Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-10-2019 08:38:00 |
Składania : | 28-10-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.127.2019 z dnia 21.10.2019 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro,wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2018.1986 j.t. z późn.zm.)
1.Nazwa oraz adres Zamawiającego: Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie: Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,85-130 Bydgoszcz
2.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy, rozbudowy i remontu budynku szkoły (XIII Liceum Ogólnokształcącego-dawniej Gimnazjum nr 25) przy ul. Fredry3 w Bydgoszczy w ramach zadania pn: Budowa, przebudowa i modernizacje budynków oświatowych oraz boisk przyszkolnych –uszczegółowienie opisu zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3.Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych),jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1)prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie:
a)sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b)sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3)posiadanie uprawnień rzeczoznawcy p.poż.,
4)posiadanie doświadczenia: wykonane w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednego zamówienia na dokumentację projektową odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, remont, adaptacja budynku –placówki oświatowej o powierzchni użytkowej min. 1000m².
4.Załączniki do ogłoszenia :
1)Opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 1),
2)Wzór umowy (zał. nr 2),
3)Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 3),
4)Wykaz wykonanych usług (zał.nr 4),
5)Kopia mapy zasadniczej – skala 1:500 (zał. nr 5),
6)Wypis z rejestru gruntów (zał.nr 6),
7)Wyrys z mapy ewidencyjnej (zał.nr 7),
8)Dokumentacja zdjęciowa - 3 ujęcia (zał. nr 8),9)Wytyczne Zamawiającego i Użytkownika obiektu (zał. nr 9).
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
7.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w tym:
a)Projekt budowlany i uzgodnienia – 3 miesiące od daty zawarcia umowy
b)Projekt wykonawczy – 4 miesiące od daty zawarcia umowy.
8.Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1)Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Piotr Dorenda – tel. 52 58 58 473,
2)Inspektor WIM (br. sanitarna) Piotr Janiak – tel. 52 58 59 192,
3)Inspektor WIM (br. elektryczna) Janusz Chmielewski – tel. 52 58 58 209,
4)Inspektor WIM Lilianna Jasiek – tel. 52 58 59 271,
9.Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 28.10.2019r.o godz. 12:00 .
10.Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1)potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3ppkt. 4,
2)dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych wzałączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
11.Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.
12.Celem zapewnienia finansowania zadania Zamawiający planuje przeniesienie środków finansowych z roku 2019 na 2020 rok. W przypadku braku zapewnienia finansowania w roku 2020 Zamawiający unieważni przedmiotowe postępowanie.
DYREKTOR WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ
Mirosław Jagodziński
Bydgoszcz, 21.10.2019 r.
2019-12-03 10:13 | Grażyna Frąckiewicz | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2019-10-25 08:36 | Grażyna Frąckiewicz | Odpowiedź na pytanie nr 1 |
Komunikaty