Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Wojska Polskiego w Lęborku"

Agnieszka Renka
Urząd Miasta Lębork Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2019 11:14:00
Składania : 08-11-2019 10:45:00
Otwarcia : 08-11-2019 11:00:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapraszamdo złożenia oferty na opracowanie dokumentacji przebudowy przejścia dla pieszych na ul. WojskaPolskiego (na wysokości budynku nr 35a) w Lęborku.

A.Charakterystyka zadania: 

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przejścia dla pieszych na ul. Wojska Polskiego (na wysokości budynku nr 35a) w Lęborku z elementem uspokojenia ruchu w postaci wyspy z azylem dla pieszych. W ramach zadania należy uzyskać warunki techniczne, opinie, uzgodnienia, akceptacje oraz wszelkie zgody, zaświadczenia, pozwolenia itp. wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności – jeśli jest wymagana lub dokonaniem zgłoszenia wraz z zaświadczeniem potwierdzającym, że nie wniesiono sprzeciwu.

2. Przejście należy przeprojektować z uwzględnieniem przyszłego poszerzenia drogi do szerokości 7,0 m (w przekroju 1x2 pasy po 3,5 m) zgodnie z rysunkiem stanowiącym  Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.

3. Przejście należy zaprojektować zgodnie z „Analizą bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu ulicy I Armii Wojska Polskiego w Lęborku” (której fragment planu sytuacyjnego stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia) tak, aby przeprojektowany odcinek ul. Wojska Polskiego w przyszłości nawiązywał się do będących w trakcie przebudowy skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Dworcową przedstawionego na PZT stanowiącego Załącznik nr 2 oraz skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Warszawską przedstawionego na PZT stanowiącego Załącznik nr3 do opisu przedmiotu zamówienia. Należy przedstawić koncepcję połączenia przebudowywanego przejścia z w/w skrzyżowaniami.

4. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wyjazd z parkingu zaprojektowanego przy Szkole Podstawowej nr 1 z możliwością przeprojektowania zaprojektowanego zjazdu ze względu na poszerzenie jezdni.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia przejścia w przypadku kiedy będzie to niezbędne.

6. Dokumentacja projektowa powinna zawierać rozwiązanie kolizji z innymi branżami i jeżeli zajdzie taka konieczność uzyskanie decyzji wycinki drzew. 

B.    Termin realizacji: Do 8 miesięcy oddnia podpisania umowy. 

C.   W zakresie oferty należy uwzględnić:

1.     Wykonawca winien uzyskać mapę do celów projektowychw zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia jeżeli realizacja przedmiotuzamówienia tego wymaga; kopię mapy należy przekazać Zamawiającemu.

2.      Realizacja zamówieniaobejmować będzie opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:

2.1.      Wykonania projektubudowlanego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu,Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U.z 2018 r., poz. 1935) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektubudowlanego dla zamawiającego po 5 egzemplarzy w tym 2 zatwierdzone przezorgan wydający pozwolenie na budowę wraz z wersją elektroniczną(2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf)na nośniku CD.

2.2.      Wykonaniaprojektu wykonawczego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawieszczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programufunkcjonalno-użytkowego – dla zamawiającego po 5 egzemplarzy wraz zwersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc,.pdf) na nośniku CD.

2.3.      Opracowaniakosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury zdnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzaniakosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowychoraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programiefunkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) – po 1 egzemplarzuwraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc,.pdf) na nośniku CD.

2.4.      Opracowaniaspecyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanązgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1935) w sprawie szczegółowego zakresui formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbiorurobót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  – po 3 egzemplarze wraz z wersjąelektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośnikuCD.

2.5.      Wykonaniaprzedmiaru robót opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury zdnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1935) wsprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programufunkcjonalno-użytkowego – po 2 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisanąw ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

3.      Ustaleniadodatkowe:

3.1.      Docelowerozwiązania materiałowe zostaną uzgodnione z Wykonawcą na etapie realizacjizamówienia.

3.2.      Zamawiającyzastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcieich sporządzania.

3.3.      Wykonawca jestzobowiązany przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym wstępną koncepcję projektu.

3.4.      Wykonawcaprojektów przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości,automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzeniaza opracowania.

3.5.      Zamawiający możewykorzystać przedmiotowy projekt w całości lub w dowolnych częściach przydalszych etapach realizacyjnych.

4.     Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przezwskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnegoprocesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnegoWykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lubwyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów chyba że jest touzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisaćprzedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadkuopisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów  lub pochodzenia i użyciu wyrażenia „lubrównoważny” należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosićsię wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.

5.      Zamawiającyudzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w sprawieuzyskania niezbędnych decyzji, warunków, opinii, uzgodnień oraz uzyskaniapozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia włącznie.Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami nacele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami,podpisywać będzie Burmistrz Miasta Lęborka.

6.      Przed złożeniemoferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizowaćopis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokonadokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okolicznościjakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.

7.      Wartośćryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotuzamówienia. 

D.   Informacje dotyczące przetwarzaniedanych osobowych:

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1.1.           Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejskiw Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;

1.2.           Inspektorem ochrony danych osobowych w UrzędzieMiejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. 598637 733;

1.3.           Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego na „Opracowanie dokumentacji projektowejdla zadania: „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Wojska Polskiego wLęborku”, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

2. Wykonawca posiada:

2.1.      Napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

2.2.      Napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;

2.3.      Napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO;

2.4.      Prawodo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawcauzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisyRODO;

3. Wykonawcy nie przysługuje:

3.1.      W związkuz art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

3.2.      Prawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danychosobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

E.    Uwagi formalne:

1.     Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktówz Wykonawcami jest mgr inż. RomualdBabul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibieZamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.

2.     W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus podnr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

3.     Załączniki w wersji elektronicznej:

Załącznik nr 1  Koncepcja przebudowy przejścia dla pieszych

Załącznik nr 2 PZT - przebudowaskrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Dworcową

Załącznik nr 3 PZT - przebudowaskrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Warszawską

Załącznik nr 4 Projekt umowy

Załącznik nr 5 PZT – parking przy Szkole Podstawowej nr 1

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.pdf pdf 1189.17 2019-10-29 11:17:02 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 134.9 2019-10-29 11:17:04 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 174.07 2019-10-29 11:17:06 Postępowanie
Załącznik nr 4 projekt umowy.doc doc 87 2019-10-29 11:17:09 Postępowanie
Załącznik nr 5 PZT parking przy SP 1.pdf pdf 2051.99 2019-10-29 11:17:11 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumantacjicja projektowej - 1 szt. Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 934