Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.61.2019 „Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności zawodowej rodzica".

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 21-11-2019 13:42:00
Składania : 28-11-2019 10:00:00
Otwarcia : 28-11-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności  zawodowej rodzica".

o  wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.      Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze           

 

II.    Opis przedmiotu zamówienia:

„Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności  zawodowej rodzica".

Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty i atesty (CE) potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty/atesty przy dostawie. Dostarczone Wyposażenie musi być nowe i kompletne. Instrukcja w języku polskim Zabawki muszą być przeznaczone dla dzieci w wieku od 1 do 3 lat.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3. 

 Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części:

1. Część I Meble i akcesoria.

2. Część II Sprzęt AGD I RTV.

 

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części spośród opisanych niżej (może złożyć jedną,  lub  dwie oferty częściowe).

Ilekroć w jest mowa o ofercie, należy przez to rozumieć także ofertę częściową.

 

Dostawę należy wykonać zgodnie z załączonym zestawieniem. Dostarczone Wyposażenie ma być o zgodnych  lub o równoważnych parametrach, z wyposażeniem opisanym w załączniku nr 3.

 Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszystkie koszty związane z transportem i rozładunkiem elementów wyposażenia meblowego własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi.

 

terminy wykonania zamówienia:  14 dni od daty zawarcia umowy.

okres gwarancji:

1. Część I Meble i akcesoria : Meble - minimum  24 miesiące,  akcesoria - minimum  12 miesięcy,

2. Część II Sprzęt AGD I RTV minimum  24 miesiące.

 

warunki  płatności :

a)  Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.

b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy,  jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

d)   Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

f)    Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

3.     Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

- Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

- Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,

- Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres:

1. Część I Meble i akcesoria: Meble- minimum  24 miesiące,  akcesoria- minimum  12 miesięcy,

2. Część II Sprzęt AGD I RTV minimum  24 miesiące.

- Miejsce dostawy: do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.

 

Opis sposobu obliczenia ceny:

Wykonawca powinien:

- podać cenę brutto każdej pozycji oraz cenę jednostkową a następnie wszystkie pozycje zsumować obliczając cenę oferty (brutto). Wykonawca powinien podać kwotę podatku od towarów i usług (VAT).

- Wykonawca w cenę oferty powinien wkalkulować koszty wynikające z usług dodatkowych tj. transportu, rozładunku, itp.

- Cenę oferty (brutto) należy podać jako cenę ryczałtową, tzn. cenę za wykonanie całości zamówienia.

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

4.1. Dostarczenie wyposażenia o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu do złożenia oferty;

4.2. Transport wyposażenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.

4.3. Terminowa realizacja przedmiotu umowy;

4.4. Zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy;

4.5.    Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie odbioru  przedmiotu umowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji;

4.6. Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia, jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;

4.7. Pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do dostaw realizowanych przez podwykonawców.

 

Załączniki do zapytania :

-  Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

-  Druk oferty - Załącznik nr 2,

-  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3,

-  Szczegółowe zestawienie cen wyposażenia dla zamówienia– załącznik nr 4.

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 28.11.2019 r. do godziny 10:00 w formie:

- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

Lub:

- platformę zakupową.

 

Oferta  musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz  pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:

 

„Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności  zawodowej rodzica".

 

1. Część I Meble i akcesoria.

2. Część II Sprzęt AGD I RTV.

 

Nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 28.11.2019 r.


Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

 

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp.) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

IV.  Do oferty należy załączyć:

- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

- Wycenę jednostkową, ( na podstawie załącznika nr 4),

- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

- Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1).

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.doc doc 40 2019-11-21 13:42:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 800.5 2019-11-21 13:42:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 – Szczegółowe zestawienie cen wyposażenia dla zamówienia..doc doc 938 2019-11-21 13:42:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..doc doc 1613 2019-11-21 13:57:01 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 – Szczegółowe zestawienie cen wyposażenia dla zamówienia..doc doc 938 2019-11-21 13:42:00 Kryterium

Komunikaty

2019-11-29 11:17 Joanna Kujawa-Popowska Klucze, dnia 29 listopada 2019 r.
Znak sprawy ZP.270.61.2019
Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro
zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
ustawy nie stosuje się.
1.W celu zamówienia
„Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności zawodowej rodzica".
1. Część I Meble i akcesoria.
2. Część II Sprzęt AGD I RTV.

które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto.
Wartość szacunkowa zamówienia 41 266,24 zł netto

2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 21.11.2019 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:
1. EduFit Sp. z o.o., ul. Skośna 12, 30-383 Kraków
2. Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź,
3. Moje Bambino Sp.z o.o. Sp. k., 90-613 Łódź, ul. Gdańska 80, e-mail:
4. Opublikowano na BIP Gminy Klucze.

poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta i zamieszczenie na BIP Gminy Klucze, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji(*)
W terminie do dnia 28.11.2019 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty:

1. Część I Meble i akcesoria.

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto
Uwagi
1. Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.K.
Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź. 42 147,80 zł Brak
3. Wybrano ofertę:
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.K.; Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź.

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty :

Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia.

2. Część II Sprzęt AGD I RTV.

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto
Uwagi
1. Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak,
Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów 7 579,26 zł Brak

4. Wybrano ofertę:

Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów.

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty :

Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia.
Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska
Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Joanna Smentek
Zatwierdzam
Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień
Klucze, dnia 29 listopada 2019
2019-11-28 13:35 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.61.2019

Zestawienie ofert dla zadania p.n.:
„Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności zawodowej rodzica".

1. Część I Meble i akcesoria.
2. Część II Sprzęt AGD I RTV.

Do dnia 28.11.2019 r. do godziny 10:00 wpłynęły oferty:

1. Część I Meble i akcesoria.

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto

1. Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.K.
Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź. 42 147,80 zł


2. Część II Sprzęt AGD I RTV.

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto

1. Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak,
Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów 7 579,26 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata „Dostawa zmontowanego wyposażenia oraz sprzętu AGD do Żłobka dofinansowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2019 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 RPMP. 08.05.00-12-0041/19 pn.: "Utworzenie żłobka w Gminie Klucze, szansą na powrót do aktywności zawodowej rodzica".

Załącznik nr 1 - Kla [...].doc

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

Załącznik nr 4 – Szc [...].doc

Załącznik nr 3 - Szc [...].doc

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 7 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin realizacji zamówienia - 14 dni od daty zawarcia umowy, proszę potwierdzić. (0)
5 Gwarancja - 1. Część I Meble i akcesoria: Meble- minimum 24 miesiące, akcesoria- minimum 12 miesięcy, 2. Część II Sprzęt AGD I RTV minimum 24 miesiące, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Szczegółowe zestawienie cen wyposażenia dla zamówienia - Proszę o uzupełnienie i załączenie Szczegółowego zestawienia cen wyposażenia dla zamówienia wg załącznika nr 4. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 – Szc [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 609