Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 06-11-2019 10:33:00 |
Placing offers : | 14-11-2019 12:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | |
Type: | Service |
W imieniu Szpitala Powiatowego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych oraz klimatyzatorów na terenie Szpitala .
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Termin składania ofert i realizacji:
- Termin składania ofert do dnia 14.11.2019 r. do godz. 12.00
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin realizacji : 5 dni roboczych od dnia zamówienia.
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
d) Zamawiający dopuszcza realizację prac w godzinach od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
W celu wykonania prawidłowej wyceny przeglądu urządzeń wentylacyjnych, Zamawiający wymaga wizji lokalnej (brak parametrów technicznych central wentylacyjnych).
Płatność za przedmiot zamówienia:
- Jednorazowo po wykonaniu prac oraz po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, faktura musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem odbioru.
- Termin płatności do 21 dni, przelew .
- Zamawiający nie dopuszcza przedpłat.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%)
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferenta e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 420 w godz. 8.00-14.00, osoba kontaktowa Marcelina Lewandowska
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-08 14:16 | Sekcja Infrastruktury i Logistyki | Termin składania ofert został przesunięty do 14.11. 2019 r. do godziny 12.00. Osoby zainteresowane zapraszamy na wizję lokalną w dni robocze. Osoba do kontaktu Marcelina Lewandowska, tel. 67 263 22 33 wew. 420. |
Announcements