Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-11-2019 09:53:00 |
Składania : | 29-11-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 29-11-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Promocji,
Estetyzacji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia
oferty cenowej na wykonanie usługi promocyjnej polegającej na promowaniu Miasta
Rumi jako samorządu dbającego o zdrowie mieszkańców.
1. Zamawiający:
Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7
2. Przedmiot zapytania:
W ramach usługi należy:
- wykonać tablicę informacyjną wewnątrz apteki o powierzchni nie mniejszej niż 2m², w celu umieszczenia informacji dotyczących Urzędu Miasta Rumi wg wytycznych Zamawiającego,
- zamieścić reklamę wizualną na szybach apteki o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5 m² wg wytycznych Zamawiającego,
- zamieszczać logo Rumi na wszelkich materiałach promocyjnych wydanych przez aptekę,
- zawiesić baner świetlny o wymiarach nie mniejszych niż 9 m² na zewnętrznej fasadzie budynku, zawierający logo Rumi o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4 m²,
- zamieścić baner informacyjny zawierający logo Rumi na portalu społecznościowym Facebook apteki/ stronie internetowej apteki,
- brać udział w imprezach plenerowych przygotowanych przez Zamawiającego oraz jego jednostki organizacyjne, poprzez zorganizowanie stoiska z możliwością wykonania przez uczestników ww. imprez nieodpłatnego pomiaru ciśnienia, uzyskania nieodpłatnej porady lub skorzystania z innej oferty przygotowanej przez Wykonawcę (do 5 wydarzeń w trakcie całego roku)
- umożliwić na terenie apteki nieodpłatne pomiary ciśnienia tętniczego krwi, badanie procentu tłuszczu w ciele, wody, mięśni i masy kostnej.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie elektronicznej należy składać za pomocą platformy zakupowej.
4. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 29.11.2019
r, do godz. 12.00.
5. Warunki wykonania zlecenia:
Warunkiem niezbędnym do realizacji przedmiotowej usługi jest prowadzenie apteki całodobowej w Rumi otwartej przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia wykonawcy materiałów promocyjnych w każdym momencie jej trwania bez podania wcześniej przyczyny. Ponadto zlecający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru wykonawcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zostanie ustalony w umowie zawartej z wybranym wykonawcą.
6. Kryterium wyboru oferty:
1) Cena- 100%
7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego
Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od dnia złożenia faktury oraz sprawozdania merytorycznego z realizacji zadań promocyjnych na wskazane na fakturze przez Wykonawcę konto bankowe. Podstawą do zapłaty będą prawidłowo złożone faktury VAT wystawione przez Wykonawcę. Wykonawca za wykonane zamówienie będzie zobowiązany do wystawienia faktur zawierających wskazane przez Zamawiającego dane.
8. Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego
Anna Borys - Kierownik Referatu Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej,
pokój 113, tel. 58 679 66 01
9. Informacje dodatkowe
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych.
Z wykonawcą, który zostanie wyłoniony w procedurze „Zapytania ofertowego” zostanie zawarta umowa na wykonanie czynności, o których mowa w niniejszym zapytaniu.
10. Załącznik do zapytania ofertowego:
a) Załącznik nr 1- Wzór oferty
Komunikaty