Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-10-2019 11:21:00 |
Składania : | 15-10-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Gminy Skoki zapraszamy wszystkichsolidnych wykonawców do składania ofert na dostawę fabrycznie nowego sprzętu z listy poniżej.
1 szt. Projektor Epson EB-2255U
1 szt. Ekran ANDROMEDA ELEGANT IM 305×190 MW HD
1 szt. SUPREMA SPIDER SMALL 3040 - Biały
1 szt. Power Synchro Relay do ekranu ANDROMEDA
Informujemy, że przewidujemy możliwośćprzeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formieaukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy, że postępowanie możezakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanychśrodków.Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnychroszczeń w stosunku do Gminy Skoki lub jednostek jej podlegających wynikającychz podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta. Wydatkiponiesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanieofertowe nie są zwracane przez Gminę Skoki. Zastrzega sobie prawo do wycofaniazapytania ofertowego w dowolnym czasie, akceptacja odpowiedzi Oferenta nazapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania w stosunku do potencjalnegoDostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa o współpracy.
Zamawiający wymaga:
- doświadczenia w branży min 3 lata, poświadczoneodpowiednim wpisem do CEIDG,
- dostawa: do 7 dni roboczych od zamówienia nakoszt sprzedającego do siedziby zamawiającego, niedotrzymanie terminurealizacji zamówienia skutkować będzie karą 200zł za każdy dzień opóźnienia lubodstąpieniem od zamówienia z winy dostawcy.
- gwarancja: pisemną gwarancje producenta nadostarczony sprzęt – opieczętowana z datą dostawy wraz z książką serwisową,wersja w języku polskim,
- kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mójkomentarz do oferty” kontaktowego / służbowego numeru telefonu. Informujemyrównież, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą,
- forma oferty: akceptujemy oferty złożone tylkoza pomocą platformy zakupowej openNexus z lub bez podpisu elektronicznego w PLNbrutto,
- warunki płatności: 14 dni od otrzymaniaprawidłowo wystawionej faktury i zrealizowania przedmiotu zamówienia.
W przypadku pytań:- technicznych lubmerytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnymrogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 618925825-związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klientaplatformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku dopiątku w godzinach 8:00 do 17:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęcirealizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lubpodpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty