Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont Sali nr 7 w budynku Urzędu Gminy w Skołyszynie

Maciej Jastrząb
Gmina Skołyszyn
Termin:
Zamieszczenia : 23-10-2019 15:21:00
Składania : 29-10-2019 13:00:00
Otwarcia : 29-10-2019 13:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

GPIR.271.2.88.2019                                                                                       Skołyszyn, dn. 23.10.2019 r.

                                                            ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Remont Sali nr 7 w budynku Urzędu Gminy w Skołyszynie”.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sali nr 7 (pierwsze piętro) w budynku Urzędu Gminy w Skołyszynie z siedzibą 38-242 Skołyszyn 12 (dz. nr ewid. 578, 577).

W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:

  • Demontaż paneli podłogowych wraz z listwami oraz znajdującymi się pod nimi starymi płytkami PCV (ok. 55,5m2);
  • Przygotowanie podłoża pod wykładzinę dywanową(wylewka korygująco –  samopoziomująca) (ok55,5m2);
  • Wykonanie korytka kablowego w posadzce na odcinku ok. 7m;
  • Wykonanie wykładziny podłogowej dywanowej,przeznaczonej do pomieszczeń biurowych o wysokiej wytrzymałości na ścieranie i ugniatanie (ok. 55,5m2) wraz z cokolikiem (ok. 31mb);
  • Demontaż opraw oświetleniowych – 6 szt.;
  • Podniesienia położenia puszek elektrycznych(schowanie w suficie podwieszonym) (7 szt.);
  • Sufit podwieszony o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami kasetonowymi o wymiarach 60x60cm (ok. 55,5m2);
  • Montaż w podwieszonym suficie nowych rastrowych opraw oświetleniowych (8 szt.)wyposażonych w źródło światła typu LED oraz modyfikacja instalacji elektrycznej z tym związanej, z rozdzieleniem oświetlenia na dwa obwody;
  • Wyprowadzenie wentylacji pomieszczenia w podwieszonym suficie (2 szt.);
  • Obniżenie położenia rzutnika i ekranu;
  • Zabudowa pionów c.o. płytami G-K (ok. 2,5m2)oraz malowanie rur poziomych;
  • Wkucie przewodów biegnących na wierzchu;
  • Wymiana parapetów z PCV na kamienne – 3 szt.;
  • Przygotowanie powierzchni ścian pod szpachlowanie;
  • Gruntowanie, szpachlowanie oraz malowanie ścian(ok. 82m2);
  • Wymiana łączników i gniazd elektrycznych;
  • Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót;

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 oraz dokumentacja zdjęciowa będąca załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

W Przedmiarze robót podane są orientacyjne wartości, zaleca się aby Wykonawca dokonał własnych pomiarów przed złożeniem oferty.

Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie

Z uwagi na funkcjonowanie urzędu, podczas wykonywania prac związanych z remontem sali nr 7 należy zachować wszelkie zasady bezpieczeństwa oraz umożliwić bezpieczne poruszanie się pracownikom oraz interesantom.Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19).

Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 6 grudnia 2019 r.

Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 29 października 2019 r. do godz. 13:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty  poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).

Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.Nr 4 - dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 8499.72 2019-10-23 15:21:00 Postępowanie
Zał.Nr 3 - przedmiar robót.pdf pdf 294.7 2019-10-23 15:21:07 Postępowanie
Zał.Nr 1 - formularz oferty.doc doc 58.5 2019-10-23 15:21:00 Kryterium
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 92 2019-10-23 15:21:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja 1 Należy podać kwotę za całość zamówienia 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min. 24 Miesiące, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Formularz oferty - proszę o załączenie skanu wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego formularza oferty oraz o potwierdzenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - formularz [...].doc

(0)
5 Projekt umowy - proszę o załączenie skanu wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego projektu umowy oraz o potwierdzenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 2 - projekt u [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 566