Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-11-2019 13:42:00 |
Składania : | 28-11-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-11-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do
Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki
nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP.
08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na
powrót do aktywności zawodowej
rodzica".
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
„Dostawa zmontowanego
wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego
programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus”
2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata
2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie
Klucze, szansą na powrót do aktywności
zawodowej rodzica".
Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem
polskim certyfikaty i atesty (CE) potwierdzające jego dopuszczenie do
użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiązany jest
załączyć ww. certyfikaty/atesty przy dostawie. Dostarczone Wyposażenie musi być
nowe i kompletne. Instrukcja w języku polskim Zabawki muszą być przeznaczone
dla dzieci w wieku od 1 do 3 lat.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się
w Załączniku nr 3.
1. Część I Meble i akcesoria.
2. Część II Sprzęt AGD I RTV.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie
części spośród opisanych niżej (może złożyć jedną, lub
dwie oferty częściowe).
Ilekroć w jest mowa o ofercie, należy przez to
rozumieć także ofertę częściową.
Dostawę należy wykonać zgodnie z załączonym
zestawieniem. Dostarczone Wyposażenie ma być o zgodnych lub o równoważnych parametrach, z wyposażeniem
opisanym w załączniku nr 3.
terminy wykonania zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy.
okres gwarancji:
1. Część I Meble i akcesoria : Meble
- minimum 24 miesiące, akcesoria - minimum 12 miesięcy,
2. Część II Sprzęt AGD I RTV minimum 24 miesiące.
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.
b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy
protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i
terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy
oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i
faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
d) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
- Kryteria oceny ofert: 100 % cena,
- Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,
- Wykonawca
udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres:
1. Część I Meble
i akcesoria: Meble- minimum 24
miesiące, akcesoria- minimum 12 miesięcy,
2. Część II
Sprzęt AGD I RTV minimum 24 miesiące.
- Miejsce dostawy: do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca powinien:
- podać cenę brutto każdej pozycji
oraz cenę jednostkową a następnie wszystkie pozycje zsumować obliczając cenę
oferty (brutto). Wykonawca powinien podać kwotę podatku od towarów i usług (VAT).
- Wykonawca w cenę oferty powinien
wkalkulować koszty wynikające z usług dodatkowych tj. transportu, rozładunku, itp.
- Cenę oferty (brutto) należy podać jako cenę ryczałtową, tzn. cenę za wykonanie całości zamówienia.
4. Istotne postanowienia umowne:
4.1. Dostarczenie wyposażenia o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu do złożenia oferty;
4.2. Transport wyposażenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4.3. Terminowa
realizacja przedmiotu umowy;
4.4. Zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy;
4.5. Usunięcie
wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie odbioru przedmiotu umowy oraz w okresie
rękojmi i gwarancji;
4.6. Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach,
które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia, jakość dostaw, opóźnienie
planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania z
Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;
4.7. Pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych
w stosunku do dostaw realizowanych przez podwykonawców.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty - Załącznik nr 2,
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3,
- Szczegółowe zestawienie cen wyposażenia dla zamówienia– załącznik nr 4.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 28.11.2019 r. do godziny 10:00 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub:
- platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu
zamówienia oraz pieczęcią firmową
Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
„Dostawa
zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach
resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
„MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie
żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności zawodowej rodzica".
1. Część I Meble i
akcesoria.
2. Część II Sprzęt AGD I
RTV.
Nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 28.11.2019 r.
Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
W
przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp.)
lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data
i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
- Wycenę
jednostkową, ( na podstawie załącznika nr 4),
- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
- Klauzula informacyjna RODO (
załącznik nr 1).
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-29 11:17 | Joanna Kujawa-Popowska |
Klucze,
dnia
29
listopada
2019
r. Znak sprawy ZP.270.61.2019 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) ustawy nie stosuje się. 1.W celu zamówienia „Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności zawodowej rodzica". 1. Część I Meble i akcesoria. 2. Część II Sprzęt AGD I RTV. które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto. Wartość szacunkowa zamówienia 41 266,24 zł netto 2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 21.11.2019 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: 1. EduFit Sp. z o.o., ul. Skośna 12, 30-383 Kraków 2. Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź, 3. Moje Bambino Sp.z o.o. Sp. k., 90-613 Łódź, ul. Gdańska 80, e-mail: 4. Opublikowano na BIP Gminy Klucze. poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta i zamieszczenie na BIP Gminy Klucze, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji(*) W terminie do dnia 28.11.2019 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty: 1. Część I Meble i akcesoria. LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto Uwagi 1. Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.K. Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź. 42 147,80 zł Brak 3. Wybrano ofertę: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.K.; Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź. Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty : Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. 2. Część II Sprzęt AGD I RTV. LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto Uwagi 1. Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów 7 579,26 zł Brak 4. Wybrano ofertę: Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów. Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty : Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Joanna Smentek Zatwierdzam Wójt Gminy Klucze Norbert Bień Klucze, dnia 29 listopada 2019 |
2019-11-28 13:35 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.61.2019 Zestawienie ofert dla zadania p.n.: „Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności zawodowej rodzica". 1. Część I Meble i akcesoria. 2. Część II Sprzęt AGD I RTV. Do dnia 28.11.2019 r. do godziny 10:00 wpłynęły oferty: 1. Część I Meble i akcesoria. LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto 1. Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.K. Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź. 42 147,80 zł 2. Część II Sprzęt AGD I RTV. LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto 1. Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów 7 579,26 zł |
Komunikaty