Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 75/2019/KSz Załadunek, wywóz i odzysk ustabilizowanych w ZKF, odwodnionych komunalnych osadów pościekowych o kodzie 19 08 05

Karolina Szczawińska
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Świnoujście Oddział: Dział inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 20-11-2019 13:17:00
Składania : 05-12-2019 13:00:00
Otwarcia : 05-12-2019 13:15:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Świnoujściu zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.: " Załadunek, wywóz i odzysk ustabilizowanych w ZKF, odwodnionych komunalnych osadów pościekowych o kodzie 19 08 05"


Znak sprawy: 77/2019/KSz

1. Zamawiający

 Zakład  Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Adres: ul. Kołłątaja 4, 72-600 Świnoujście

Tel.: +48 91 321-35-24, fax.: +48 91 321-47-82

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykuly/1084/dane-podstawowe

Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/zwik_swi

 

2. Tryb postępowania

 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug

Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.

 

3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego:

 http://bip.um.swinoujscie.pl/artykuly/1085/przetargi

http://zwik.swi.pl/przetargi.html

https://platformazakupowa.pl/pn/zwik_swi

      

4. Uprawnionymi pracownikami Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach proceduralnych i organizacyjnych są:

- Kierownik Wydziału Oczyszczalni Ścieków Krzysztof Niebisz tel. 91 322 39 30 - w zakresie przedmiotu zamówienia,

- Specjalista ds. technicznych - Dział Inwestycji Karolina Szczawińska tel. 91 506 53 58, e-mail: kszczawinska@zwik.fn.pl  – w sprawach formalnych.

 

5.  Przedmiotem zamówienia jest  załadunek, wywóz i odzysk ustabilizowanych w Zamkniętej Komorze Fermentacyjnej, odwodnionych (uwodnienie ok.75%) komunalnych osadów  pościekowych o kodzie 19 08 05  z  Oczyszczalni  Ścieków  w  Świnoujściu  przy ul. Karsiborskiej  33, w szacunkowej ilości od 1 500 Mg do 5 500  Mg w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.

Ostateczna ilość przekazywanego do zagospodarowania Wykonawcy komunalnego osadu ściekowego  wynikała będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.  Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze.

 

Miejscem przekazania osadów przez Zamawiającego i ich przyjęcia przez Wykonawcę będzie silos osadu znajdujący się na terenie Oczyszczalni Ścieków ul. Karsiborska 33 w Świnoujściu. Załadunek na środek transportu leży po stronie Wykonawcy.

 Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania silosu o objętości 150m3 w taki sposób aby jego maksymalne  napełnienie nie spowodowało zatrzymania procesu odwadniania osadu. Dzienna ilość odwodnionego i wsypanego do silosu osadu wnosi około 40 Mg.

Stacja odwadniania osadu pracuje od poniedziałku do piątku.

 Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania silosu nie rzadziej niż co 2 dni robocze, o ile Zamawiający nie przekaże Wykonawcy informacji o braku potrzeby jego opróżnienia. Informacja zostanie przesłana Wykonawcy najpóźniej w ciągu 24 godzin przed terminem odbioru na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail i telefonicznie.

Zamawiający wyklucza złożenie oferty na prowadzenie odzysku komunalnych osadów ściekowych, o których mowa w art. 96 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póżn. zm.).

Wykonawca zobowiązany jest do dokonania załadunku, wywozu i odzysku  komunalnych osadów ściekowych zgodnie  z wymogami określonymi w przepisach:

- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.),

- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019r. poz. 1396, z późn. zm.)

 

Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie o planowanym sposobie odzysku przedmiotowego odpadu, zgodnie z posiadaną decyzją na odzysk ( złożone oświadczenie musi być spójne z przedstawioną decyzją).

Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazane odpady zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). Odpowiedzialność ta rozpoczyna się od momentu załadunku odpadu na środki transportowe.

 

Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do:

- każdorazowego ważenia odebranych osadów na wadze Wykonawcy posiadającej świadectwo legalizacji wydane przez Obwodowy Urząd Miar, potwierdzonego dowodem ważenia,

- przekazywania dowodów ważenia z danego miesiąca, w oparciu o które Zamawiający wystawiał będzie Zbiorczą Kartę Przekazania Odpadu (2 egzemplarze) obejmującą całkowitą ilość osadu wyrażoną w Mg, przekazaną w czasie jednego miesiąca kalendarzowego. Zbiorcza Karta Przekazania Odpadu zostanie przekazana Wykonawcy w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego dowodów ważenia za dany miesiąc. Po potwierdzeniu przez Wykonawcę 1 egzemplarz zostanie zwrócony Zamawiającemu w ciągu 7 dni.

- ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych do wykonania usługi – analiz, badań, ekspertyz, za wyjątkiem kosztów analiz osadów wynikających z Pozwolenia wodnoprawnego

-   ponoszenia kosztów wynikłych z niewłaściwej realizacji zamówienia,

-  bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego w przypadku cofnięcia w okresie trwania   realizacji zamówienia, przez uprawniony organ zezwoleń ( zezwolenia ), decyzji uprawniających do realizacji zamówienia, jak również wystąpienia innych okoliczności powodujących niemożność realizacji przedmiotu zamówienia, czy też jego realizację niezgodną z obowiązującymi przepisami. W powyższym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym.

 

Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania kontrolnych ważeń załadowanych osadów.

Dodatkowo Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępniania Wykonawcy analiz osadu wymaganych posiadanym Pozwoleniem wodno-prawnym.

 

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

8. Termin realizacji zamówienia:  od dnia 01.01.2020r. do dnia 31.12.2020r.

 9. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą – elektronicznie, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:

 Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

a)        Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w siwz – załącznik nr 1 do oferty

b)        aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego,

c)        pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,

d)        zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty

e)        zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku - zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach (z wyszczególnieniem kodu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych) wydane przez właściwy organ ( wojewoda, starosta ) ustalony wg miejsca prowadzenia działalności w zakresie wykorzystania odpadów; pozwolenie o którym mowa winno być ważne  przez  okres co najmniej 12 miesięcy, liczony od daty złożenia oferty. Zezwolenie powinno obejmować przewidywaną w SIWZ ilości osadów w Mg/rok; potwierdzone nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert.

f)         wpis do rejestru (nr rejestrowy) podmiotów transportujących odpady,   dokonany zgodnie z Art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.),

g)         Program odzysku komunalnych osadów ściekowych  z opisem zastosowania i odzysku osadu  wraz ze wskazaniem dokładnego miejsca ich stosowania,

h)         oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - Załącznik nr 3 do oferty,

i)          oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy ( podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – Załącznik nr 4 do oferty,

j)          oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - Załącznik nr 5 do oferty,

k)        wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom – Załącznik nr 6 do oferty,

l)          oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych  przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 7 do oferty,

m)       skan dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium

 

W przypadku gdy Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić Podwykonawcy, wówczas zobowiązany jest on do przedłożenia stosownych zezwoleń, wpisu do rejestru (nr rejestrowy) podmiotów transportujących odpady dla Podwykonawców na realizowany przez nich zakres.

W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. a, b, h, i, j ,l)

 

10. Wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych).

Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie innej niż pieniądz zobowiązany jest  złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 10 – sekretariat, w kopercie – opisanej „Załadunek, wywóz i odzysk  ustabilizowanych w ZKF, odwodnionych komunalnych osadów pościekowych o kodzie 19 08 05- wadium”.


11. Kryteria wyboru oferty

 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem:

 - cena  brutto – 100 % - przedstawiona w Formularzu oferty,


12. Miejsce, termin składania oraz otwarcia ofert

12.1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus pod adresem:  https://platformazakupowa.pl/pn/zwik_swi w terminie do dnia 05.12..2019r., do godziny  13:00.

12.2. Otwarcie ofert (elektroniczne na platformie zakupowej Open Nexus) nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Świnoujściu przy ul. Kołłątaja 4, w pokoju nr 4, w dniu 05.12.2019r. o godzinie 13:15.

12.3. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

12.4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na swoim profilu platformy zakupowej.

12.5. Po czynności otwarcia ofert, najpóźniej  w następnym dniu roboczym od dnia otwarcia ofert, Zamawiający opublikuje na swoim profilu platformy zakupowej open Nexus:

- ilość ofert złożonych elektronicznie za pomocą platformy zakupowej,

- nazwy i adresy Wykonawców oraz ceny przez nich zaoferowane za pomocą platformy zakupowej.

 

13. Udzielenie zamówienia

13.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Regulaminie oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru.

