Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Wykonanie okresowych przeglądów, prac konserwacyjnych z usuwaniem usterek i naprawami awaryjnymi systemów SSP w tym systemów automatycznego oddymiania klatek schodowych oraz systemów odcięć ogniowych zamontowanych w budynkach 4WSzK z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu”

Termin:
Zamieszczenia : 09-09-2019 11:43:00
Składania : 16-09-2019 12:00:00
Otwarcia : 16-09-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ, 50-981 Wrocław, ul. Rudolfa Weigla 5, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na  „Wykonanieokresowych przeglądów, prac konserwacyjnych z usuwaniem  usterek i naprawami awaryjnymi systemów SSP w tym systemów automatycznego oddymianiaklatek schodowych oraz systemów odcięć ogniowych zamontowanych w budynkach4WSzK z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu” . 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: min. 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: wg OPZ zał. nr 1

- dodatkowe koszty: wg OPZ zał. nr 1

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 12 miesięcy; 

- referencje: proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych

UWAGA:

Wymaga się od Oferentów wypełnienia formularza ofertowego zgodnie z zał. nr 3 OPZ.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 785-084-047

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.1_SSP_OPZ.doc doc 255 2019-09-09 11:43:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 Wykonanie okresowych przeglądów, prac konserwacyjnych z usuwaniem usterek i naprawami awaryjnymi systemów SSP w tym systemów automatycznego oddymiania klatek schodowych zamontowanych w budynkach 4WSzK z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu, wg zestawienia urządzeń (załącznik nr 1) 1 kpl. 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
2 Zadanie nr 2 Wykonanie okresowych przeglądów, prac konserwacyjnych z usuwaniem usterek i naprawami awaryjnymi systemów odcięć ogniowych wraz z regulacją i naprawami stolarki drzwiowej i okiennej stanowiącymi elementy systemu odcięcia pożarowego, wyjścia ewakuacyjne, oddymiania, zamontowanych w budynkach 4WSzK z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu, wg zestawienia urządzeń (załącznik nr 2) 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew min 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 12 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
6 Referencje - proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Czas reakcji po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego 10% Wymaga się określenia czasu reakcji na zgłoszenie awarii przez Zamawiającego w czasie: 1. max 24 h od momentu zgłoszenia zgodnie z OPZ - 0 %; 2. 12 h od momentu zgłoszenia zgodnie z OPZ - 10 % (0)
8 Oświadczenie Oferenta - Wykonawca Oświadczenie że gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczenie Oferenta o cenie - Oświadczamy, że ceny określone powyżej są cenami ostatecznymi za wykonanie przedmiotu zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 952