Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 04-09-2019 14:48:00 |
Placing offers : | 10-09-2019 11:45:00 |
Offers opening : | 10-09-2019 12:00:00 |
Procedure: | |
Type: | - |
Zapraszamdo złożenia oferty na nadzór inwestorski branży drogowej w zadaniu pn. „Przebudowaz rozbudową ulicy Weterynaryjnej w Lęborku wraz z instalacjami technicznymi”.
A.Charakterystyka zadania:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej przy przebudowie z rozbudową ulicy Weterynaryjnej w Lęborku wraz z instalacjami. Zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem z dotacji celowej w ramach Funduszu Dróg Samorządowych (2019).
2. Zakres robót planowanych do realizacji:
2.1. Branża drogowa:
a) Rozbiórkęnawierzchni oraz wszelkich elementów ulicznych o powierzchni ok. 1130 m2w zakresie niezbędnym dla zrealizowania nowych elementów;
b)Wycinkę około 33 szt. drzew oraz krzewów z powierzchni 284 m2;
c)Przestawienie ok. 64 mogrodzenia z paneli z drutu stalowegoocynkowanego, wspartego na słupkach stalowych i rozstawie ok. 250 m wraz z dwiema bramamiprzesuwnymi i furtką oraz ok. 65 m ogrodzenienia z siatki plecionej stalowej powlekanejPCV wspartego na słupkach stalowych, rozstawie ok. 260 cm na podmurówce betonowej monolitycznej. grubości 5 cm wraz z furtką;
d) Budowa około 210 m nowej konstrukcjijezdni asfaltowej o szerokości 6 m;
e) Budowa około 170 m2(dowiązanie nowo budowanej jezdni z jezdnią już istniejącą od strony mostu narzece Łebie) nawierzchni asfaltowej jezdni warstwy wiążącej i ścieralnej;
f) Budowa drogirowerowej i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni asfaltowej o długości ok. 260 m i szerokości 2-3 m;
g) Budowa chodników onawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6 cm o powierzchni ok. 609 m2 orazz kostki betonowej czarnej gr. 6 cm o powierzchni 23m2;
h) Budowa wyniesienia onawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm o powierzchni ok. 232 m2;
i) Budowa zjazdów naposesje i miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej czarnej gr. 8 cm;
j) Wykonanie trawników opowierzchni ok. 150 m2;
k) Wykonanie oznakowaniapionowego i poziomego.
2.2. Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa:
a) Budowa siecikanalizacji deszczowej z rur PP (z poliuretanu ze ścianką litą), klasy „S”Ø 315mm o długości ok. 120 m, Ø250mm o długości ok. 30 m, Ø200mm o długości ok. 36 m. Przykanaliki kanalizacjideszczowej o długości ok. 53 mnależy wykonać z rur PP Ø200x7,7;
b) Montaż 7 szt.studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych Ø1200mm z betonu klasy nie mniejszejniż B-40 z włazami żeliwnymi pełnymi Ø600mm, w ciągach jezdnych włazy żeliwnetypu ciężkiego klasy D400 natomiast w chodnikach klasy B125;
c) Montaż 12 szt.wpustów ulicznych z prefabrykowanych kręgów betonowych klasy min. B30 Ø500mm zosadnikami.
2.3. Branża sanitarna – gaz:
a) Budowa sieci gazowejniskiego ciśnienia z rur PE100 RC SDR17 typu 2 koloru pomarańczowego dn90x5,4 odługości ok. 230 m;
b) Budowa sieci gazowejniskiego ciśnienia z rur PE100 RC SDR11 typu 2 koloru pomarańczowego dn63x5,8 odługości ok. 150 m;
c) Przeniesieniekolidującej szafki wraz z przebudową przyłącza.
2.4. Branża telekomunikacyjna:
a) Przebudowa siecitelekomunikacyjnej z rur typu PCV 110 mm o długości ok. 200 m wraz z budową 5studniami kablowymi telekomunikacyjnymi typu SK-1;
b) Ułożenie ok. 250 m kablatelekomunikacyjnego XZTKMXpw 10x4x0,5;
c) Ustawienie 4 szt.słupów kablowych drewnianych pojedynczych wys. 7m ze szczudłami żelbetowymi ibelkami ustojowymi;
d) Montaż 4 szt.skrzynek kablowych oraz uziomów szpilkowych.
2.5. Branża elektryczna:
a) Przebudowa liniinapowietrznej oświetleniowej 0,4 kV
b) Przebudowa ok. 78 m linii kablowej 15 kV. Nanowoprojektowanym odcinku należy ułożyć kabel 3xXRUHAKXs 1x120 mm2.
2.6. Branża sanitarna – siećwodociągowa - kolizje
a) Usunięcie kolizji zwpustem WU 4 poprzez wykonanie obejścia wodociągiem Ø110x4,2 mm PCV PN 10 nadługości 4 m;
b) Usunięcie kolizji 2kpl. studzienek wodomierzowych tj. do Wylęgarni drobiu i do budynkumieszkalnego nr 12 poprzez ich likwidację i ponowny montaż w nowej lokalizacjiw studzienkach z kręgów betonowych Ø1200 mm z przykryciem w postaci włazulekkiego z podwójną pokrywą wraz z wymianą przyłączy na odcinku ok. 3 m każdy;
c) Usunięcie kolizji 1kpl. studzienki kanalizacyjnej Ø1200 mm do Wylęgarni drobiu poprzez jejlikwidację i ponowny montaż nowej studni przepływowej wykonanej w technologiitworzywowej Ø425 z PE lub PP z pokrywą żeliwną typu ciężkiego wraz z wymianąok. 3 modcinka przyłącza kanalizacyjnego.
B. Termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: do 29.11.2019 r. (do dnia zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy).
2. Za ostateczny termin wykonania zadania uważa się termin zakończenia wszystkich robót budowlanych i uznania ich za należycie wykonane, z przekazaniem Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
C. W zakresie oferty należy uwzględnić:
1. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:
1.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontrolizgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robótbudowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzytechnicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi;
1.2. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na tereniebudowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tymzakresie czynności;
1.3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót iwbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególnościzapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych iniedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
1.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanychulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorachtechnicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział wczynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanieich do użytkowania;
1.5. Potwierdzanie faktyczniewykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowypoprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresurzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymizałożeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego, w protokołach odbiorurobót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robótbudowlanych;
2. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności:
2.1. Przed rozpoczęciem budowy kompleksowesprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem kompletności i prawidłowościwykonania oraz poinformowanie Zamawiającego o możliwych trudnościach w związkuz wykrytymi nieprawidłowościami. Zaproponowanie działań naprawczych;
2.2. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przezwykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacjiprojektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń itechnologii;
2.3. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązańzamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej,Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminachustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będąw protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót);
2.4. Wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie inaradach koordynacyjnych mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznychspraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy minimum 1 raz w tygodniuoraz według potrzeb określonych przez Zamawiającego;
2.5. Udział w procesie przygotowania, kompletowaniazawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji;
2.6. Udział w pracach komisji powołanych doprzeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba,w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterekw zrealizowanych obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresiegwarancyjnym.
D. Informacje dotyczące przetwarzanie danychosobowych:
1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych )(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiającyinformuje, że:
1.1. Administratorem danychosobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork,tel. 59 8624 280;
1.2. Inspektorem ochronydanych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk,e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. 59 8637 733;
1.3. Dane osoboweprzekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegona „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Przebudowa z rozbudową ulicy Weterynaryjnej w Lęborku wraz zinstalacjami technicznymi”, prowadzonym w trybie zapytaniaofertowego.
2. Wykonawca posiada:
2.1.Na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
2.2.Na podstawie art. 16RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
2.3. Na podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
2.4. Prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, żeprzetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
3. Wykonawcy nie przysługuje:
3.1. W związku z art. 17ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
3.2. Prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
E. Uwagi formalne:
1. Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktówz Wykonawcami jest mgr inż. RomualdBabul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibieZamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.
2. W przypadku pytań związanych z obsługąplatformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowejOpen Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00do 17:00.
3. Przedmiot zamówienianależy wykonać zgodnie z:
3.1. Dokumentacją projektową pn. „Przebudowa z rozbudową ulicyWeterynaryjnej w Lęborku wraz z instalacjami technicznymi” składającą się znastępujących elementów:
a) Projekt budowlany– stanowiący Załączniknr 1 do opisu przedmiotu zamówienia;
b) Projekt wykonawczy branża drogowa – stanowiący Załącznik nr 2 do opisuprzedmiotu zamówienia;
c) Projekt wykonawczy branża sanitarna – kanalizacja deszczowa– stanowiąca Załącznik nr 3 do opisu przedmiotuzamówienia;
d) Projekt wykonawczy branża sanitarna – gaz – stanowiąca Załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia;
e) Projekt budowlano-wykonawczy sieć telekomunikacyjna - stanowiąca Załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia;
f) Projekt wykonawczy branża sanitarna – kolizje - stanowiąca Załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia;
g) Projekt wykonawczy branża elektryczna – kolizje - stanowiąca Załącznik nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia;
h) Specyfikacjatechniczna branża drogowa - stanowiąca Załącznik nr 8 do opisu przedmiotu zamówienia;
i) Specyfikacja techniczna branża sanitarna –kanalizacja deszczowa - stanowiąca Załącznik nr 9 do opisuprzedmiotu zamówienia;
j) Specyfikacja techniczna branża sanitarna – gazociągi- stanowiąca Załączniknr 10 do opisu przedmiotu zamówienia;
k) Specyfikacjatechniczna branża elektryczna - stanowiąca Załącznik nr 11 do opisu przedmiotu zamówienia;
l) Specyfikacja techniczna branża sanitarna –kanalizacja sanitarna i wodociągi - stanowiąca Załącznik nr 12 do opisu przedmiotu zamówienia;
m) Specyfikacjatechniczna branża elektryczna – przyłącze oświetlenia drogi. Linia kablowaoświetleniowa - stanowiąca Załączniknr 13 do opisu przedmiotu zamówienia;
n) Przedmiar - stanowiącaZałącznik nr 14 do opisu przedmiotu zamówienia.
2019-09-10 12:48 | Agnieszka Renka | W załączeniu przedstawiam zestawienie ofert. |
2019-09-05 14:54 | Agnieszka Renka | Zmienia się pkt B ppkt 1 opisu przedmiotu zamówienia na: "1. Termin realizacji zamówienia: do 29.05.2020 r. (do dnia zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy)." |
Announcements