jako takie nie podlega w/w ustawie.
Wobec powyższego zastosowanie będzie miał „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”,(opublikowany na stronie www.wodociagi.torun.com.pl w zakładce „Przetargi /Regulaminy” - zwany dalej Regulaminem).
1. Wymagania Zamawiającego:

• Podana cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem kosztów dostawy i kosztów wynikających z obowiązujących przepisów.
• Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2019 r.
• Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.
• Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
• Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ.
• Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
• Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do:
- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów.
• Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:
Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń

 Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Tomasz Kotowski Tel.+ 48 600409151
 Sprawy techniczne - Marcin Gierszewski Tel.+48 604122004
- P. Marcin Aniołowski Tel.+48 600409133

1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51
e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191) w związku z art. 132 ust. 1 pkt. 4), ust. 1a, ust. 2, art. 133 ust. 1 oraz art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.


Załączniki:
1. Oświadczenie nr 1 (ogólny)
2. Formularz oferty (załącznik nr 1 A)
3. Rysunek techniczny (załącznik nr 1 B)
4. Oświadczenie nr 2 (brak podstaw do wykluczenia z postępowania)
5. Oświadczenie nr 3 (spełnienie warunków udziału w postępowaniu)
6. Oświadczenie nr 4 (oświadczenie podatnika VAT)
7. Oświadczenie nr 5 (obowiązki RODO)
8. Oświadczenie nr 6 (wzór umowy)

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1 A.doc doc 41.5 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
Oświadczenie nr 1 (ogólne).doc doc 33.5 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
Oświadczenie nr 2 (wykluczenie).doc doc 30 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
Oświadczenie nr 3 (spełnienie warunków).doc doc 31.5 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
Oświadczenie nr 4 (oświadczenie podatnika VAT).doc doc 30 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
Oświadczenie nr 5 (RODO).doc doc 35.5 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
Umowa zał. nr 6-Doostawa ślimaka 2019-1.doc doc 219 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
Zał. nr 1 B Rys. przenośników ślimakowych 36H01 i 38H01.pdf pdf 260 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
POLITYKA JiŚ_2019_1.pdf pdf 744.18 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
Załącznik nr 1 do procedury PZ 04_wyd14.doc doc 204.5 2019-11-29 08:29:29 Postępowanie
Zał. nr 1 B Rys. przenośników ślimakowych 36H01 i 38H01.pdf pdf 260 2019-11-29 08:29:29 Przedmiot zamówienia
Załacznik nr 1 A.doc doc 41.5 2019-11-29 08:29:29 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2019-12-05 11:02 Tomasz Kotowski FZ.38.278.2019TK
W niniejszym postępowaniu pod nazwą: Remont ślimaka 38H01 instalacji ITPO (ID 281311) na obiekcie Oczyszczalni Ścieków Centralna w Toruniu ul. Szosa Bydgoska 49 w 2019 r. (ID 274072) wybrana została oferta firmy:
Firma Usługowa MONTOR
Wiesław Dmowski
ul. Warzywna 40
87-100 Toruń

Łączna wartość zamówienia: 19.500,00 zł. netto + należny podatek VAT.
Toruń, dnia 3 grudnia 2019 r.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont ślimaka 38H01 instalacji ITPO Remont ślimaka progresywnego 38H01 do silosu surowca granulatu bazowego zainstalowanego na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Toruniu ul. Szosa Bydgoska 49 (bez rozładunku i montażu) wg. rysunku technicznego przenośnika ślimakowego zał. Nr 1 B w 2019 roku.

Zał. nr 1 B Rys. prz [...].pdf

Załacznik nr 1 A.doc

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - 30 dni, proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 362