Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-10-2019 15:21:00 |
Składania : | 29-10-2019 13:00:00 |
Otwarcia : | 29-10-2019 13:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
GPIR.271.2.88.2019 Skołyszyn, dn. 23.10.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Remont Sali nr 7 w budynku Urzędu Gminy w Skołyszynie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sali nr 7 (pierwsze piętro) w budynku Urzędu Gminy w Skołyszynie z siedzibą 38-242 Skołyszyn 12 (dz. nr ewid. 578, 577).
W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 oraz dokumentacja zdjęciowa będąca załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
W Przedmiarze robót podane są orientacyjne wartości, zaleca się aby Wykonawca dokonał własnych pomiarów przed złożeniem oferty.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Z uwagi na funkcjonowanie urzędu, podczas wykonywania prac związanych z remontem sali nr 7 należy zachować wszelkie zasady bezpieczeństwa oraz umożliwić bezpieczne poruszanie się pracownikom oraz interesantom.Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 6 grudnia 2019 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 29 października 2019 r. do godz. 13:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn
Komunikaty