Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 31-10-2019 12:21:00 |
Placing offers : | 07-11-2019 12:19:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | |
Type: | Supply |
W imieniu Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na szafki ubraniowe socjalne .
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
1. Termin realizacji zamówienia 21 dni od dniaogłoszenia wyboru ofert
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tymkoszt transportu /przesyłki leżą po stronie wykonawcy
3. Płatność – przelewz odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturąpod wskazany przez
zamawiającego adres.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformyzakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl.
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisemzamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega
sobie prawodokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy
6. Przeprowadzonepostępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy
7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowaniazamówienia
8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty(terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie
będzie brany poduwagę w postępowaniu.Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww.Regulaminu i jego
akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia izobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku braku zgody na powyższewarunki -nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnychdodatkowych kosztów związanych z akcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturęVat.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 67 263 22 33 wew. 420, osoba kontaktowa Marcelina Lewandowska.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-05 11:34 | Sekcja Infrastruktury i Logistyki | W związku z otrzymanymi zapytaniami dotyczącymi sprecyzowania koloru szafek socjalnych informujemy, iż korpus czyli boki, tył i obramowanie frontu ma być w standardowym kolorze popielatym, natomiast drzwi mają być w kolorze RAL6033. |
Announcements