- Strona główna
- Postępowanie ID 257387
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZAPYTANIE OFERTOWE sygn. EZP/608/2019 - zakup i montaż grzejników oraz demontaż istniejących grzejników- Zamówienie dotyczy realizacji projektu o numerze R063, wdrażanego pod nazwą „LowTEMP of Interreg Baltic Sea Region” realizowanego przy wsparciu Programu Interreg Region Morza Bałtyckiego 2014-2020
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Fuhrmann
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-09-18 09:47:00
-
Składania2019-10-01 08:21:49
-
Otwarcie ofert2019-09-26 11:05:00
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z o.o. w Gdyni zaprasza do złożenia oferty na zakup i montaż grzejników oraz demontaż istniejących grzejników. Zamówienie dotyczy realizacji projektu o numerzeR063, wdrażanego pod nazwą „LowTEMP of Interreg Baltic Sea Region” realizowanegoprzy wsparciu Programu Interreg Region Morza Bałtyckiego 2014-2020
Warunki realizacji zamówienia:
1. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 2 niniejszego zapytania ofertowego:
1.1. Warunki gwarancji: co najmniej roczna gwarancja na przedmiot zamówienia.
1.2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2019 r.
1.3. Cena podana w odpowiedzi na niniejsze Zapytanie ofertowe winna zawierać koszty transportu do Ciepłowni „Nanice” ul. Staromłyńska 41 w Wejherowie oraz całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją przedmiotu zamówienia.
1.4. Wykonawca zobowiązuje się do:
· demontażu istniejących grzejników,
· sprzedaży na rzecz Zamawiającego wyrobów określonych w pkt. 1 załącznika nr 2 Zapytania ofertowego,
· montażu grzejników wyspecyfikowanych w pkt. 1 załącznika nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego,
· wykonania prac związanych z dostosowaniem instalacji centralnego ogrzewania umożliwiających podłączenie nowych grzejników i regulację instalacji i technologii stacji cieplnej,
· do jak najszybszej wymiany wyrobów wadliwych,których wady zostały stwierdzone w trakcie odbioru dostawy,
· dostarczenia Zamawiającemu kopii wymaganych deklaracji zgodności, świadectw i dopuszczeń tj. informacji lub innych dokumentów producenta wyrobu dotyczących parametrów oferowanych wyrobów umożliwiających identyfikację wyrobu,
· zapewnienia gwarancji na cały przedmiot zamówienia przez okres wskazany w składanej ofercie (okres gwarancji nie może być krótszy niż 1 rok).
1.5. Termin płatności: przelew do 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
1.6. Warunkiem wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT jest podpisanie bez uwag przez obie Strony, Protokołu odbioru końcowego.
1.7. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bez uwag przez obie Strony, Protokołu odbioru końcowego.
1.8. Podczas realizacji usług i robót budowlanych na terenie OPEC Sp. z o.o. Wykonawca zobowiązany jest postępować zgodnie z:
· aktualnymi przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy dla danego rodzaju prowadzonej działalności,
· aktualnymi przepisami ochrony środowiska, a w szczególności Ustawą Prawo Ochrony Środowiska, Ustawą o odpadach, Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych, Ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Ustawą Prawo wodne, wraz z aktami wykonawczymi.
1.9. Wykonawca świadczący usługi w zakresie budowy, rozbiórki, remontów obiektów, czyszczenia czy sprzątania w myśl przepisów Ustawy o odpadach staje się wytwórcą odpadów wytworzonych w trakcie zleconych robót oraz ponosi odpowiedzialność za ich zagospodarowanie na swój koszt oraz za ich ewidencję. Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć miejsce tymczasowego składowania odpadów i zapewnić ich prawidłowe gromadzenie, by możliwie uchronić OPEC przed uciążliwościami mogącymi powstać w następstwie prowadzenia robót. Wykonawca jest zobowiązany przekazać odpady jednostce uprawnionej do ich odbioru i unieszkodliwienia.
2. Postanowienia końcowe:
2.1. Niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu ustalenie proponowanej przez Państwa ceny jednostkowej, z uwzględnieniem wszystkich warunków.
2.2. Zapytanie ofertowe zostało wysłane także do innych podmiotów gospodarczych.
2.3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy
2.4. Na ofertę oczekuję do dnia 26.09.2019 r. do godz. 11:00, którą przesłać należy za pośrednictwem Platformy zakupowej.
2.5. Kontakt z Operatorem Platformy zakupowej: tel. 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2.6. Brak odpowiedzi lub odpowiedź dostarczona po terminie potraktowana będzie jako odmowa przyjęcia warunków określonych w niniejszym Zapytaniu.
2.7. Osoba do kontaktu: Katarzyna Fuhrmann, adres e-mail: k.fuhrmann@opecgdy.com.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2019-10-01
08:21:49
|
Katarzyna Fuhrmann | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: brak ofert |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?