Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-10-2019 10:29:00 |
Składania : | 05-11-2019 10:27:00 |
Otwarcia : | 05-11-2019 10:32:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
W imieniu Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Niszczarkę HSM ShredStar X10.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- Termin realizacji zamówienia 14 dni od dnia ogłoszeniawyboru ofert
-Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie wykonawcy
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez
zamawiającego adres.
-Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stroniehttps://platformazakupowa.pl
-W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym naplatformie zakupowej zamawiający zastrzega
sobie prawo dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy
-Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyboremdostawcy/wykonawcy
-Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
-Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty(terminowość dostaw,zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie
będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Warunkiemzłożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww.Regulaminu i jego akceptacja.
AkceptującRegulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązujesię do ich przestrzegania.
W przypadku braku zgody na powyższe warunki -nie należy składać oferty.
Dostawcaoświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych zakcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel: 67 263 22 33 wew. 444
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty