Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Meble biurowe

Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2019 01:33:00
Składania : 30-11-2019 00:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Meble biurowe . 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

 - Termin realizacji zamówienia 14 dni  od dnia ogłoszenia wyboru ofert

- Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie  

  wykonawcy

- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą

  pod wskazany przez zamawiającego adres.

- Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na

  Stronie https://platformazakupowa.pl.

- W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej

  zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy

- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy

- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia

- Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury

  z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja.

Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na powyższe warunki -nie należy składać oferty.

Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 420, osoby kontaktowe  inż. Marcelina Lewandowska lub mgr inż. Jakub Sztekel.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Meble biurowe.pdf pdf 300.69 2019-11-29 01:33:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Meble biurowe Dostawa wraz z montażem mebli biurowych. Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty odbycia wizji lokalnej w celu wykonania pomiaru i przedstawienia projektu mebli w zapytaniu ofertowym! Szczegółowe informacje znajdują się w załaczniku.

Meble biurowe.pdf

7 komplet Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego
Szpitalna 28
77-400, Złotów
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - 14 dni od złożenia zamówienia, proszę potwierdzić. (0)
5 Gwarancja - min.24 miesiące, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 566