Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-10-2019 13:01:00 |
Składania : | 06-11-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Ogłoszenie o ZAPYTANIU OFERTOWYM
nrWIM.271.2.133.2019 z dnia 22.10.2019r.
(w przedmiociezamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego zobowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2018.1986 ze zm.)
1. Nazwaoraz adres Zamawiającego:
MiastoBydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
WydziałInwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opisprzedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonaniedokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy wraz ze zmianą sposobuużytkowania lokalu usługowego (salonfryzjerski) w budynku przy ul. Dworcowej 3 na potrzeby BydgoskiegoCentrum Seniora – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia ozapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
3.Informacje dotyczące warunków formalnych(podmiotowych), jakie powinien spełniaćwykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usługprojektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi dowykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane dowykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnieńbudowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- architektonicznej,
-konstrukcyjno-budowlanej,
-instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowychi kanalizacyjnych,
-instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniejjedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentacjęprojektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa,przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, remont lokalu/budynku użytecznościpublicznej o powierzchni min. 200m²,w tym instalacje: wod-kan, elektryczne,cieplne i telekomunikacyjne.
4. Załącznikido ogłoszenia :
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) założeniafunkcjonalno-projektowe, planowany zakres prac (przygotowaneprzez Bydgoskie Biuro Seniora),
3) wytyczne MKZ ws.przebudowy witryny i drzwi wejściowych do lokalu
4) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500,
5) wykaz wykonanych usług,
6) wzór umowy,
7) wypis z ewidencji gruntów,
8) wyrys z mapy ewidencyjnej,
9) zdjęcia - 15 ujęć.
5. Zamawiającynie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryteriumoceny ofert: 100%cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniaćformę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską cenązostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającąrzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: wtym:
1) inwentaryzacja,
2) ocena stanu technicznego nieruchomości,
3) orzeczenie mykologiczno-budowlane,
4) koncepcja architektoniczna budynku,
5) Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP),
6) przygotowanie niezbędnych dokumentów iuzgodnień do uzyskania przez Zamawiającego stosownych decyzji:
3 miesiące oddaty zawarcia umowy,
7) wykonanie ekspertyzy technicznej stanuochrony przeciwpożarowej,
8) inwentaryzacje ornitologiczne ichiropterologiczne wraz z zaleceniami,
9) wielobranżowy projekt budowlany stanowiącypodstawę uzyskania stosownej decyzji, administracyjnej,
6 miesięcy oddaty zawarcia umowy,
10) pozostałyzakres przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem uszczegóławiającym w tym m.in.: projekt wykonawczy (uzgodniony), projekt aranżacji wnętrz orazwyposażenia, wizualizacje, przedmiaryrobót, kosztorysy inwestorskie, harmonogram, STWiOR, projektorganizacji i technologii robót budowlanych, projekt instrukcji bezpieczeństwapożarowego, charakterystyki energetycznej budynku i innych
8 miesięcy od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów zwykonawcami:
1) InspektorWIM (koordynator) LubomiłaPietkun – tel. 52 58 58 180,
2) InspektorWIM (br.ogólnobudowlana) Andrzej Bizon – tel. 52 58 59 190,
3) InspektorWIM (br.elektryczna) Marcin Janas – tel. 52 5858 698,
4) InspektorWIM (br.sanitarna) AnnaAmbroziak-Nadolska – tel. 52 58 59 251.
9. Terminskładania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 06.11.2019r.o godz. 10.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązanyjest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanegodoświadczenia (wypełniony załączniknr 5) – wykazwykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum1 zamówienie) opisanychw pkt. 3 ppkt.3,
2) dowód/dowody należytego wykonaniazamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczeniapodmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
10.1Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-2 załączników niebędą rozpatrywane.
11.Celemzapewnienia finansowania zadania Zamawiający planuje przeniesienie środkówfinansowych z roku 2019 na 2020 rok. W przypadku braku zapewnienia finansowaniaw roku 2020 Zamawiający unieważni przedmiotowe postępowanie.
Bydgoszcz, 22.10.2019r.
2019-11-07 16:17 | Maciej Grabowski | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
2019-11-07 11:20 | Maciej Grabowski | zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty