Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 18-11-2019 13:23:00 |
Placing offers : | 22-11-2019 10:30:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | |
Type: | Supply |
W imieniu Szpitala Powiatowego im. A. Sokołowskiego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na taśmę bawełnianą szer. 10 mm.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- Termin realizacji zamówienia 5 dni od dnia ogłoszenia wyboru ofert.
- Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez
zamawiającego adres.
- Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformyzakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl.
- W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy.
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
- Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany poduwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na powyższe warunki - nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyzą.
Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 444 Bożena Michałek
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements