Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-09-2019 14:47:00 |
Składania : | 19-09-2019 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Burmistrza Bolkowa informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie usługi pn. „Mechaniczne koszeniepoboczy dróg lokalnych na terenie gminy Bolków w 2019 roku”
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31 października 2019 r.;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca koszenie poboczy i rowów przydrogach gminnych wraz z obkoszeniem urządzeń drogowych (znaki i pachołki),drzew w poboczu oraz każdego skrzyżowania i wysepki zgodnie z załączonątabelą – w tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z orientacyjną długościąodcinków do koszenia.
Pozostałe wymaganiazamawiającego:
1. Przewiduje się koszenie obustronne na szerokości od 1 do 2 m.
2. Wykonawcazobowiązany jest również do opracowania stosownego projektu oznakowania robót iuzyskania jego akceptacji przez organ zarządzający ruchem, wykonania iutrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót.
3. Zamawiającywymaga przedstawienia co najmniej jednej usługi koszenia poboczy i rowówprzydrożnych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto. Wymaganejest dysponowanie co najmniej jedną kosiarką bijakową z ramieniem przegubowymsamojezdną lub doczepianą do ciągnika o szerokości koszenia min. 1 m.
4. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 75 7413215 wew. 38 w godzinach pracy Urzędu. tj. od 7.00do 15.00 , pok. nr 6.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-09-26 08:14 | Rafał Polański | Protokół z wyboru wykonawcy |
Komunikaty