Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Optymalizacja i modelowanie procesów biznesowych

Renata Glinka
Urząd Dozoru Technicznego Department: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DK
Deadlines:
Published : 11-09-2019 14:54:00
Placing offers : 17-12-2019 11:49:05
Offers opening : 23-09-2019 10:00:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

UDT zaprasza do składania ofert na realizację trzydniowego szkolenia z zakresu optymalizacji i modelowania procesów biznesowych. 

Cele i oczekiwane efekty

Zapoznanie uczestników szkolenia z metodologią zarządzania procesami, narzędziami oraz efektami analizy procesów. Po szkoleniu uczestnicy powinni:

  • znać i umieć zastosować narzędzia do mapowania i mierzenia procesów;
  • zidentyfikować procesy w ramach działania organizacji;
  • umieć opisać i ocenić istniejące procesy;
  • zidentyfikować wąskie gardła;
  • opracować wnioski i rekomendacje do ulepszenia istniejących procesów, biorąc pod uwagę efektywność i oszczędności, które daje „myślenie procesowe”.

Na bazie pozyskanej wiedzy teoretycznej przy współpracy z trenerem, uczestnicy powinni rozpisać istniejące procesy, dokonać ich analizy i wypracować optymalne rozwiązania, możliwe do wdrożenia w UDT.  

Grupa docelowa:

Kadra menedżerska UDT oraz osoby dedykowane do analizy procesów, do 60 osób podzielonych na 2 grupy szkoleniowe, które zrealizują szkolenie w dwóch różnych terminach.Szkolenie powinno być prowadzone przez praktyka z doświadczeniem menedżerskim. 

Ogólny zakres merytoryczny dla każdej grupy:

1 dzień szkolenia (8h lekcyjnych pracy merytorycznej - do 30 osób w grupie:

  • Cele, metodyka, narzędzia, efekty mapowania i analizy procesów.

2 i 3 dzień szkolenia (łącznie 16 h lekcyjnych pracy warsztatowej –do 20 osób w grupie

  • Mapowanie obecnego stanu procesów.
  • Analiza i ocena stanu faktycznego istniejących procesów.
  • Zidentyfikowanie wąskich gardeł, możliwości optymalizacji
  • Opracowanie rekomendacji do ulepszenia istniejących procesów, biorąc pod uwagę efektywność i oszczędności, które daje „myślenie procesowe”. 

Szczegóły organizacyjne:

wstępny termin: II połowa października/ I połowa listopada 2019 r.; miejsce –Warszawa, siedziba UDT;

Wykonawca zapewnia: trenera prowadzącego szkolenie; ewentualny transport i nocleg trenera; imienny certyfikat ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników; materiały szkoleniowe.

Zamawiający zapewnia: salę szkoleniową wraz z odpowiednim wyposażeniem, dwie przerwy kawowe w trakcie szkolenia (15 minutowe) i obiad.

Kryteria wyboru Wykonawcy:

I Etap – ocena złożonych ofert

Cena – 40%

Poza cenowe kryteria oceny ofert: Doświadczenie trenera – 15% Doświadczenie trenera proponowanego przez Wykonawcę w prowadzeniu szkoleń, warsztatów o podobnej tematyce.

Menedżerskie doświadczenie trenera – 15% Zamawiający wymaga, aby trener wskazany przez Wykonawcę posiadał doświadczenie menedżerskie. Przy ocenie będzie brana pod uwagę wielkość firmy, rozpiętość kierowania oraz szczebel zarządzania. 

II etap - spotkania weryfikacja wiedzy i doświadczenia trenera w zakresie prowadzenia szkoleń o zamawianej tematyce w trakcie spotkania  – 30% 

Jest to drugi etap oceny ofert, do którego zostaną zaproszone maksymalnie 3 firmy, które w pierwszym etapie otrzymają najwyższą liczbę punków. W spotkaniu musi wziąć udział trener wskazany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia. W trakcie spotkania członkowie zespołu Zamawiającego dokonają oceny prezentacji programu szkolenia, jak również weryfikacji kompetencji i doświadczenia trenera. Będzie to również możliwość dla Wykonawcy uzyskania szerszej wiedzy na temat realizacji zamówienia. Na podstawie wyników oceny trenerów zostanie przeliczona ostateczna punktacja i dokonany wybór firmy szkoleniowej.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani realizacją ww. szkolenia, proszę o przesłanie oferty zawierającej: opis firmy szkoleniowej; doświadczenie firmy w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce; sylwetkę trenera dedykowanego do przeprowadzenia szkolenia; propozycję programu szkolenia w oparciu o zawarte w ogłoszeniu założenia (ostateczny program merytoryczny zostanie opracowany wspólnie z Zamawiającym); w cenie oferty proszę ująć wszystkie koszty niezbędne do realizacji usługi, w szczególności; materiały szkoleniowe dla wszystkich uczestników, certyfikat ukończenia szkolenia, itp.

Proszę o przesłanie oferty w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.09.2019 r. na wskazany w zapytaniu adres mailowy. W przypadku pytań dotyczących oferty, prosimy o kontakt za pośrednictwem Platformy zakupowej – Przycisk: „Wyślij wiadomość”.

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego pt.: Optymalizacja i modelowanie procesów biznesowych (prowadzonym w trybie zamówienia poniżej 30 000 euro);
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku pytań:  - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel 22 57 22 229 lub 22 57 22 451.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe_UDT.pdf pdf 228.76 2019-09-11 14:54:10 Proceeding

Announcements

2019-12-17 11:49 Renata Glinka Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Unieważnienie postępowania z powodów proceduralnych.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Nazwa pozycji - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , USD: 3.9363 PLN, EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 40% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Referencje - proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych potwierdzających należyte wykonanie szkoleń o zamawianej tematyce (0)
4 Doświadczenie trenera 15% Doświadczenie trenera proponowanego przez Wykonawcę w prowadzeniu szkoleń, warsztatów o podobnej tematyce. (0)
5 Menedżerskie doświadczenie trenera 15% Zamawiający wymaga, aby trener wskazany przez Wykonawcę posiadał doświadczenie menedżerskie. Przy ocenie będzie brana pod uwagę wielkość firmy, rozpiętość kierowania oraz szczebel zarządzania. (0)
6 II etap - spotkania z wykonawcami 30% Weryfikacja wiedzy i doświadczenia trenera w zakresie prowadzenia szkoleń o zamawianej tematyce w trakcie spotkania.Jest to drugi etap oceny ofert, do którego zostaną zaproszone maksymalnie 3 firmy, które w pierwszym etapie otrzymają najwyższą liczbę punków. (0)
(0)

The number of page views: 662