Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: " Przebudowa pomieszczeń 206,207,04,05,06,220 oraz 316 przy ul. Wąskiej 12-13

Marcin Szymczykowski
Uniwersytet Szczeciński
Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2019 09:26:00
Składania : 09-10-2019 08:00:00
Otwarcia : 09-10-2019 08:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Uniwersytet Szczeciński zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa pomieszczeń 206, 207 i04, 05, 06, 220 oraz 316 przy ul. Wąskiej 12-13 w Szczecinie” w zakresie:

1)pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) i postanowieniami odpowiednich pozwoleń i zgód na realizację robót budowlanych

2)działanie w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz oraz odpowiadanie za kompleksową i terminową realizację zamówienia w sposób gwarantujący osiągnięcie wysokiej jakości prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zabezpieczenie Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami wynikającymi z jakiegokolwiek naruszenia prawa

3)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych i administracyjnych związanych z realizacją zamówienia.

Nadzór inwestorski upoważniony i zobowiązany będzie do:

1)  sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą uprawnienia wynikające z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332), tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz spełniająca wymogi o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. Nr 243 poz. 1332 ze zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art.12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

2)wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z ustawy Prawa Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332),

3)obecności na placu budowy w czasie realizacji inwestycji,

4)prowadzenie zapisów w dzienniku budowy, wydanym przez Zamawiającego na potrzeby inwestycji,

5)udzielania Wykonawcy wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących zamówienia,

6)uczestnictwa, wraz z Zamawiającym w naradach budowy, w kontroli dokonywanej przez PINB i inne uprawnione służby oraz w kontaktach z podmiotami i osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym,

7)udział w rozwiązywaniu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich w związku z realizacją zadania,

8)wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów,

9)informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach pojawiających się w trakcie realizacji inwestycji, mogących powodować wzrost wynagrodzenia umownego za przedmiot zamówienia albo przedłużyć wskazany w umowie termin realizacji zamówienia  wraz z propozycją zapobieżenia danemu zagrożeniu z uwzględnieniem zasad prawidłowego gospodarowania środkami publicznymi,

10)w przypadku niezadowalającego postępu prac Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o wszystkich środkach, jakie należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz, w uzgodnieniu z Zamawiającym, wydania polecenia przyspieszenia wykonania prac,

11)kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy poprzez:    

- sprawdzenie i zatwierdzenie planu BIOZ oraz wymagań przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami,    

- bieżącą kontrolę zgodności prowadzenia prac i składowania materiałów budowlanych z zasadami bezpieczeństwa,

-wnioskowanie do Wykonawcy o usunięcie z terenu budowy każdej osoby, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy,

12)opiniowanie wniosków Wykonawcy robót dot. realizacji robót, w tym także dotyczących zmiany przedstawiciela Wykonawcy lub innej osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,

13) Nadzór Inwestorski będzie wnioskował do Zamawiającego między innymi o:

-zatwierdzenie harmonogramu robót oraz jego zmian,

-zmianę terminu wykonania prac, w przypadku, gdy taka zmiana nie wynika z winy lub zaniedbań Wykonawcy,

-wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej,

-udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe lub uzupełniające niezbędne do prawidłowej realizacji zadania,

14)w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac nieprzewidzianych w przedmiocie zamówienia Nadzór Inwestorski zobowiązany będzie do bezzwłocznego, pisemnego powiadomienia o ty fakcie Zamawiającego oraz do:

-przygotowania dla Zamawiającego protokołu konieczności spisanego  przy udziale Nadzoru Inwestorskiego,Autorskiego i Wykonawcy, zawierającego opis powstałych problemów technicznych,opis koniecznych zmian w dokumentacji, opis koniecznych do wykonania prac oraz zawierającego wyczerpujące uzasadnienie,

-przedstawienia Zamawiającemu zaakceptowanej i sprawdzonej przez Nadzór Inwestorski kalkulacji kosztów Wykonawcy na wykonanie robót. Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego,

15)dopuszczenia materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania do realizacji prac,

16)bieżąca kontrola jakości wbudowanych materiałów oraz sposobu składowania i przechowywania materiałów,

17) dokonywania odbioru robót zanikowych i ulegających przykryciu,

18)powiadamianie Wykonawcy robót oraz Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach oraz egzekwowania od Wykonawcy usunięcia tych wad i nieprawidłowości oraz poświadczanie o usunięciu wad i nieprawidłowości przez Wykonawcę,19)wstrzymywanie robót budowlanych wykonywanie niezgodnie  z dokumentacją techniczną i umową oraz prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu i niezwłoczne poinformowanie(pisemne) o tym fakcie Zamawiającego,

20)potwierdzenie zakończenia robót i gotowości do dokonania przez Zamawiającego końcowego odbioru,

21)sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów odbiorowych i dokumentacji powykonawczej,

22) uczestnictwo w czynnościach odbiorowych,

23)uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, nadzór nad usuwaniem wad i usterek.

Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownie architektoniczną „ATELIER XXI”, 70-535 Szczecin,ul. Osieka ¼ oraz decyzji pozwolenia na budowę pozwolenia na budowę nr 579/19 z dnia 26.04.2019 r. oraz 1955/18 z dnia 20.12.2018 r. Dokumentacja dostępna na stronie: https://zp.univ.szczecin.pl/?q=node/4042

Przewidujemy wynagrodzenie ryczałtowe.

Ofertę cenową należy złożyć wyłącznie przez platformę zakupową.

W kalkulacji należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem prac.

Płatność faktury – w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Termin realizacji prac – do zakończenia inwestycji, nie dłużej jednak niż 100 dni od dnia zawarcia umowy.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja 1 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: " Przebudowa pomieszczeń 206,207,04,05,06,220 oraz 316 przy ul. Wąskiej 12-13 1 usługa Uniwersytet Szczeciński
al. Papieża Jana Pawła II 22a
70-453, Szczecin
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, (0)
3 Referencje - należy dołączyć dokument potwierdzający udział w robotach przy obiektach zabytkowych zgodnie z art 37c ustawy o ochronie zabytków. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 632