Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-11-2019 11:49:00 |
Składania : | 18-11-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
W imieniu Gminy Skoki zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do
składania ofert na dostawę fabrycznie nowego sprzętu z listy poniżej.
2 szt. Przełącznik Huawei S5720-28TP-PWR-LI-AC
Informujemy,
że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego
postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania
ofertowego. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.Zapytanie
ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Gminy Skoki
lub jednostek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub
działań w procesie ofertowania przez Oferenta. Wydatki poniesione przez
Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe
nie są zwracane przez Gminę Skoki. Zastrzega sobie prawo do
wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie, akceptacja odpowiedzi
Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania w
stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa o
współpracy.
Zamawiający wymaga:
- doświadczenia w branży min 3 lata, poświadczone odpowiednim wpisem do CEIDG,
-
dostawa: do 7 dni roboczych od zamówienia na koszt sprzedającego do
siedziby zamawiającego, niedotrzymanie terminu realizacji zamówienia
skutkować będzie karą 200zł za każdy dzień opóźnienia lub odstąpieniem od
zamówienia z winy dostawcy.
- gwarancja: pisemną gwarancje
producenta na dostarczony sprzęt – opieczętowana z datą dostawy wraz z
książką serwisową,wersja w języku polskim,
- kontakt: proszę o
wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego / służbowego
numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje
dodatkowe związane z ofertą,
- forma oferty: akceptujemy
oferty złożone tylko za pomocą platformy zakupowej openNexus z lub bez
podpisu elektronicznego w PLN brutto, VAT 0% dostawa do szkoły publicznej na cele edukacyjne.
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury i zrealizowania przedmiotu zamówienia.
W przypadku pytań:- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 618925825-związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty