Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Postępowanie na dostawę ziemniaków, warzyw, owoców, grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu - nr DS -8/ZP/2019

Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2019 09:47:00
Składania : 11-10-2019 08:15:00
Otwarcia : 11-10-2019 08:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawcy. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.  


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
  • Przesłania odwołania/inne 


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
siwz_as_pozna_008_2019.doc..odt odt 92.84 2019-10-03 09:47:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.doc doc 85.5 2019-10-03 13:08:05 Postępowanie

Komunikaty

2019-10-31 12:17 Tomasz Buchs Poznań dnia: 2019-10-31
Dot. postępowania nr: DS – 8/ZP/2019


Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr Ds - 8/ZP/2019 na dostawę ziemniaków, warzyw, owoców, grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu w dniu 31.10.2019 r. udzielono zamówienia n/w firmom:
- w części I udzielono zamówienia firmie: Gospodarstwo Ogrodnicze Zbigniew Krosnowski, Śmiłowice 35, 87 – 850 Choceń;
- w części II udzielono zamówienia firmie: Jarosław Lorke, Firma Handlowa „JARO”, Widziszewo ul. Osiedlowa 39, 64-000 Kościan;

Ww. firmy odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ i oferty firm zostały ocenione jako najkorzystniejsze w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru.
2019-10-23 13:11 Tomasz Buchs Poznań dnia: 2019-10-23

Dotyczy postępowania nr DS - 8/ZP/2019


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczącej postępowania nr Ds-8/ZP/2019 na dostawę ziemniaków, warzyw, owoców, grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu

Na podstawie art. 92 ust. 2 w związku z art. 92 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:
1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

W części I zamówienia wybrano ofertę firmy: Gospodarstwo Ogrodnicze Zbigniew Krosnowski, Śmiłowice 35, 87-850 Choceń.
W części II zamówienia wybrano ofertę firmy: Jarosław Lorke, Firma Handlowa „JARO”, Widziszewo ul. Osiedlowa 39, , 64-000 Kościan.

W/w firmy odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i oferty firm zostały ocenione jako najkorzystniejsze w oparciu o podane
w specyfikacji kryteria wyboru jakimi były cena i termin płatności.

Punktacja przyznana najkorzystniejszej ofercie w części I przedstawia się następująco:
- kryterium nr 1 – cena - oferta otrzymała 60 pkt;
- kryterium nr 2 – termin płatności – oferta otrzymała 40 pkt;
- łączna wartość punktowa oferty wynosi 100 pkt;

Punktacja przyznana najkorzystniejszej ofercie w części II przedstawia się następująco:
- kryterium nr 1 – cena - oferta otrzymała 60 pkt;
- kryterium nr 2 – termin płatności – oferta otrzymała 40 pkt;
- łączna wartość punktowa oferty wynosi 100 pkt;

2. Pozostałe firmy, które złożyły oferty na część I zamówienia oraz ich łączna punktacja za oba kryteria to:
W niniejszym postępowaniu na część I zamówienia złożono tylko jedną ofertę.

3. Pozostałe firmy, które złożyły oferty na część II zamówienia oraz ich łączna punktacja za oba kryteria to:

a) „POLARIS” Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz;
Punktacja przyznana ofercie przedstawia się następująco:
- kryterium nr 1 – cena - oferta otrzymała 42,39 pkt;
- kryterium nr 2 – termin płatności – oferta otrzymała 40 pkt;
- łączna wartość punktowa oferty wynosi 82,39 pkt;
4. dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów,
- nie dotyczy
5. nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów,
Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów;
6. unieważnieniu postępowania.
Zamawiający nie unieważnił postępowania;
2019-10-11 12:56 Tomasz Buchs Poznań, dnia 2019-10-11

dot. postępowania nr DS - 8/ZP/2019

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr DS – 8/ZP/2019, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę ziemniaków, warzyw, owoców, grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu, którego otwarcie odbyło się w dniu 11.10.2019 r. o godz. 8:30.
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych Zamawiający tj. Areszt Śledczy w Poznaniu przekazuje informacje podane na sesji otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym, którego przedmiotem jest dostawa ziemniaków, warzyw, owoców, grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu (nr postępowania: DS - 8/ZP/2019).

1. Informacja na temat wysokości środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
1) kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie części I zamówienia wynosi 631 809,15 zł; słownie: sześćset trzydzieści jeden tysięcy osiemset dziewięć złotych 15/100 gr.
2) kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie części II zamówienia wynosi 9 607,50 zł, słownie: dziewięć tysięcy sześćset siedem złotych 50/100 gr.
3) kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie całości zamówienia wynosi 641 416,65 zł, słownie: sześćset czterdzieści jeden tysięcy czterysta szesnaście złotych 65/100 gr;

2. W terminie wyznaczonym do składania ofert tj. do dnia 11.10.2019 r. do godz. 8:15 złożono 1 ofertę na część I zamówienia i 2 oferty na część II zamówienia tj:

1) Na część I zamówienia złożono ofertę:

a) Oferta nr 1
- nazwa Wykonawcy: Gospodarstwo Ogrodnicze Zbigniew Krosnowski, Śmiłowice 35, 87-850 Choceń;
- cena oferty netto: 360 250,00 zł, słownie: trzysta sześćdziesiąt tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 gr;
- termin płatności: 30 dni
- termin realizacji dostaw: od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.

2) Na część II zamówienia złożono oferty:

a) Oferta nr 1
- nazwa Wykonawcy: „POLARIS” Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz;
- cena oferty brutto: 11 592,00 zł, słownie: jedenaście tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dwa złote 00/100 gr;
- termin płatności – 30 dni;
- termin realizacji dostaw : od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.

b) Oferta nr 2
- nazwa Wykonawcy: Jarosław Lorke, Firma Handlowa „JARO”, Widziszewo
ul. Osiedlowa 39, , 64-000 Kościan;
- cena oferty brutto: 8 190,00 zł, słownie: osiem tysięcy sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100 gr;
- termin płatności: 30 dni
- termin realizacji dostaw: od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.

W niniejszym postępowaniu Wykonawca P.H.U. Bernard Koniarek, Skalmierzyce ul. Ostrowska 28, 63-460 Nowe Skalmierzyce za pośrednictwem platformy zakupowej załączył zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, których złożenia Zamawiający nie wymagał na etapie składania ofert. W/w wykonawca nie załączył wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych przez Zamawiającego w § 11 ust. 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr DS - 8/ZP/2019, tj. oferty. Wykonawca załączył jedynie pliki podpisu kwalifikowanego bez plików źródłowych stanowiących ofertę.
W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że w/w Wykonawca nie złożył oferty do niniejszego postępowania.

3. Na podstawie art. 24 ust. 11ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ nr Ds – 8/ZP/2019 - należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność
z oryginałem.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 631