Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w regulaminowym trybie zapytania ofertowego. Zamawiający zgodnie z art. 132 i 133 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia do stosowania ww. ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 443 000, 00 € , a jego przedmiot zalicza się do tzw. zamówień sektorowych. Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”, który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
https://www.wodociagi.torun.com.pl/res/za____cznik_4_pz04_wyd14_regulamin_udzielenia_zam__wie__.pdf
Wymagania Zamawiającego:
• Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
• Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
• W w/w cenie netto muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia.
• Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020 r. ÷ 31.12.2020 r.
• Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni. Termin związania ofertą upływa wraz z terminem składania ofert;
• Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
• Jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z treścią zapytania ofertowego, Zamawiający odeśle przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
• Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu ofertowym (wraz z załącznikami) oraz zobowiązaniem do ich przestrzegania.
• Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do:- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami – w formacie PDF.
• Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie pisemnej (papierowej) na adres: Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Dział Zakupów ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń.
• W przypadku niezłożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.
• Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do zawarcia umowy w przewidywanym terminie 14 dni od dnia powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
• Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest:Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35, 87-100 Toruń, tel. 56 658 64 00, faks. 56 654 01 51, e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
- Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
- Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
- Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania.
- Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „Przetargi / Regulaminy").
- Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
- Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
-Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu.
- W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
- Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191) - w związku z art. 132 ust. 1 pkt. 4), ust. 1a, ust. 2, art. 133 ust. 1 oraz art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Załączniki:
1. Formularz oferty (zał. nr 1) – plik o nazwie „264-fo-1.doc”.
2. Oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 2) - plik o nazwie „264-ow-2.doc”.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków postępowania (zał. nr 3) - plik o nazwie „264-osw-3.doc”.
4. Oświadczenie VAT (zał. nr 4) - plik o nazwie „264-vat-4.doc”.
5. Oświadczenie RODO (zał. nr 5) - plik o nazwie „264-rodo-5.doc”.
6. Wzór umowy wraz z załącznikami (zał. nr 6) – plik o nazwie „264-umowa-6.pdf”.
7. Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7) – plik o nazwie „264-opz-7.pdf”.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
264-opz-7.pdf
pdf
611.46
2019-11-28 13:05:30
Postępowanie
264-fo-1.doc
doc
79
2019-11-28 13:05:30
Przedmiot zamówienia
264-rodo-5.doc
doc
43.5
2019-11-28 13:05:30
Kryterium
264-ow-2.doc
doc
41
2019-11-28 13:05:30
Kryterium
264-osw-3.doc
doc
42
2019-11-28 13:05:30
Kryterium
264-vat-4.doc
doc
42.5
2019-11-28 13:05:30
Kryterium
264-umowa-6.pdf
pdf
362.18
2019-11-28 13:05:30
Kryterium
wynik-264-398.pdf
pdf
250.58
2019-12-18 11:49:14
Publiczna wiadomość
Komunikaty
2019-12-18 11:49
Wojciech Walkowiak
Dzień
dobry.
W
załączeniu
informacja
dotycząca
wyniku
postępowania.
Dziękuję
za
uwagę
i
udział
w
przedmiotowym
postępowaniu.
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty