Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-11-2019 11:05:00 |
Składania : | 29-11-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Wydział Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu zaprasza do
złożenia oferty na dostawę sprzętu biurowego w niżej
wymienionych ilościach i asortymencie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
1. Warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
2. Termin realizacji: 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia; - koszty dostawy, instalacji kserokopiarek, przeszkolenia pracowników i rozładunku po stronie Wykonawcy;
3. Gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 12 miesięcy;
4. Dostawa kserokopiarek do KPP Brzeg ul. Robotnicza 10, 49-300 Brzeg
5. Dostawa 70 niszczarek do KPP Brzeg ul. Robotnicza 10, 49-300 Brzeg
6. Dostawa 20 niszczarek i kalkulatora do magazynu KWP w Opolu ul. Oleska 95, 45-231 Opole
7. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad oraz udziela min.12 miesięcznej gwarancji.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: 77 422 3785
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty