Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony na: 23/MBIU/DCZP/2019/P "Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych DCZP Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy"

Termin:
Zamieszczenia : 02-10-2019 10:52:00
Składania : 11-10-2019 10:00:00
Otwarcia : 11-10-2019 10:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                        Wrocław, dnia 02.10.2019r.Nrsprawy: 23/MBIU/DCZP/2019/P OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2018 r.poz. 1986), „Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartościszacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych napodstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:  Sukcesywna dostawamateriałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych DCZP Sp. zo.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2019-10-02 r.numer ogłoszenia: 604598-N-2019 z dnia 2019-10-02 r. Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DostawyZamieszczanieogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkoweOgłoszeniedotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lubprogramu współfinansowanego ze środków Unii EuropejskiejNieNazwa projektu lub programuO zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej orazwykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionychorganizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społecznąi zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanychNieNależy podać minimalny procentowywskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o którychmowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionychprzez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie przeprowadzacentralny zamawiającyNiePostępowanie przeprowadzapodmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNieInformacje na temat podmiotuktóremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychNieJeżeli tak, należy wymienićzamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresyich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz zdanymi do kontaktów:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państwczłonkowskich Unii EuropejskiejNieW przypadku przeprowadzaniapostępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 02118481900000,ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego  18 , 50-226  Wrocław,woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 66 212, ,e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 7177 66 200.Adres strony internetowej (URL): www.dczp.ibip.plAdres profilu nabywcy: www.dczp.wroclaw.plAdres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólniedostępne www.dczp.wroclaw.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszęokreślić):Przedsiębiorstwo prowadzące działalność lecznicząI.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżelidotyczy):Podział obowiązków międzyzamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym wprzypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innychpaństw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jestodpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie zaprzeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówieniebędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówieniezostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):I.4)KOMUNIKACJA:Nieograniczony, pełny ibezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)NieAdres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnychwarunków zamówieniaNiewww.dczp.wroclaw.plDostęp do dokumentów zpostępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresemNieOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:ElektronicznieTakadreshttps://platformazakupowa.pl/Dopuszczone jest przesłanie ofertlub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:NieInny sposób:Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu w inny sposób:NieInny sposób:Adres:Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatówplików, które nie są ogólnie dostępneNieNieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dlajednostek organizacyjnych DCZP Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiemwykonawcyNumer referencyjny: 23/MBIU/DCZP/2019/PPrzed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialogtechnicznyNieII.2) Rodzaj zamówienia: DostawyII.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części:TakOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać wodniesieniu do:wszystkich częściZamawiający zastrzega sobie prawo do udzieleniałącznie następujących części lub grup części:Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówieniejednemu wykonawcy:II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj iilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania iwymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub robotybudowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałówbiurowo – eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. wzależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek,transport i rozładunek dostarczonych materiałów. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia określony został w załączniku nr 2.1-2.3 do SIWZ– formularz cenowy,załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, załączniku nr 7 do SIWZ – wzórumowy. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław –Magazyn. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnychopakowaniach Wykonawcy. Dostawa materiałów biurowo - eksploatacyjnych dosiedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, awielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycjiZamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e- mailem lub faksem, na druku Załącznikanr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu. Warunki gwarancji- na wykonany całyprzedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12miesięcy, termin gwarancji liczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdejpartii. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podaniaprzez wykonawcę okresy gwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana,Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiącliczy odpowiednio: 4 tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi dopełnych miesięcy w dół.II.5) Główny kod CPV: 30193700-5Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 30197000-6 30192000-1 30190000-7 22850000-3 44812000-5 39222100-5  II.6) Całkowita wartośćzamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:Waluta:(w przypadku umów ramowych lubdynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całymokresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)II.7) Czy przewiduje sięudzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: NieOkreślenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp:II.8)Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który zostałazawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny systemzakupów:miesiącach:  24   lub dniach:lubdata rozpoczęcia:   lub zakończenia: Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 24 II.9) Informacje dodatkowe: od dnia podpisaniaumowy do 24 miesięcySEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUIII.1.1)Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, oile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagańponad określone w SIWZ.Informacje dodatkoweIII.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagańponad określone w SIWZ.Informacje dodatkoweIII.