Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-11-2019 08:44:00 |
Składania : | 19-11-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
W imieniu Szpitala Powiatowego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Plafon z czujnikiem ruchu i zmierzchu wraz ze źródłem światła.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- Termin realizacji zamówienia 14 dni od dnia
ogłoszenia wyboru ofert
- Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym
koszt transportu /przesyłki leżą po stronie
wykonawcy
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni
od dostarczenia towaru wraz z fakturą
pod wskazany przez
zamawiającego adres.
- Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl.
- W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem
zamieszczonym na platformie zakupowej
zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
dostawcy/wykonawcy
- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania
zamówienia
- Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty
(terminowość dostaw, zgodność faktury
z zamówieniem itp.)
nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww.
Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i
zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku braku zgody na powyższe warunki -nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych
dodatkowych kosztów związanych z akcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturę
Vat.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 444, osoba kontaktowa Emilia Czekała
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty