Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie oraz dostawa gadżetów reklamowych

Rafał Bartosz
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach
Termin:
Zamieszczenia : 24-10-2019 08:50:00
Składania : 30-10-2019 09:00:00
Otwarcia : 30-10-2019 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Gadżety reklamowe będą promocją projektu pn.: „Termomodernizacja obiektów Komendy Powiatowej Policji w Kazimierzy Wielkiej” realizowanego przez KWP w Kielcach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.
8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty tj. najniższa cena brutto oferty.
11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
12. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
14. Umowa obowiązywać będzie do 05.12.2019 roku.
15. KWP w Kielcach zastrzega, iż istnieje możliwość zwiększenia przedmiotu umowy do 30 % do wysokości posiadanych środków.
16. Koszt dostawy po stronie Wykonawcy.

Wymagania dostawy i odbioru jakościowego.
1.   Termin realizacji zamówienia – jednorazowa dostawa w terminie do 05.12.2019 r.
2.    Dostawa sprzętu – na koszt wykonawcy do Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach ul. Kusocińskiego 51, 25-045 Kielce w godz.8.00-15.00.
3.   Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,kompletny i wolny od wad technicznych.
4.   Wykonawca zapewni opakowanie towaru wymagane do zabezpieczenia go przed uszkodzeniem w drodze do miejsca przeznaczenia.
5.   W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu w dostawie, uniemożliwiającego jego przyjęcie do Zamawiającego, podstawą odbioru przedmiotu umowy będzie protokół rozbieżności podpisany przez Zamawiającego.
6.   W przypadkach opisanych w ust. 5, Zamawiający przekaże niezwłocznie Wykonawcy drogą elektroniczną lub faxem protokół rozbieżności podpisany przez Zamawiającego.
7.   Zamawiający dopuszcza obecność przedstawiciela Wykonawcy podczas odbioru ilościowego i jakościowego. O terminie odbioru przedmiotu umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub mailem. W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas odbioru jakościowego,Wykonawcy nie przysługuje wnoszenie uwag oraz zastrzeżeń co do sposobu przeprowadzenia odbioru.
8.   W przypadku ustalenia przy odbiorze ilościowo-jakościowym, że przedmiot umowy jest niekompletny, uszkodzony, wadliwy Wykonawca w terminie nie przekraczającym 7 dni licząc od dnia sporządzenia protokołu zawierającego zastrzeżenia, zobowiązany jest do wymiany wadliwego urządzenia na nowe wolne od wad lub do uzupełnienia braków.
9.   Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zareklamowanego, przez Zamawiającego przedmiotu umowy z Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach w dzień powszedni, w godz. od 8.00 do 15.00, w ciągu 48 godzin od pisemnego zgłoszenia reklamacji (reklamacje zgłoszone w piątek będą realizowane w poniedziałek do godz. 14.00.)

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr ZP/816/2019 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy w załącznikach.

Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092, iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia gadżety na stronę 2019.docx docx 208.78 2019-10-24 08:50:00 Postępowanie
Umowa gadżety 2019.doc doc 78.5 2019-10-24 08:50:00 Postępowanie
Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych gadzety 2019.doc doc 94.5 2019-10-24 08:50:00 Postępowanie
Umowa gadżety 2019.doc doc 78.5 2019-10-24 08:50:00 Kryterium
Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych gadzety 2019.doc doc 94.5 2019-10-24 08:50:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kalendarze wiszące trójdzielne wg załącznika - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 400 szt. Komenda Wojewódzka Policji
Kusocińskiego 51
25-045, Kielce
(0)
2 Kalendarze biurkowe wg załącznika - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1000 szt. Komenda Wojewódzka Policji
Kusocińskiego 51
25-045, Kielce
(0)
3 Kalendarze książkowe wg załącznika - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 60 szt. Komenda Wojewódzka Policji
Kusocińskiego 51
25-045, Kielce
(0)
4 Kalendarze biurkowe-piórnik wg załącznika - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 50 szt. Komenda Wojewódzka Policji
Kusocińskiego 51
25-045, Kielce
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy - 05.12.2019 r., proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
5 Projekt umowy - Oświadczam, że załączony projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia tej umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, proszę potwierdzić

Umowa gadżety 2019.d [...].doc

Umowa o powierzeniu [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 490