Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.38.223.2019.WW. Identyfikacja i charakterystyka źródeł emisji odorów na Oczyszczalni Ścieków w Toruniu oraz określenie kierunków ograniczania ich uciążliwości dla otoczenia.

Wojciech Walkowiak
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 13-11-2019 13:31:00
Składania : 04-12-2019 08:00:00
Otwarcia : 04-12-2019 14:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Identyfikacja i charakterystyka źródeł emisji odorów na Oczyszczalni Ścieków w Toruniu oraz określenie kierunków ograniczania ich uciążliwości dla otoczenia. Sygn. sprawy: FZ.38.223.2019.WW


Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym zaprasza do złożenia oferty cenowej w przedmiotowym postępowaniu w regulaminowym trybie zapytania ofertowego § 5 pkt. II Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 132 i 133 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) niniejsze zamówienie stanowi tzw. zamówienie sektorowe podprogowe i jako takie nie podlega w/w ustawie.

Wobec powyższego zastosowanie będzie miał „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.” (opublikowany na stronie www.wodociagi.torun.com.pl w zakładce „Przetargi / Regulaminy” - zwany dalej Regulaminem).

Wymagania Zamawiającego:

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

- Podana cena usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia w tym w szczególności  uwzględniających obowiązujące przepisy, koszty pracownicze i transportowe.

- Termin realizacji usługi: 12 miesięcy (zgodnie z ustalonym harmonogramem).

- Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.

- Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury / rachunku.

- Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu.

- Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.

- Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do załączenia skanu formularza oferty wraz z pozostałymi oświadczeniami wymaganymi w postępowaniu (sporządzonymi zgodnie z zał. nr 1-5).

- Kryterium oceny ofert: cena – 100% . Wygrywa oferta z najniższą ceną (brutto).

- Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza - do zawarcia umowy (wzór umowy - zał. nr 6).

- Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Regulaminie.

Zamawiający przewiduje możliwość wykonania wizji lokalnej, pod warunkiem zgłoszenia się potencjalnych Wykonawców do wzięcia w niej udziału - w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty publikacji niniejszego zaproszenia ofertowego. Chęć udziału można zgłosić za pomocą komunikatora platformy zakupowej („Wyślij wiadomość”). Zamawiający poinformuje zainteresowanych Wykonawców o terminie ewentualnej wizji lokalnej z odpowiednim wyprzedzeniem.

Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000, 00 PLN (słownie:dwa tysiące złotych).

Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych.

W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia (okres związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego”.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Millennium S.A. o/Toruń - nr rachunku: 78 1160 2202 0000 0000 7125 0750. W tytule należy wpisać: „Wadium dotyczące postępowania o sygn. sprawy: FZ.38.223.2019.WW.”.

W przypadku chęci jego wniesienia w innej formie niż pieniężna, oryginalny dokument wadialny należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: „Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., Dział Zakupów, ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń. Wadium – zapytanie ofertowe. Sygn. sprawy: FZ.38.223.2019.WW.”.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

Zasady zwrotu, zatrzymania oraz ponownego wniesienia wadium określone zostały w § 4 pkt. VIII Regulaminu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35, 87-100 Toruń, tel. +48 56 658 64 00, faks +48 56 654 01 51, e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl .

- Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl .

- Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

- Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.

- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania.

- Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Regulamin.

- Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.

- Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

 - Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

- Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.

- Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191) - w związku z art. 132 ust. 1 pkt. 4), ust. 1a, ust. 2, art. 133 ust. 1 oraz art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.

Załączniki:

1.     Formularz oferty (zał. nr 1) – plik o nazwie „1-223formularz.doc”.

2.     Oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 2) - plik o nazwie „2-223wykluczenie.doc”.

3.     Oświadczenie o spełnieniu warunków postępowania (zał. nr 3) - plik o nazwie „3-223warunki.doc”.

4.     Oświadczenie VAT (zał. nr 4) - plik o nazwie „4-223vat.doc”.

5.     Oświadczenie RODO (zał. nr 5) - plik o nazwie „5-223rodo.doc”.

6.     Wzór umowy wraz z załącznikami (zał. nr 6) – plik o nazwie „6-223umowa.pdf”.

7.     Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7) – plik o nazwie „7-223opz.pdf”.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
7-223opz.pdf pdf 738.35 2019-11-13 13:31:00 Postępowanie
1-223formularz.doc doc 55.5 2019-11-13 13:31:00 Kryterium
6-223umowa.pdf pdf 388.9 2019-11-13 13:31:00 Kryterium
2-223wykluczenie.doc doc 41 2019-11-13 13:31:00 Kryterium
3-223warunki.doc doc 42.5 2019-11-13 13:31:00 Kryterium
4-223vat.doc doc 41.5 2019-11-13 13:31:00 Kryterium
5-223rodo.doc doc 42 2019-11-13 13:31:00 Kryterium
1pio223odory.pdf pdf 314.75 2019-11-20 08:43:21 Publiczna wiadomość
223unie.pdf pdf 272.89 2019-12-05 14:37:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-05 14:37 Wojciech Walkowiak Dzień dobry.
W załączeniu znajduje się wynik postępowania - unieważnienie.

Dziękuję

223unie.pdf

2019-11-20 08:43 Wojciech Walkowiak Dzień dobry.
W załączeniu znajduje się odpowiedź na zadane pytanie.
Dziękuję za uwagę

1pio223odory.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Identyfikacja i charakterystyka źródeł emisji odorów na Oczyszczalni Ścieków w Toruniu oraz określenie kierunków ograniczania ich uciążliwości dla otoczenia. Identyfikacja i charakterystyka źródeł emisji odorów na Oczyszczalni Ścieków w Toruniu oraz określenie kierunków ograniczania ich uciążliwości dla otoczenia. 1 usługa Oczyszczalnia ścieków "Centralna"
Szosa Bydgoska 49
87-100, Toruń
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

1-223formularz.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - Proszę potwierdzić brak przesłanek wykluczenia z postępowania wpisując obok słowo "TAK". Jednocześnie proszę wypełnić, podpisać i złożyć skan oświadczenia w formacie .pdf (sporządzonego wg zał. 2-223wykluczenie.doc) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2-223wykluczenie.doc

(0)
3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Proszę potwierdzić spełnienie warunków postępowania wpisując obok słowo "TAK". Jednocześnie proszę wypełnić, podpisać i złożyć skan oświadczenia w formacie .pdf (sporządzonego wg zał. 3-223warunki.doc) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

3-223warunki.doc

(0)
4 Oświadczenie VAT - Wykonawca jest lub nie jest czynnym podatnikiem podatku VAT. Proszę wpisać obok odpowiednio słowo "TAK" lub "NIE" oraz złożyć odpowiednio wypełniony i podpisany skan oświadczenia VAT w formacie .pdf (wg zał. 4-223vat.doc) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

4-223vat.doc

(0)
5 Oświadczenie RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyska w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać obok odpowiednio słowo "tak" lub "nie dotyczy" oraz złożyć odpowiednio wypełniony i podpisany skan oświadczenia RODO w formacie .pdf (wg zał. 5-223rodo.doc) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

5-223rodo.doc

(0)
6 Umowa - Akceptuję warunki umowne przedstawione w zał. wzorze. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK".

6-223umowa.pdf

(0)
7 Warunki płatności - Przelewem w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury / rachunku. Proszę zaakceptować wpisując obok słowo "TAK" (0)
8 Wadium - Proszę załączyć skan dokumentu (gwarancji / poręczenia) wadialnego lub dowodu dokonania przelewu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 661