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagańponad określone w SIWZ.Zamawiający wymaga od wykonawcówwskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuimion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz zinformacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:Informacje dodatkowe:III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIAIII.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust.1 ustawy PzpIII.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywnepodstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy Pzp)Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WCELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIAWARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIOświadczenieo niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniuTakOświadczenie o spełnianiukryteriów selekcjiNieIII.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUBDOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGOW CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWYPZP:Przed udzieleniem zamówieniaZamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, dozłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1 tj. Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwaZamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań ponad określone w SIWZ.Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu-odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawyIII.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUBDOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGOW CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWYPZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIAWARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZPIII.7) INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPISIV.1.1)Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczonyIV.1.2) Zamawiający żądawniesienia wadium:NieInformacja na temat wadiumIV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:NieNależy podać informacje na temat udzielania zaliczek:IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lubdołączenia do ofert katalogów elektronicznych:NieDopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych:TakInformacje dodatkowe:IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:NieDopuszcza się złożenie oferty wariantowejNieZłożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej:NieIV.1.6) Przewidywana liczbawykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawców  Przewidywana minimalna liczba wykonawcówMaksymalna liczba wykonawców  Kryteria selekcji wykonawców:IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:Umowa ramowa będzie zawarta:Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:Informacje dodatkowe:Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów:Informacje dodatkowe:W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych:Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów:IV.1.8) Aukcja elektronicznaPrzewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) NieNależy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcjielektronicznej:Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotuzamówienia:Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień):Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń:Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej:Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania:Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu:Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert:IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 termin dostawy 40,00  IV.2.3)Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony)TakIV.3) Negocjacje z ogłoszeniem,dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjneIV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniemMinimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacjiPrzewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):Informacje dodatkoweIV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnegoOpis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu:Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:Wstępny harmonogram postępowania:Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:Należy podać informacje na temat etapów dialogu:Informacje dodatkowe:IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnegoElementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty:Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia:Informacje dodatkowe:IV.4) Licytacja elektronicznaAdres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej, naktórej jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Wymagania dotyczące rejestracji iidentyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczneurządzeń informatycznych:Sposób postępowania w tokulicytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:Informacje o liczbie etapówlicytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania:Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu:Termin składania wniosków odopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:Data: godzina:Termin otwarcia licytacji elektronicznej:Termin i warunki zamknięcialicytacji elektronicznej:Istotne dla stron postanowienia,które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówieniapublicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:Wymagania dotyczącezabezpieczenia należytego wykonania umowy:Informacje dodatkowe: IV.5)ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TakNależy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 7 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okolicznościw niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ichwprowadzenia.IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.6.1) Sposób udostępnianiainformacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2019-10-11, godzina: 10:00,Skrócenie terminu składaniawniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):Wskazać powody:Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniuIV.6.3) Termin związaniaofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert)IV.6.4) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środkówpochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środkówz pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia:IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub pracerozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia, nie zostały mu przyznaneIV.6.6) Informacje dodatkowe

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 1033.98 2019-10-02 10:52:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy.doc doc 55.5 2019-10-02 10:52:00 Postępowanie
załącznik nr 2.1-2.3 do SIWZ - formularz cenowy.xls xls 68 2019-10-02 10:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie z art.25a ustawy PZP - przesłanki wykluczenia z postępowania.doc doc 42 2019-10-02 10:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie z art. 25a ustawy PZP - spełnienie warunków udziału w postępowaniu.doc doc 34.5 2019-10-02 10:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - grupa kapitałowa.doc doc 34 2019-10-02 10:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - zobowiązanie do udostępnienia zasobów.doc doc 36 2019-10-02 10:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.pdf pdf 392.65 2019-10-02 10:52:00 Postępowanie
załącznik nr 2.1-2.3 do SIWZ - formularz cenowy.xls xls 68 2019-10-02 10:52:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Formularz cenowy -

załącznik nr 2.1-2.3 [...].xls

3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy 40% do 2 dni roboczych - 40 punktów 3 dni robocze- 30 punktów 4 dni robocze - 20 punktów 5 dni robocze- 10 punktów powyżej 5 dni roboczych - 0 punktów (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 446