Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.53.2019 Opracowanie dokumentacji budowlanej na „Termomodernizację wraz z rozbudową Budynku Wielofunkcyjnego w Kolbarku.”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 19-09-2019 13:01:00
Składania : 27-09-2019 10:00:00
Otwarcia : 27-09-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 

Opracowanie  dokumentacji budowlanej na „Termomodernizację wraz z rozbudową Budynku Wielofunkcyjnego w Kolbarku.” 

o wartości poniżej 30 000 euro( nazwa i rodzaj zamówienia)  

I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze         

II. Opis przedmiotu zamówienia: 

Opracowanie dokumentacji budowlanej na „Rozbudowę i Termomodernizację Budynku Wielofunkcyjnego w Kolbarku.” dla całości zamierzenia zgodnie zobowiązującą ustawą Prawo budowlane ze wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę w zakresie: 

1).Projekt budowlany. 

Projekt budowlany winien spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz.462 ze zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia. Projekt budowlany wykonawca winien wykonać w ilości 5 egzemplarzy. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem dwg (część graficzna), doc.(część opisowa) oraz pdf (całość).  

2).Kosztorysy inwestorskie.   

Kosztorys inwestorski winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130,poz.1389). Jako bazę wyliczeń do kosztorysu inwestorskiego należy wykorzystać aktualne wskaźniki cenowe powszechnie stosowanych publikacji, np. Sekocenbud –informacja o cenach materiałów budowlanych, robocizny i sprzętu; kosztorys inwestorski należy wykonać w 2 egz. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem .pdf oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną funkcjonalnością z programem do kosztorysowania Norma PRO.  

 3).Przedmiary robót. 

Przedmiary robót w zakresie, o którym mowa w § 6 i spełniających wymogi § 7, 8, 9 i 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych tj. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); przedmiar robót należy wykonać w 2 egz. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem .pdf oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną funkcjonalnością z programem kosztorysowania Norma PRO.  

4). Opracowanie dokumentacji zakresem winno obejmować w szczególności: 

Opracowanie dokumentacji projektowej, która musi zawierać wszystkie uzgodnienia, decyzje,oceny, opinie, badania i inne dokumenty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wytycznymi w ocenie technicznej budynków. 

Projekty budowlane wszystkich niezbędnych branż w zakresie dostosowanym do zakresu prac wynikających z audytu energetycznego, oraz rozbudowa części budynku: 

a) dokumentacja z inwentaryzacją budynku; 

b) projekt architektoniczny w zakresie wynikającym z termomodernizacji w tym ocieplenie/docieplenie ścian, dachów, stropodachów, stropów oraz rozbudową części budynku od strony zachodniej, przeznaczonej na pomieszczenia gospodarcze wraz z projektem instalacji (wentylacja, ciepła woda użytkowa, instalacja c.o., instalacja elektryczna). Rozbudowa budynku o wymiarach ok 6,2 m x 4,1 m, na wysokość dwóch kondygnacji z dostosowaniem poziomów do istniejących poziomów w budynku,bez podpiwniczenia: 

c) projekt konstrukcyjny w niezbędnym zakresie; 

d) projekt rozbudowy i modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w zakresie wymiany pionów i poziomów oraz grzejników oraz modernizacji  kotłowni gazowej wraz z przebudową instalacji gazu; 

e) projekt rozbudowy i modernizacji instalacji wodno - kanalizacyjnej;  

f) projekt modernizacji systemu c.w.u., zastosowanie nowej elektrycznej, powietrznej pompy ciepła, wspomaganej pracą kondensacyjnego kotła gazowego;           

g) projekt instalacji z ogniw fotowoltaicznych  na własne potrzeby budynku współpracujących z pompą ciepła; 

h) projekt odprowadzania wody deszczowej od budynku;   

i) przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie z rozbiciem na:

- roboty budowlane i instalacyjne związane z termomodernizacją budynku wskazaną w audycie energetycznym z rozbiciem na branże: budowlane i instalacyjne(wentylacja, ciepła woda użytkowa i instalacja grzewcza, instalacja elektryczna), 

- roboty budowlane i instalacyjne związane z rozbudową budynku oraz pozostałe roboty budowlane i instalacyjne nie wiążące się z możliwością uzyskania dofinansowania na wykonanie termomodernizacji budynku.  

