Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-10-2019 08:51:00 |
Składania : | 18-10-2019 14:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2019 14:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Uniwersytet Szczeciński z siedzibą w Szczecinie,
70-453 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II nr 31,
NIP 8510208005 , REGON 001208777
Zaprasza do złożenia oferty na :
I. Przedmiot zamówienia publicznego:
Sporządzenie Scenariusza Pożarowego dla obiektu Dom Studenta nr 3 ul. Kordeckiego15
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym terminie bez konieczności podawania przyczyn.
II. Parametry techniczne:
1.Treść scenariusza powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2015r. w spr. uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz.U.2015, poz.2117) oraz uwzględniać wewnętrzne akty prawne uczelni.
2.Scenariusz ma być wykonany w trzech egzemplarzach w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD w jednym egzemplarzu.
III. Inne warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga złożenia stosownych oświadczeń w załączonym druku oferty.
IV. Płatności:
Płatność nastąpi w ciągu 30 dni po wydanej pozytywnej opinii przez pracownika Działu BHP i Ochrony Środowiska.
V. Kryteria wyboru oferty:
100 % cena.
VI. Termin wykonania usługi :
30 dni od daty podpisania umowy na wykonanie usługi.
VII. Zawiadomienie o wyborze oferty:
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez umieszczenie na stronie : platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usz/proceedings
W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył jedyną ważną ofertę, lub ponowienia zapytania ofertowego
IX. Do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego jest upoważniona:
Ewa Matuszczak- Kierownik Działu BHP i Ochrony Środowiska US, tel.914441196.
X. Załączniki:
1.Oferta (wzór) - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym (wzór) załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
DODATKOWE INFORMACJE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016[KO2] /679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: § administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Szczeciński, al. Papieża Jana Pawła II 22a 70-453 Szczecin. § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem zapytania ofertowego.§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;§ posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO; [KO1]dopisaćnumer pokoju [KO2]Dodałam
2019-12-05 08:42 | Dariusz Tyrka | Postępowanie zakończono wyborem oferty |
Komunikaty