Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PN/05/2019 Dostawa drukarki do technologii DLP (Digital Light Processing)

Termin:
Zamieszczenia : 31-10-2019 12:59:00
Składania : 28-11-2019 10:51:57
Otwarcia : 03-12-2019 13:30:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. ogłasza przetarg nieograniczony pn.: 

Dostawa drukarki do technologii DLP (Digital Light Processing) 

w ramach projektu realizowanego ze środków Europejskiego FunduszuRozwoju Regionalnego Regionalnego Programu OperacyjnegoWojewództwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020pn.: „Wsparcie przedsiębiorcówsektora MŚP dzięki utworzeniu nowoczesnego Dolnośląskiego Inkubatora Druku 3Dwe Wrocławiu"


Nr postępowania: ZP/PN/05/2019


Szczegółowe warunki zamówienia znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

SIWZ (do pobrania na niniejszej platformie), na który składa się:

SIWZ cz. I - Instrukcja dla Wykonawców wraz z załącznikami

SIWZ cz. II - Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego

SIWZ cz. III - Opis parametrów technicznych


Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV:

30232100 - Drukarki i plotery

 

Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie przedmiotowego postępowania znajdującego się pod adresem  https://platformazakupowa.pl/dpin/aukcje. 

UWAGA: W szczególności formularz ten wykorzystywany jest do wysyłania oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, w tym oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale X pkt 7 i 8 SIWZ.

2. W zakresie, o którym jest mowa w punkcie 1 powyżej komunikacja pomiędzy Zamawiający a Wykonawcami może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej, z wykorzystaniem adresu e-mail Zamawiającego: anna.sawkiewicz@dpin.pl 

3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: ZP/PN/05/2019.

4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń  składane są przez Wykonawcę za  pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń  za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 powyżej adres e-mail, o ile pozwoli na to przepustowość poczty elektronicznej Zamawiającego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 116.97 2019-10-31 12:59:00 Postępowanie
SIWZ.zip zip 2838.5 2019-10-31 12:59:00 Postępowanie
191128_zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania_ZPPN052019.pdf pdf 1024.07 2019-11-28 10:48:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-11-28 10:51 Rafał Waś Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W postępowaniu ZP/PN/05/2019 Zamawiający w dniu 28.11.2019 r. podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Wykonawcy mogą zapoznać się z zawiadomieniem o unieważnieniu postępowania w komunikacie publicznym Zamawiającego z dnia 28.11.2019 r.
2019-11-28 10:49 Rafał Waś W postępowaniu ZP/PN/05/2019 Zamawiający w dniu 28.11.2019 r. podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania stanowi załącznik do niniejszej wiadomości.

191128_zawiadomienie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 731