5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji projektowej. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się sytuacji, aby Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.  

6) Wykonawca wraz z przekazaniem projektu, przeniesie na rzecz Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do wykonanych projektów, na wszystkich znanych polach eksploatacji,w szczególności w zakresie utrwalania i zwielokrotniania dzieła, w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których dzieło utrwalono w tym w wersji elektronicznej, w zakresie rozpowszechniania utworu m. in. poprzez wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.  

7) Wykonawca dostarczy mapę do celów projektowych w niezbędnym zakresie do wykonania przedmiotu zamówienia.  

8) Wykonawca dostarczy inwentaryzację budynku w wersji elektronicznej w formie PDF i DWG.  

9) Dokumentację projektową i kosztorysową  należy sporządzić w zgodzie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.  

10) W zakres i skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:

a)   Projekt budowlany - 5 egz. 

b)   Wersja elektroniczna projektu - 1 egz. 

c)   Kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż - 2 egz. 

d)  Przedmiary robót - 2 egz. 

e)   Wersja elektroniczna kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru  - 2 egz.

f)    Opracowania graficzne projektu budowlanego w formie elektronicznej powinny być zapisane w formie PDF i DWG. 

g)   Części opisowe projektu mogą być zapisane w formie doc. lub rtf  i formie PDF. 

h)   Kosztorysy i przedmiary robót powinny być zapisane w formie PDF i formacie ath. 

termin wykonania zamówienia: 15.12.2019 r. 

gwarancja: minimum 12 miesięcy   

warunki  płatności :

a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie Ryczałtowe Wykonawcy. 

b) Zapłata wynagrodzenia ryczałtowego nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jego treści. 

c) Błędnie wystawiona faktura VAT, brak protokołu, spowoduje rozpoczęcie biegu ponownego 14 – dniowego terminu płatności liczonego  od dnia dostarczenia prawidłowych lub brakujących dokumentów.

d) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.  

3. Warunki do spełnienia przez wykonawcę : 

1) termin wykonania 15.12.2019 r. 

2) Uzyskane stosownych pozwoleń i uzgodnień wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 

3) Z chwilą przekazania Dokumentacji Projektowej, będącej przedmiotem zamówienia  Zamawiającemu, Projektant przenosi na Zamawiającego - na zasadzie wyłączności - całość autorskich praw majątkowych do Dokumentacji Projektowej, w szczególności na następujących polach eksploatacji: 

a) utrwalanie wszelkimi technikami, w tym poligraficznymi, informatycznymi, fotograficznymi,cyfrowymi, 

b) wytwarzanie egzemplarzy i zwielokrotnianie za pomocą wszelkich dostępnych technik,w tym poligraficznych, elektronicznych, informatycznych, fotograficznych i cyfrowych, niezależnie od liczby egzemplarzy, 

c) wprowadzanie do pamięci komputera, 

d) dystrybucja,wprowadzanie do obrotu, najem, użyczenie, 

e) publiczne odtworzenie, rozpowszechnianie w programach telewizyjnych oraz utworach multimedialnych i audiowizualnych (nadawanie, reemitowanie), rozpowszechnianie w serwisach telekomunikacyjnych i multimedialnych, 

f) rozpowszechnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym poprzez sieć Internet oraz za pomocą urządzeń mobilnego dostępu do Internetu lub w postaci utrwaleń na nośnikach przeznaczonych do eksploatacji w komputerze oraz w innych sieciach informatycznych, 

g) publiczne wystawienie / wyświetlenie, jak również publiczne rozpowszechnianie w każdy w inny sposób niż określono powyżej. 

4) Projektant upoważnia Zamawiającego do wykonywania lub zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji Projektowej, będącej przedmiotem zamówienia, w tym również do dokonywania zmian i przeróbek, wykorzystania w części lub w całości, w dowolnie wybranych fragmentach oraz łączenia z innymi dziełami – na wszystkich w/wym. polach eksploatacji. 

5) Przeniesienie praw, o których mowa powyżej nie jest ograniczone czasowo, ilościowo ani terytorialnie a także w zakresie celu, w jakim te prawa będą wykorzystywane na wszystkich w/wym. polach eksploatacji bez prawa żądania przez Projektanta dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 

6) Zamawiający może wykonywać prawa, o których mowa w ust. 1 przy użyciu wszelkich istniejących lub powstałych w przyszłości nośników i technologii, bez żadnych ograniczeń w tym zakresie. 

