Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-09-2019 10:14:00 |
Składania : | 30-09-2019 11:00:00 |
Otwarcia : | 30-09-2019 11:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac urządzeniowych obejmujących opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla kompleksów leśnych stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie Powiatu Pilskiego w obrębach:Ruda, M.Wyrzysk, Żelazno, Dąbki, Konstantynowo, Polanowo, Osiek n/Notecią, Bąkowo,Żuławka , (gm. Wyrzysk) i obrębach: M. Łobżenica, Chlebno, Dziegciarnia, Dźwierszno Małe, Dźwierszno Wielkie, Izdebki, Kościerzyn Mały, Kruszki, Kunowo, Liszkowo, Luchowo, Piesno,Rataje, Szczerbin, Topola, Trzeboń, Walentynowo, Wiktorówko, Witrogoszcz, Witrogoszcz Kol. (gm. Łobżenica). Okres obowiązywania dokumentacji należy przyjąć na okres 10 lat - od 01.01.2020 r. do 31.12.2029 r. Przybliżona powierzchnia lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych (wg stanu z ewidencji gruntów i budynków) będąca przedmiotem zamówienia wynosi ok. 368ha.
1. Określona w umowie powierzchnia może ulec zmianie po dokonaniu w terenie prac inwentaryzacyjnych (w założeniu pow. może różnić się +/- 5%), jednak zmiany te nie mogą mieć wpływu na cenę podaną w ofercie, a opracowany materiał winien być kompletny. Prace urządzeniowe będą prowadzone wyłącznie na gruntach figurujących w ewidencji gruntów i budynków jako użytek leśny (Ls), na bazie aktualnych danych z ewidencji gruntów (rejestr i mapa). W opracowaniu nie należy ujmować powierzchni wykazanych w ewidencji geodezyjnej jako Lz -zadrzewienia, zakrzaczenia.Zamawiający zapewni dane dotyczące ewidencji gruntów dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych objętych pracami urządzeniowymi, obejmujące nazwisko i imię właściciela (użytkownika), adres, nr działki i pow. gruntów leśnych. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zamówieniem map ewidencyjnych oraz ewentualnymi uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie danych osobowych wynikającą z przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Uproszczone plany urządzenia lasu i inwentaryzacje stanu lasu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 28 września1991 r. o lasach (Dz. U. z 2018 r., poz. 2129 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2012 r., poz. 1302), w formie określonej w § 9 ww. rozporządzenia oraz ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r., poz.2018 z późn. zm.) z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U.Nr 109, poz. 719 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 roku w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. Nr 58 poz. 405 z późn. zm.).
3. Dokumentacja, tj. uproszczone plany urządzenia lasu dot. kompleksów powyżej 10 ha oraz inwentaryzacje stanu lasu dot. kompleksów poniżej 10 ha sporządzone dla ww. obrębów ewidencyjnych powinny obejmować opis taksacyjny, rejestr właścicieli, zestawienia tabelaryczne i mapy gospodarcze lasu oraz zawierać wykaz rozbieżności między stanem faktycznym na gruncie, a ewidencją gruntów. Wykonawca przed przystąpieniem do prac terenowych powiadomi właściwy urząd gminy o prowadzeniu prac urządzeniowych. Po zakończeniu prac w poszczególnych obrębach geodezyjnych Wykonawca składa jeden egzemplarz projektu uproszczonego planu urządzenia lasu we właściwym urzędzie gminy, celem wyłożenia go na okres 60 dni do publicznego wglądu. Wyłożone w gminie projekty planów muszą zawierać wszystkie części opisowe, tabelaryczne i obliczeniowe wraz z zadaniami dla poszczególnych właścicieli lasów, a także mapy. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia zainteresowanym właścicielom niezbędnych informacji,przyjmowania zastrzeżenia i wniosków, a także w każdym przypadku dokonania ponownych oględzin spornych powierzchni drzewostanu w obecności właściciela (właścicieli)lasu, dokonując ustalenia zadań z zakresu gospodarki leśnej, udzielając jednocześnie wszelkich wyjaśnień. Wykonawca jest zobowiązany do naniesienia na swój koszt ewentualnych poprawek wynikłych z zastrzeżeń i wniosków składanych przez właścicieli oraz sporządzenia projektu sposobu załatwienia przyjętych zastrzeżeń i wniosków wraz z uzasadnieniem. Złożone przez właścicieli lasów zastrzeżenia i wnioski Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Po rozpatrzeniu wniosków i zastrzeżeń skierowanych do Starosty, Starosta wyda decyzje w sprawie uznania lub nieuznania zastrzeżeń lub wniosków. Projekt planu powinien być skorygowany przez Wykonawcę.
1. Dokumentację należy wykonać w wersji pisemnej w 2 egzemplarzach, w formacie A-4, oprawione techniką bindowania, termobindowania lub introligatorsko oraz na nośniku elektronicznym.Odbiór kompletnej dokumentacji nastąpi na podstawie protokołu odbioru końcowego w siedzibie Zamawiającego po pisemnym jego powiadomieniu o wykonaniu dokumentacji.
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 3 lat od dnia przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się w okresie 3 letniej gwarancji do bezpłatnego usuwania w terminie do 30 dni od daty pisemnego powiadomienia przez zamawiającego, nieujawnionych w czasie odbioru prac ewentualnych usterek powstałych w trakcie sporządzania uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty nie podając przyczyn.
Termin wykonania zlecenia do 31 marca 2020.
Komunikaty