Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Nadzór inwestorski branży drogowej w zadaniu pn.: „Przebudowa z rozbudową ul. Weterynaryjnej w Lęborku wraz z instalacjami technicznymi”

Agnieszka Renka
Urząd Miasta Lębork Department: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Deadlines:
Published : 04-09-2019 14:48:00
Placing offers : 10-09-2019 11:45:00
Offers opening : 10-09-2019 12:00:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Zapraszamdo złożenia oferty na nadzór inwestorski branży drogowej w zadaniu pn. „Przebudowaz rozbudową ulicy Weterynaryjnej w Lęborku wraz z instalacjami technicznymi”.

A.Charakterystyka zadania: 

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej przy przebudowie z rozbudową ulicy Weterynaryjnej w Lęborku wraz z instalacjami. Zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem z dotacji celowej w ramach Funduszu Dróg Samorządowych (2019).

2. Zakres robót planowanych do realizacji:

2.1. Branża drogowa:

a) Rozbiórkęnawierzchni oraz wszelkich elementów ulicznych o powierzchni ok. 1130 m2w zakresie niezbędnym dla zrealizowania nowych elementów;

b)Wycinkę około 33 szt. drzew oraz krzewów z powierzchni 284 m2;

c)Przestawienie ok. 64 mogrodzenia z paneli z drutu stalowegoocynkowanego, wspartego na słupkach stalowych i rozstawie ok. 250 m wraz z dwiema bramamiprzesuwnymi i furtką oraz ok. 65 m ogrodzenienia z siatki plecionej stalowej powlekanejPCV wspartego na słupkach stalowych, rozstawie ok. 260 cm na podmurówce  betonowej monolitycznej. grubości 5 cm wraz z furtką;

d) Budowa około 210 m nowej konstrukcjijezdni asfaltowej o szerokości 6 m;

e) Budowa około 170 m2(dowiązanie nowo budowanej jezdni z jezdnią już istniejącą od strony mostu narzece Łebie) nawierzchni asfaltowej jezdni warstwy wiążącej i ścieralnej;

f) Budowa drogirowerowej i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni asfaltowej o długości ok. 260 m i szerokości 2-3 m;

g) Budowa chodników onawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6 cm o powierzchni ok. 609 m2 orazz kostki betonowej czarnej gr. 6 cm o powierzchni 23m2;

h) Budowa wyniesienia onawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm o powierzchni ok. 232 m2;

i) Budowa zjazdów naposesje i miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej czarnej  gr. 8 cm;

j) Wykonanie trawników opowierzchni ok. 150 m2;

k) Wykonanie oznakowaniapionowego i poziomego.

2.2. Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa:

a) Budowa siecikanalizacji deszczowej z rur PP (z poliuretanu ze ścianką litą), klasy „S”Ø 315mm o długości ok. 120 m, Ø250mm o długości ok. 30 m, Ø200mm o długości ok. 36 m. Przykanaliki kanalizacjideszczowej o długości ok. 53 mnależy wykonać z rur PP Ø200x7,7;

b) Montaż 7 szt.studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych Ø1200mm z betonu klasy nie mniejszejniż B-40 z włazami żeliwnymi pełnymi Ø600mm, w ciągach jezdnych włazy żeliwnetypu ciężkiego klasy D400 natomiast w chodnikach klasy B125;

c) Montaż 12 szt.wpustów ulicznych z prefabrykowanych kręgów betonowych klasy min. B30 Ø500mm zosadnikami.

2.3. Branża sanitarna – gaz:

a) Budowa sieci gazowejniskiego ciśnienia z rur PE100 RC SDR17 typu 2 koloru pomarańczowego dn90x5,4 odługości ok. 230 m;

b) Budowa sieci gazowejniskiego ciśnienia z rur PE100 RC SDR11 typu 2 koloru pomarańczowego dn63x5,8 odługości ok. 150 m;

c) Przeniesieniekolidującej szafki wraz z przebudową przyłącza.

2.4. Branża telekomunikacyjna:

a) Przebudowa siecitelekomunikacyjnej z rur typu PCV 110 mm o długości ok. 200 m wraz z budową 5studniami kablowymi telekomunikacyjnymi typu SK-1;

b) Ułożenie ok. 250 m kablatelekomunikacyjnego XZTKMXpw 10x4x0,5;

c) Ustawienie 4 szt.słupów kablowych drewnianych pojedynczych wys. 7m ze szczudłami żelbetowymi ibelkami ustojowymi;

d) Montaż 4 szt.skrzynek kablowych oraz uziomów szpilkowych.

2.5. Branża elektryczna:

a) Przebudowa liniinapowietrznej oświetleniowej 0,4 kV

b) Przebudowa ok. 78 m linii kablowej 15 kV. Nanowoprojektowanym odcinku należy ułożyć kabel 3xXRUHAKXs 1x120 mm2.

2.6. Branża sanitarna – siećwodociągowa - kolizje

a) Usunięcie kolizji zwpustem WU 4 poprzez wykonanie obejścia wodociągiem Ø110x4,2 mm PCV PN 10 nadługości 4 m;

b) Usunięcie kolizji 2kpl. studzienek wodomierzowych tj. do Wylęgarni drobiu i do budynkumieszkalnego nr 12 poprzez ich likwidację i ponowny montaż w nowej lokalizacjiw studzienkach z kręgów betonowych Ø1200 mm z przykryciem w postaci włazulekkiego z podwójną pokrywą wraz z wymianą przyłączy na odcinku ok. 3 m każdy;

c) Usunięcie kolizji 1kpl. studzienki kanalizacyjnej Ø1200 mm do Wylęgarni drobiu poprzez jejlikwidację i ponowny montaż nowej studni przepływowej wykonanej w technologiitworzywowej Ø425 z PE lub PP z pokrywą żeliwną typu ciężkiego wraz z wymianąok. 3 modcinka przyłącza kanalizacyjnego. 

B.    Termin realizacji:

1. Termin realizacji zamówienia: do 29.11.2019 r. (do dnia zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy).

2. Za ostateczny termin wykonania zadania uważa się termin zakończenia wszystkich robót budowlanych i uznania ich za należycie wykonane, z przekazaniem Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 

C.    W zakresie oferty należy uwzględnić:

1. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:

1.1.      Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontrolizgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robótbudowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzytechnicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi;

1.2.     Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na tereniebudowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tymzakresie czynności;

1.3.     Sprawdzanie jakości wykonywanych robót iwbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególnościzapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych iniedopuszczonych do stosowania w budownictwie;

1.4.     Sprawdzanie i odbiór robót budowlanychulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorachtechnicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział wczynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanieich do użytkowania;

1.5.     Potwierdzanie faktyczniewykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowypoprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresurzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymizałożeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego, w protokołach odbiorurobót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robótbudowlanych;

2. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności:

2.1.     Przed rozpoczęciem budowy kompleksowesprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem kompletności i prawidłowościwykonania oraz poinformowanie Zamawiającego o możliwych trudnościach w związkuz wykrytymi nieprawidłowościami. Zaproponowanie działań naprawczych;

2.2.     Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przezwykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacjiprojektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń itechnologii;

2.3.     W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązańzamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej,Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminachustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będąw protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót);

2.4.     Wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie inaradach koordynacyjnych mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznychspraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy minimum 1 raz w tygodniuoraz według potrzeb określonych przez Zamawiającego;

2.5.     Udział w procesie przygotowania, kompletowaniazawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji;

2.6.     Udział w pracach komisji powołanych doprzeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba,w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterekw zrealizowanych obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresiegwarancyjnym. 

D.   Informacje dotyczące przetwarzanie danychosobowych:

1.     Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych )(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiającyinformuje, że:

1.1. Administratorem danychosobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork,tel. 59 8624 280;

1.2. Inspektorem ochronydanych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk,e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. 59 8637 733;

1.3. Dane osoboweprzekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegona „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Przebudowa z rozbudową ulicy Weterynaryjnej w Lęborku wraz zinstalacjami technicznymi”, prowadzonym w trybie zapytaniaofertowego.

2.     Wykonawca posiada:

2.1.Na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

2.2.Na podstawie art. 16RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;

2.3. Na podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

2.4. Prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, żeprzetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3. Wykonawcy nie przysługuje:

3.1.  W związku z art. 17ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

3.2.     Prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

E. Uwagi formalne:

1.  Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktówz Wykonawcami jest mgr inż. RomualdBabul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibieZamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.

2. W przypadku pytań związanych z obsługąplatformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowejOpen Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00do 17:00.

3. Przedmiot zamówienianależy wykonać zgodnie z:

3.1. Dokumentacją projektową pn. „Przebudowa z rozbudową ulicyWeterynaryjnej w Lęborku wraz z instalacjami technicznymi” składającą się znastępujących elementów:

a)      Projekt budowlany– stanowiący Załączniknr 1 do opisu przedmiotu zamówienia;

b)      Projekt wykonawczy branża drogowa – stanowiący Załącznik nr 2 do opisuprzedmiotu zamówienia;

c)      Projekt wykonawczy branża sanitarna – kanalizacja deszczowa– stanowiąca Załącznik nr 3 do opisu przedmiotuzamówienia;

d)      Projekt wykonawczy branża sanitarna – gaz – stanowiąca Załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia;

e)      Projekt budowlano-wykonawczy sieć telekomunikacyjna - stanowiąca Załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia;

f) Projekt wykonawczy branża sanitarna – kolizje - stanowiąca Załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia;

g)      Projekt wykonawczy branża elektryczna – kolizje - stanowiąca Załącznik nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia;

h)     Specyfikacjatechniczna branża drogowa - stanowiąca Załącznik nr 8 do opisu przedmiotu zamówienia;

i)  Specyfikacja techniczna branża sanitarna –kanalizacja deszczowa - stanowiąca Załącznik nr 9 do opisuprzedmiotu zamówienia;

j)  Specyfikacja techniczna branża sanitarna – gazociągi- stanowiąca Załączniknr 10 do opisu przedmiotu zamówienia;

k)    Specyfikacjatechniczna branża elektryczna - stanowiąca Załącznik nr 11 do opisu przedmiotu zamówienia;

l)  Specyfikacja techniczna branża sanitarna –kanalizacja sanitarna i wodociągi - stanowiąca Załącznik nr 12 do opisu przedmiotu zamówienia;

m)   Specyfikacjatechniczna branża elektryczna – przyłącze oświetlenia drogi. Linia kablowaoświetleniowa - stanowiąca Załączniknr 13 do opisu przedmiotu zamówienia;

n) Przedmiar - stanowiącaZałącznik nr 14 do opisu przedmiotu zamówienia.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zalaczniki.zip zip 91252.79 2019-09-04 14:48:00 Proceeding
zestwienie ofert nadzór drogowy.doc doc 67 2019-09-10 12:48:18 Public message

Announcements

2019-09-10 12:48 Agnieszka Renka W załączeniu przedstawiam zestawienie ofert.

zestwienie ofert nad [...].doc

2019-09-05 14:54 Agnieszka Renka Zmienia się pkt B ppkt 1 opisu przedmiotu zamówienia na: "1. Termin realizacji zamówienia: do 29.05.2020 r. (do dnia zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy)."

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Nadzór inwestorski - 1 pc. Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 585