7) Zamawiającemu przysługuje prawo rozporządzania prawami nabytymi niniejszą umową bez zgody Wykonawcy. 

8) Przeniesienie autorskich praw majątkowych powoduje przejście na Zamawiającego własności egzemplarzy, na którym utrwalono Dokumentację Projektową będącą przedmiotem zamówienia. 

9) Projektant zobowiązuje się ponadto, że twórcy Dokumentacji Projektowej nie będą wykonywać i podnosić roszczeń wobec Zmawiającego związanych z następującymi,przysługującymi im autorskimi prawami osobistymi do Dokumentacji Projektowej będącej przedmiotem zamówienia  : 

a) prawem do integralności – Zamawiający będzie miał swobodę do dokonywania wszelkich zmian Dzieła, 

b) prawem do nadzoru nad sposobem korzystania z Dzieła – Zamawiający będzie miał swobodę w korzystaniu z Dzieła. 

10) Przy Projektancie pozostaje prawo do umieszczenia i prezentowania Dokumentacji Projektowej w swoim portfolio dla celów promocji własnej.   

Załączniki do zapytania : 

-  Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1, 

-  Druk oferty - Załącznik nr 2, 

-  Audyt energetyczny budynku - Załącznik nr 3, 

-  Archiwalna dokumentacja budowlana - Załącznik nr 4, 

-  Zakres planowanej rozbudowy budynku – rysunek poglądowy – Załącznik nr 5.

III. Forma złożenia oferty:Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 27.09.2019 r. do godziny 10:00 w formie: 

- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul.Partyzantów 1, 32-310 Klucze. 

 Lub: - platformę zakupową.  

Oferta  musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz  pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem: 

Opracowanie  dokumentacji budowlanej na „Termomodernizację wraz z rozbudową Budynku Wielofunkcyjnego w Kolbarku.”
Nie otwierać przed 10:00 dnia 27.09.2019 r.
  

Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.  

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty(Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

 IV. Do oferty należy załączyć: 

- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

W przypadku pytań:

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 3- AUDYT_Bud Kolbark.pdf pdf 453.92 2019-09-19 13:01:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.docx docx 16.03 2019-09-19 13:01:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2- druk oferty.docx docx 17.44 2019-09-19 13:01:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4- Archiwalna dokumentacja budowlana.7z 7z 4602.38 2019-09-19 13:01:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 5- Zakres planowanej rozbudowy budynku – rysunek poglądowy.pdf pdf 638.03 2019-09-19 13:01:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2019-10-04 14:30 Joanna Kujawa-Popowska Klucze, dnia 04 października 2019 r.

Znak sprawy ZP.270.53. 2019
Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro
zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)
ustawy nie stosuje się.

1. W celu zamówienia

Opracowanie dokumentacji budowlanej na „Termomodernizację wraz z rozbudową Budynku Wielofunkcyjnego w Kolbarku.”

które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto.

Wartość szacunkowa zamówienia : 50 000,00 zł

2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 19.09.2019 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:

1. „Projektowanie Konstrukcyjno-Budowlane mgr inż. Jacek Piekarz , ul. Kościuszki 15/24, 32-300 Olkusz;

2. "ALMA PROJEKT" Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna mgr inż. arch. Maciej Kolesiński; ul. Wrzosowa 44, 41-260 Sławków;

3. Pracownia Projektowa arch. Anna Ścigaj-Trepka, ul. Szkolna 3, 32-300 Olkusz;

4. Pracownia Projektowa „A3” S.C. arch. Małgorzata Bróg inż. Piotr Jamroś, inż. Jakub Łaskawiec; ul. Kazimierza Wielkiego 11, 32-300 Olkusz,

5. Zakład Usług Inwestycyjnych inż. Adam Marchajski; ul. Żuradzka 26, 32-300 Olkusz;


6. Opublikowano na BIP Gminy Klucze

poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta
i zamieszczenie na BIP Gminy Klucze które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji(*)
W terminie do dnia 27.09.2019r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty:

