- Strona główna
- Postępowanie ID 258906
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Igrzyskowa w Samociążku (P.271.2.9.2019)
Wystawiający
-
UżytkownikMaria Klapczyńska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-09-23 15:14:00
-
Składania2019-09-27 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamówienie o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro, postępowanie wyłączone z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)
Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Igrzyskowa w Samociążku.
Prosimy o dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wymienione powyżej opracowanie.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej celem wykonania przebudowy drogi gminnej ul. Igrzyskowa w Samociążku.
2.Wymagania techniczne: Przygotowanie dokumentacji celem wykonania przebudowy drogi gminnej
- Projektowana droga powinna być zgodna z wytycznymi z obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 133 Uchwała Rady Miejskiej w Koronowie Nr XLIII/347/17 z dnia 30.03.2017 r., Oznaczenie 26KDD. Obejmuje odcinek odługości ok. 650 mb
Link do uchwały: http://www.bip.koronowo.pl/?app=uchwaly&nid=9253&y=2017
- Zakres obejmuje odcinek od drogi powiatowej nr 1525C ul. Olimpijska w Samociążku oraz wszystkie zjazdy na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki,aż do skrzyżowania z ul. Kamienną z drogą oznaczoną w planie 31KDD
- Powinna być zaprojektowana w technologii zaproponowanej przez projektanta po uzyskaniu akceptacji rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego. Propozycja rozwiązania powinna być uzasadniona ekonomicznie.
- W drodze znajduje się kanalizacja sanitarna, wodociąg oraz inne media,brak kanalizacji deszczowej.
Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:
- pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym np.: opinii technicznych, mapy do celów projektowych
- uzyskania pozwolenia wodnoprawnego, o ile przyjęte rozwiązania techniczne wymuszą taką konieczność,
- uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Koronowie przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,
- dokonania przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę,
- opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
- opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu,
- wykonania projektu stałej organizacji ruchu.
3. Zakres projektowy
3.1 Opracowanie projektu budowlanego.
3.2 Uzyskanie w imieniu Inwestora m.in.: map, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym również wszystkich uzgodnień branżowych niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3.3 Opracowanie kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
3.4 Opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu.
4. Forma opracowania.Dokumentację projektową należy wykonać w formie:
4.1. tradycyjnej:
a) projekty budowlane/ wykonawcze 3 egz. dla Zamawiającego oraz dodatkowo w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,
b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.,
c) przedmiar robót - 2 egz.,
d) kosztorys inwestorski i ofertowy - 2 egz.,
4.2. elektronicznej - 2 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD(musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość)
5.Informacje, dotyczące warunków formalnych, jakie powinien spełnić wykonawca zamówienia:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) posiadanie doświadczenia w postaci wykonania w ostatnich3 latach co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: opracowanie dokumentacji projektowej budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o długości minimum 500 mb oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
3) dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia doprojektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej.
W celu wykonania spełnienia warunku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr3 oraz kopię uprawnień osoby/osób wskazanej/ych do realizacji przedmiotu umowy w ofercie i kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby/osób wskazanej/ych do realizacji przedmiotu umowy.
6. Termin wykonania zamówienia:dostarczenie do siedziby Zamawiającego potwierdzenia zgłoszenia robót budowlanych lub potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do dnia 10 grudnia 2019 r.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania ofert.
9. Zamawiający nie dopuszcza płatności częściowych.Zapłata za przedmiot umowy nastąpi jednorazowo.
10. Kryterium oceny ofert: 100%cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego, rozliczonego na podstawie faktury– po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
11. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie wykonawcy, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 1,
2) wykaz wykonanych usług – załącznik nr 2.
3) wykaz osób – załącznik nr 3.
12. Zamawiający udzieli wykonawcy zamówienia,pełnego pełnomocnictwa do reprezentowania przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody.
13. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek,uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.
14.Informacje dodatkowe.
1)Przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowo – przedmiarowej należy opisać uwzględniając zapisy art. 29 i art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2)Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z przepisami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186z późn.zm.),
b)ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r.,poz. 1986 z późn.zm.),
c)rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego(Dz.U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.),
d)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz.U. z 2013 r., poz. 1129z późn. zm.),
e)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr130, poz. 1389 ze zm.).
15. Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez platformę zakupową openNexus w terminie do dnia 27.09.2019 r. do godz. 09:00. Oferty złożone poza platformą nie będą rozpatrywane.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2019-10-01
10:13:34
|
Maria Klapczyńska |
Protokół
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?