13.2. O wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty oraz wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

1.3. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.

 W przypadku gdy oferta najkorzystniejsza zostanie złożona przez konsorcjum, wówczas Wykonawca (Wykonawcy występujący wspólnie) przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu umowy konsorcjum. Brak przedłożenia Zamawiającemu umowy konsorcjum traktowany będzie jako odmowa Wykonawcy podpisania umowy o udzielenie zamówienia.  

 

13.4.  W przypadku nie złożenia dokumentów w formie pisemnej w terminie określonym w pkt. 11.4. siwz, przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający uzna, że Wykonawca odmówił podpisania umowy i może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 

13.5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych na usługi o wartości nieprzekraczającej  50 % wartości zamówienia podstawowego:

a) objęte zamówieniem podstawowym, jeżeli istnieje konieczność ich wykonania w większej ilości,

b) objęte zamówieniem podstawowym, jeżeli istnieje konieczność ich wykonania w innej technologii lub przy innych parametrach niż to wynika z umowy oraz nieobjęte zamówieniem podstawowym, niezbędne do jego prawidłowego wykonania,

których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,

lub

z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów

lub

wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.


W przypadku udzielenia zamówienia usługi, o których mowa w lit. a) do określenia ich wartości Zamawiający przyjmie ceny jednostkowe wynikające z oferty.

Do określenia wynagrodzenia za usługi, o których mowa w lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone w oparciu o negocjacje stron.

 

13.6.     13.6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach:

- jeżeli w okresie obowiązywania umowy zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT, w takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie tj. odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, 

- jeżeli Wykonawca utraci zwolnienie od podatku VAT. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie powiększone o należny podatek VAT,

- jeżeli zmianie ulegną powszechnie obowiązujące przepisy prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,

- jeżeli na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia,

- jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych,

- w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych niepozwalających na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia,

- innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową,

- jeżeli wprowadzone zmiany są korzystne dla Zamawiającego.


 14. Termin związania ofertą wynosi 45 dni.                        

 

 

Sposób składania ofert - oferty wraz z załącznikami należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug 

Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843).

W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą Platformy zakupowej należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum Wsparcia Klienta - tel. 22/101 02 02.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf pdf 12795.19 2019-11-20 13:17:00 Postępowanie
informacja o środkach zabezpieczony na realizację zadania.pdf pdf 245.59 2019-12-05 13:07:32 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 107.27 2019-12-06 13:29:51 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 411.25 2019-12-18 08:59:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-18 08:59 Karolina Szczawińska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

informacja o wyborze [...].pdf

2019-12-06 13:29 Karolina Szczawińska Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2019-12-05 13:07 Karolina Szczawińska Informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania

informacja o środkac [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Formularz oferty 100% kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest cena brutto. Proszę załączyć wypełniony i podpisany skan Formularza oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w siwz – załącznik nr 1 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego - Proszę załączyć skan podpisanego dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - w przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, należy załączyć obok skan pełnomocnictwa (0)
5 zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty - Proszę załączyć skan podpisanego załącznika nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 e) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku - zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach (z wyszczególnieniem kodu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych) wydane przez właściwy organ ( wojewoda, starosta ) ustalony wg miejsca prowadzenia działalności w zakresie wykorzystania odpadów; pozwolenie o którym mowa winno być ważne przez okres co najmniej 12 miesięcy, liczony od daty złożenia oferty. Zezwolenie powinno obejmować przewidywaną w SIWZ ilości osadów w Mg/rok; potwierdzone nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert. - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego zezwolenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 wpis do rejestru (nr rejestrowy) podmiotów transportujących odpady, dokonany zgodnie z Art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Program odzysku komunalnych osadów ściekowych z opisem zastosowania i odzysku osadu wraz ze wskazaniem dokładnego miejsca ich stosowania - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego programu odzysku lub unieszkodliwiania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 3 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy ( podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 4 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 5 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom – załącznik nr 6 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
13 oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 7 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 7 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
14 Tajemnica przedsiebiorstwa - Proszę wymienić, które z elementów oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, uzasadnić ją oraz załączyć obok wraz z uzasadnieniem dokumenty stanowiące "tajemnicę przedsiębiorstwa" (0)
15 skan dokumentu potwierdzajacego wniesienie wadium - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1671