Lp. Nazwa i adres wykonawcy Cena brutto
Uwagi
1 INSTAL-TECH Marcin Marzec
Ul. Nowohucka 92A/15, 30-728 Kraków 97 170,00 zł Brak
2 Pracownia Projektowa J&J Sp OLka z o.o.
ul. Zielona 6, 24-100 Puławy 67 158,00 zł Brak
3 Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane "MABEL" os. Dywizjonu 303 11/100A, 31-872 Kraków 81 180,00 zł Brak
4 PROJEKT-TECHNIKA SP.J.
Ul. Skibińskiego 13, 25-819 Kielce 77 490,00 zł Brak
5 JN Projekt JOANNA NYTKO
ul. Szujskiego 23/17, 33-100 Tarnów 36 408,00 zł Brak
6 PSJ PROJECT Sylwia Pękala
Lipiny 219 A, 39-220 Pilzno 46 986,00 zł Brak
7 BITL Biuro Inżynierskie Tomasz Łęski
ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 25,
42-200 Częstochowa 77 490,00 zł Brak
8 Duda Architekci Jolanta Duda
ul. Łokietka 8c/67, 30-010 Kraków 86 100,00 zł Brak
9 VARICOM RYSZARD KWOSEK
ul. Północna 10, 40-658 Katowice 40 000,00 zł Odrzucono
10 ETA Consulting Group Grzegorz Woźniak ul. Edisona 1, 80-172 Gdańsk 430 500,00 zł Brak
11 ABM Wycena Nieruchomości Projektowanie Architektoniczne Anna
i Bartosz Michalscy s.c.
ul. Czarnieckiego 22 A, 44-100 Gliwice 79 950,00 zł Brak


4.Wybrano ofertę:

JN Projekt JOANNA NYTKO
ul. Szujskiego 23/17, 33-100 Tarnów.

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty :

Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia.

Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa- Popowska,



Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Patrycja Werner



Zatwierdzam
Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień






2019-09-27 12:51 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.53.2019

Zestawienie ofert dla zadania p.n.:
Opracowanie dokumentacji budowlanej na „Termomodernizację wraz z rozbudową Budynku Wielofunkcyjnego w Kolbarku.”

Do dnia 27.09.2019 r. do godziny 10:00 wpłynęły oferty:

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto
1 INSTAL-TECH Marcin Marzec
Ul. Nowohucka 92A/15, 30-728 Kraków 97 170,00 zł
2 Pracownia ProjektowaJ&J SpOLka z o.o.
ul. Zielona 6, 24-100 Puławy 67 158,00 zł
3 Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane "MABEL" os. Dywizjonu 303 11/100A, 31-872 Kraków 81 180,00 zł
4 PROJEKT-TECHNIKA SP.J.
Ul. Skibińskiego 13, 25-819 Kielce 77 490,00 zł
5 JN Projekt JOANNA NYTKO
ul. Szujskiego 23/17, 33-100 Tarnów 36 408,00 zł
6 PSJ PROJECT Sylwia Pękala
Lipiny 219 A, 39-220 Pilzno 46 986,00 zł
7 BITL Biuro Inżynierskie Tomasz Łęski
ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 25, 42-200 Częstochowa 77 490,00 zł
8 Duda Architekci Jolanta Duda
ul. Łokietka 8c/67, 30-010 Kraków 86 100,00 zł
9 VARICOM RYSZARD KWOSEK
ul. Północna 10, 40-658 Katowice 40 000,00 zł
10 ETA Consulting Group Grzegorz Woźniak
ul. Edisona 1, 80-172 Gdańsk 430 500,00 zł
11 ABM Wycena Nieruchomości Projektowanie
Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy s.c.
ul. Czarnieckiego 22 A, 44-100 Gliwice 79 950,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji budowlanej na „Termomodernizację wraz z rozbudową Budynku Wielofunkcyjnego w Kolbarku.” Opracowanie dokumentacji budowlanej na „Termomodernizację wraz z rozbudową Budynku Wielofunkcyjnego w Kolbarku.”

Załacznik nr 3- AUDY [...].pdf

Załącznik nr 1 - Kla [...].docx

Załącznik nr 2- druk [...].docx

Załącznik nr 4- Arch [...].7z

Załącznik nr 5- Zakr [...].pdf

1 usługa Urząd Gminy Klucze
Partyzantów 1
32-310, Klucze
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 12 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Termin realizacji zamówienia - 15.12.2019 r., proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 992