- Strona główna
- Postępowanie ID 249048
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Prośba o oszacowanie wartości zamówienia polegającego na Opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa budynku informacji turystycznej w Koronowie
Wystawiający
-
UżytkownikMaria Klapczyńska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-08-20 12:54:00
-
Składania2019-08-22 14:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Prośba oszacowanie wartości zamówienia
I. Gmina Koronowo zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia polegającego na Opracowaniu dokumentacji projektowo –kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa budynku informacji turystycznej w Koronowie.
II. Prosimy o dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie usługi opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej przebudowy budynku informacji turystycznej w Koronowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części mieszkalnej na pomieszczenia użyteczności publicznej.
Zamawiający traktuje niniejszą prośbę jako rozeznanie cen rynkowych a przekazane wartości posłużą do ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.
III. 1. Opis przedmiotu zamówienia:
- Istniejący budynek zlokalizowany jest na działce nr 838 obręb geodezyjny Koronowo.
- Budynek znajduje się na obszarze dzielnicy starego miasta, która wpisana jest do rejestru zabytków decyzją nr A/1418 z dnia 16.09.1957 r.Wszelkie prace prowadzone na tym terenie wymagają uzyskania pozwolenia w formie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
- Prace ziemne należy prowadzić sposobem ręcznym pod ścisłym nadzorem archeologicznym,a w przypadku odsłonięcia zabytków nawarstwień kulturowych należy przeprowadzić archeologiczne badania ratownicze zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Budynek ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków województwa kujawsko – pomorskiego.
- Uwzględnić należy nadanie historycznej formy elewacji frontowej,elewacje budynku wykończyć należy z użyciem materiałów historycznych.
- Budynek leży w Obszarze Krajobrazu Chronionego.
2. Zakres opracowania dokumentacji:
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego obejmującego:
- przebudowę istniejących pomieszczeń budynku informacji turystycznej w celu poprawy funkcjonalności i dostosowania do obowiązujących przepisów i norm,
- zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia stanowiącego część lokalu mieszkalnego na pomieszczenia użyteczności publicznej z połączeniem funkcji z budynkiem informacji turystycznej,- rozbiórkę części budynków mieszkalnych zlokalizowanych na działce od strony działki nr 839.
3. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje wykonanie:
- Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy
- Wykonanie inwentaryzacji istniejącego stanu w zakresie niezbędnym doprojektowania
- Wykonanie mapy do celów projektowych oraz wypisów z rejestru gruntów
- Sporządzenie oceny technicznej elementów konstrukcji budynku
- Uzgodnienie projektu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
- Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego oraz informacji bioz – 6kpl.
- Kosztorysu inwestorskiego, 2 kpl.
- Przedmiaru robót 2 kpl.
- Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót 2 kpl.
4. Wystąpić i uzyskać z organu administracji budowlanej decyzję o pozwoleniu na budowę.
5. Zakres dokumentacji należy również wykonać na nośniku CD.
IV. Wykonawca zobowiązany będzie do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map do celów projektowych oraz innych pozwoleń i uzgodnień wynikających z przepisów prawa oraz wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień projektu budowlanego z jednostkami opiniującymi i uzgadniającymi oraz uzyskanie zgody odpowiedniego organu administracji budowlanej.
V. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia koncepcji projektu oraz uzyskania zatwierdzenia przez Wydział Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Koronowie.
VI. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. VII. Zamawiający udzieli wykonawcy zamówienia, pełnego pełnomocnictwa do reprezentowania przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody.
VIII.Wynagrodzenie w formie ryczałtu rozliczonego na podstawie faktury – po wykonaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowo – przedmiarowej należy opisać uwzględniając zapisy art. 29 i art. 30 uPzp,
2) Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, aw szczególności z przepisami:
a) ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186),
b) ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r.,poz. 1986 z późn. zm.),
c) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego(Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.),
d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego(Dz. U. z 2013 r. 1129),
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389).
X. Termin realizacji zadania do dnia 10 grudnia 2019 r.
XI. Uprzejmie prosimy o złożenie pisemnej wyceny wyłącznie poprzez platformę zakupową.
Wycenę należy złożyć do dnia 22.08.2019 r. do godz. 14:00.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?