Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa 30 szt. skrzyń na piasek o pojemności 1000 litrów wraz z transportem do Zamawiającego

Aleksandra Mrozek
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 10-09-2019 14:39:00
Składania : 11-09-2019 12:27:38
Otwarcia : 18-09-2019 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Miejski Zarząd Nieruchomości

44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1 Maja 55

2.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: „Dostawa 30 szt. skrzyń na piasek o pojemności 1000 litrów wraz z transportem do Zamawiającego”.

2.1.Opis przedmiotu zamówienia:

– skrzynie fabrycznie nowe, przeznaczone do magazynowania piachu, wszystkie jednakowego rodzaju i koloru (zielone lub niebieskie);

– pojemność 1000 litrów;

– odporne na działanie czynników atmosferycznych;

– w dolnej części otwór do wybierania piasku.

3.MIEJSCE I WARUNKI DOSTARCZENIA:

3.1.Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Zarządu Nieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Dworcowa 17E (magazyn) zgodnie z Zaproszeniem, własnym transportem i na własny koszt w terminie określonym w pkt 4 niżej.

3.2.Termin i godzinę dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, Wykonawca musi uzgodnić z osobą wskazaną w pkt 10.1. ppkt a) Zaproszenia.

3.3.Dostarczony towar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego towaru.

3.4.Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone przez podpisanie, bez zastrzeżeń, przez obie strony protokołu odbioru.

3.4.1.Jeżeli w toku czynności odbiorczych zostanie stwierdzone, że całość lub część przedmiotu zamówienia nie nadaje się do odbioru, Zamawiający odmówi odbioru z winy Wykonawcy.

3.5.Zamawiający ma prawo odmówić odebrania przedmiotu umowy:

a) niezgodnego z Zaproszeniem lub złożoną ofertą;

b) niepełnowartościowego, o obniżonej jakości, z wadami.

3.6.W przypadku, o którym mowa w pkt 3.5. wyżej Zamawiającemu będą przysługiwać następujące uprawnienia:

a) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia, zachowując przy tym uprawnienie do naliczania kar umownych;

b) jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu zamówienia,Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt sprawny przedmiot zamówienia, zamawiający zachowuje przy tym uprawnienie do naliczenia kar umownych.

4.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia.

5.OKRES GWARANCJI: minimum 12 miesięcy.

5.1.Jako potwierdzenie udzielenia wymienionych w Zaproszeniu warunków serwisowych Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia poprzez Platformę Zakupową Open Nexus.

6.WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

6.1.Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do pomocy technicznej w zakresie rozwiązywania bieżących problemów związanych z eksploatacją dostarczonego towaru, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą internetu lub telefonicznie, w całym okresie gwarancji.

6.2.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej dostarczonego towaru.

6.3.Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego dostarczenia nowego sprzętu w przypadku braku możliwości wykonania naprawy gwarancyjnej w terminie obowiązywania gwarancji. Nowy sprzęt, o takich samych lub lepszych parametrach zgodnych z Zaproszeniem,powinien być dostarczony w terminie do 7 dni roboczych od daty stwierdzenia braku możliwości wykonania naprawy gwarancyjnej.

6.4.W wyniku dostarczenia Zamawiającemu nowego sprzętu na podstawie uprawnień gwarancyjnych, termin gwarancji tegoż sprzętu biegnie na nowo od chwili jego dostarczenia.

6.5.Wszystkie dodatkowe koszty związane z realizacją gwarancji pokrywa Wykonawca.

7.ODRZUCENIE OFERT:

7.1.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

a) nie spełnia ona warunków postawionych przez Zamawiającego (np. złożenie oferty niezgodnej z wymogami Zamawiającego);

b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie złożył wyjaśnień na wezwanie lub dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że złożona oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień,nie złożył ich w terminie określonym przez Zamawiającego lub udzielił niewystarczających wyjaśnień.

8.UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

8.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.

8.2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

9.KARY UMOWNE:

9.1.Zamawiający uprawniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:

a) 10% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie – za odstąpienie w całości lub części od wykonania zlecenia przez którekolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy;

b) 1% wynagrodzenia brutto określonego w zleceniu – za nie dostarczenie w całości przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca złożył ofertę;

c) 1% wynagrodzenia brutto określonego w zleceniu – za dostarczenie całości lub części towaru po terminie wskazanym wzleceniu, liczona za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu.

9.2.Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury VAT/faktury Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających.

9.3.Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie w/w kwot z faktury VAT/faktury bez uzyskiwania dodatkowej zgody.

9.4.Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego, jeżeli wysokość kary umownej nie pokrywa szkody w całości.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DL.4262.6.2019.AM Zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 3700.55 2019-09-10 14:39:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-09-11 12:27 Aleksandra Mrozek Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Dzień dobry,

Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju informuje, że zgodnie z pkt 14.1. Zaproszenia do złożenia oferty unieważnia postępowanie bez podania przyczyny.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek
2019-09-11 12:27 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,

Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju informuje, że zgodnie z pkt 14.1. Zaproszenia do złożenia oferty unieważnia postępowanie bez podania przyczyny.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Skrzynia na piasek 900 l/ 1100 kg Pojemność 1000 l 30 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od otrzymania podpisanego przez obie strony protokołu odbioru pod warunkiem złożenia również Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Termin dostawy - Maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia, proszę potwierdzić (0)
5 Gwarancja - Min. 12 miesięcy, proszę potwierdzić (0)
6 Oświadczenie Wykonawcy - Proszę o dołączenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Zdjęcie poglądowe - Proszę o dołączenie zdjęcia poglądowego skrzyni. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 664