Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zamówienie publiczne prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na dostawę ciepla i wody do obiektów będących we władaniu Miasta Rydułtowy w okresie od 1.1.2020 r. do 31.12.2021 r.

Sylwia Brachmańska
Urząd Miasta Rydułtowy
Termin:
Zamieszczenia : 02-10-2019 11:52:00
Składania : 08-10-2019 12:00:00
Otwarcia : 08-10-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Przedmiot zamówienia jest:1) Dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej wraz z usługą dystrybucji i przesyłu ciepła do budynków będących we władaniu Miasta Rydułtowy. Dostawa ciepła obejmuje 14 obiektów: a) Urząd Stanu Cywilnego, b) Publiczne Przedszkole Nr 2, c) Publiczne Przedszkole Nr 3, d) Publiczne Przedszkole Nr 4, e) Szkoła Podstawowa Nr 1, f) Szkoła Podstawowa Nr 2, g) Szkoła Podstawowa Nr 3, h) Szkoła Podstawowa Nr 4, i) Budynek komunalny ul. Plebiscytowa 37, j) Budynki komunalne ul. Wojciecha Korfantego 1, 3, 5, k) Budynek komunalny ul. Romualda Traugutta273, l) Hala sportowa ul. Gen. Józefa Bema126C.Kod CPV: 09300000-2 Energia elektryczna,cieplna, słoneczna i jądrowa Planowane zużycie ciepła dla przedmiotowych budynków wynosi: 20 100 GJ Moc zamówiona dla przedmiotowych budynków wynosi: 2,1308MW (w tym na centralnego ogrzewania- 1,5494 MW, ciepłej wody użytkowej- 0,55 MW, wentylacji– 0,031 mW) TaryfaA3 i A2. 2) Dostawa wody do budynków będących we władaniu Miasta Rydułtowy. Dostawa wody obejmuje dwa obiekty: a) Publiczne Przedszkole nr 3b) Publiczne Przedszkole nr 4KodCPV: 65110000-7 Dostawa wody Planowane zużycie wody dla przedmiotowych budynków wynosi: 2500 m3 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.


Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty/wniosku na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

W miejscu Oferta/Wniosek Wykonawcy należy złożyć dokument zawierający propozycje wyjściowe do negocjacji:

1) ceny na dostawę ciepła z sieci ciepłowniczej wraz z usługą dystrybucji i przesyłu ciepła oraz ceny na dostawę wody do budynków będących we władaniu Miasta Rydułtowy. 2) zbiorcza cena brutto, ewentualnie jej zmiana w zakresie, w jakim jest możliwa korekta zatwierdzonej przez Prezesa URE taryfy, 3) warunki przyszłych umów tj. odrębnej umowy na dostawę ciepła z sieci ciepłowniczej wraz usługą dystrybucji i przesyłu ciepła i odrębnej umowy na dostawę wody. Tematem negocjacji będą w szczególności warunki płatności oraz okres wypowiedzenia umów.


Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miasto Rydułtowy z siedzibą w urzędzie miasta przy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, tel.: (032) 4537411, faks: (032) 4537410, e-mail: um@rydultowy.pl, adres internetowy: www.rydultowy.pl, b) inspektorem ochrony danych osobowych w Mieście Rydułtowy jest Pan Michał Sobik, (032 4537480) iod@rydultowy.pl, c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki na dostawę ciepła i wody do obiektów będących we władaniu Miasta Rydułtowy w okresie 01.01.2020 r. do 32.12.2021 r. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; jeżeli dostęp do danych wymagałby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Żądanie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
espd-request.zip zip 79.74 2019-10-02 11:52:00 Postępowanie
Ogłoszenie ex ante.odt odt 18.64 2019-10-02 11:52:00 Postępowanie
2019-OJS245-603574-pl (1).pdf pdf 126.96 2019-12-19 12:10:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-19 12:10 Katarzyna Iwulska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

2019-OJS245-603574-p [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 582