Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2019 12:55:00 |
Składania : | 03-10-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-10-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Uniwersytet Szczeciński zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa pomieszczeń 206, 207 i04, 05, 06, 220 oraz 316 przy ul. Wąskiej 12-13 w Szczecinie” w zakresie:
1)pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) i postanowieniami odpowiednich pozwoleń i zgód na realizację robót budowlanych
2)działanie w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz oraz odpowiadanie za kompleksową i terminową realizację zamówienia w sposób gwarantujący osiągnięcie wysokiej jakości prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zabezpieczenie Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami wynikającymi z jakiegokolwiek naruszenia prawa
3)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych i administracyjnych związanych z realizacją zamówienia.
Nadzór inwestorski upoważniony i zobowiązany będzie do:
1) sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą uprawnienia wynikające z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332), tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz spełniająca wymogi o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. Nr 243 poz. 1332 ze zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art.12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2)wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z ustawy Prawa Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332),
3)obecności na placu budowy w czasie realizacji inwestycji,
4)prowadzenie zapisów w dzienniku budowy, wydanym przez Zamawiającego na potrzeby inwestycji,
5)udzielania Wykonawcy wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących zamówienia,
6)uczestnictwa, wraz z Zamawiającym w naradach budowy, w kontroli dokonywanej przez PINB i inne uprawnione służby oraz w kontaktach z podmiotami i osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym,
7)udział w rozwiązywaniu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich w związku z realizacją zadania,
8)wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów,
9)informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach pojawiających się w trakcie realizacji inwestycji, mogących powodować wzrost wynagrodzenia umownego za przedmiot zamówienia albo przedłużyć wskazany w umowie termin realizacji zamówienia wraz z propozycją zapobieżenia danemu zagrożeniu z uwzględnieniem zasad prawidłowego gospodarowania środkami publicznymi,
10)w przypadku niezadowalającego postępu prac Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o wszystkich środkach, jakie należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz, w uzgodnieniu z Zamawiającym, wydania polecenia przyspieszenia wykonania prac,
11)kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy poprzez:
- sprawdzenie i zatwierdzenie planu BIOZ oraz wymagań przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami,
- bieżącą kontrolę zgodności prowadzenia prac i składowania materiałów budowlanych z zasadami bezpieczeństwa,
-wnioskowanie do Wykonawcy o usunięcie z terenu budowy każdej osoby, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy,
12)opiniowanie wniosków Wykonawcy robót dot. realizacji robót, w tym także dotyczących zmiany przedstawiciela Wykonawcy lub innej osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
13) Nadzór Inwestorski będzie wnioskował do Zamawiającego między innymi o:
-zatwierdzenie harmonogramu robót oraz jego zmian,
-zmianę terminu wykonania prac, w przypadku, gdy taka zmiana nie wynika z winy lub zaniedbań Wykonawcy,
-wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej,
-udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe lub uzupełniające niezbędne do prawidłowej realizacji zadania,
14)w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac nieprzewidzianych w przedmiocie zamówienia Nadzór Inwestorski zobowiązany będzie do bezzwłocznego, pisemnego powiadomienia o ty fakcie Zamawiającego oraz do:
-przygotowania dla Zamawiającego protokołu konieczności spisanego przy udziale Nadzoru Inwestorskiego,Autorskiego i Wykonawcy, zawierającego opis powstałych problemów technicznych,opis koniecznych zmian w dokumentacji, opis koniecznych do wykonania prac oraz zawierającego wyczerpujące uzasadnienie,
-przedstawienia Zamawiającemu zaakceptowanej i sprawdzonej przez Nadzór Inwestorski kalkulacji kosztów Wykonawcy na wykonanie robót. Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego,
15)dopuszczenia materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania do realizacji prac,
16)bieżąca kontrola jakości wbudowanych materiałów oraz sposobu składowania i przechowywania materiałów,
17) dokonywania odbioru robót zanikowych i ulegających przykryciu,
18)powiadamianie Wykonawcy robót oraz Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach oraz egzekwowania od Wykonawcy usunięcia tych wad i nieprawidłowości oraz poświadczanie o usunięciu wad i nieprawidłowości przez Wykonawcę,19)wstrzymywanie robót budowlanych wykonywanie niezgodnie z dokumentacją techniczną i umową oraz prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu i niezwłoczne poinformowanie(pisemne) o tym fakcie Zamawiającego,
20)potwierdzenie zakończenia robót i gotowości do dokonania przez Zamawiającego końcowego odbioru,
21)sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów odbiorowych i dokumentacji powykonawczej,
22) uczestnictwo w czynnościach odbiorowych,
23)uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, nadzór nad usuwaniem wad i usterek.
Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownie architektoniczną „ATELIER XXI”, 70-535 Szczecin,ul. Osieka ¼ oraz decyzji pozwolenia na budowę pozwolenia na budowę nr 579/19 z dnia 26.04.2019 r. oraz 1955/18 z dnia 20.12.2018 r. Dokumentacja dostępna na stronie: https://zp.univ.szczecin.pl/?q=node/4042
Przewidujemy wynagrodzenie ryczałtowe.
Ofertę cenową należy złożyć wyłącznie przez platformę zakupową.
W kalkulacji należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem prac.
Płatność faktury – w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Termin realizacji prac – do zakończenia inwestycji, nie dłużej jednak niż 100 dni od dnia zawarcia umowy.
Komunikaty