Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Demontaż słupów energetycznych i wiaty na samochody w Komendzie Powiatowej Policji w Brzezinach

Andrzej Szmajda
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2019 12:53:00
Składania : 12-08-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wymagania i specyfikacja

1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA przedmiotem zamówienia jest wykonanie demontażu :

trzech słupów energetycznych Żn 6 mb. oraz demontaż wiaty metalowej na samochody trzy stanowiskowa. wraz z uprzątnięciem terenu w Komendzie Powiatowej Policji w Brzezinach

zdjęcia w załącznikach

2 INNE WARUNKI I POSTANOWIENIA- -wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą po stronie Wykonawcy- rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie wystawione jprzez Wykonawcę faktury VAT.- termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury wystawionej na

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi 91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112 NIP726-000-44-58.- wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonania usługi zleconej przez  Zamawiającego.

-Zamawiający wymaga przesłania/dostarczenia wraz z fakturą podpisanego oświadczenia  z pkt.73

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: termin realizacji zamówienia do 16 sierpnia 2019 r.

4. DODATKOWE INFORMACJE: Dodatkowych informacji p. Andrzej Szmajda tel. Kom. 607-617-097 Zamawiający zastrzega sobie prawa do niezrealizowania zamówienia bez podania przyczyn

4. KLAUZULA NR .1Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji  z siedzibą przy ul.Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail:iod@ld.policja.gov.pl3. Dane osobowe, zwane dalej„danymi”, przetwarzane są w celu : a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie postępowanie na Platformie Zakupowej.(podstawą przetwarzania jest art.6 ust. 1 lit. c RODO). b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z KomendantemWojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań naPana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. b RODO)4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowychbezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ww.ustawy.27 lipca5. W związku z przetwarzaniemPana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do: a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi ;b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; c. ograniczeniaprzetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO – jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ich usunięcie;6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO,przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie zustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu izakresie koniecznym do realizacji umowy.8. Pana/Pani dane osobowe będąprzetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej ielektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznychoraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj.przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a wprzypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będąprzez okres obowiązywania umowy, a po tym czasieprzez czas określony wprzepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity RzeczowyWykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93Ministra SprawWewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku9. Dane nie podlegajązautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/winnym dokumencie, który składają w postępowaniu Wykonawcy składający ofertęmuszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być wtreści składanejoferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/winnym dokumencie, który składają w postępowaniu7. OŚWIADCZENIE Oświadczam, że:•dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679• wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lubart. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lubpośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu /W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danychosobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączeniestosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treścioświadczenia np. przez jego wykreślenie/• przyjmuje do wiadomości i akceptujezapisy klauzuli informacyjnej zawartej w warunkach postępowania.  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
20190807_111146.jpg jpg 5970.64 2019-08-09 12:53:00 Postępowanie
20190807_111201.jpg jpg 3354.59 2019-08-09 12:53:00 Postępowanie
20190807_111213.jpg jpg 5123.84 2019-08-09 12:53:00 Postępowanie
20190807_112720.jpg jpg 5135.28 2019-08-09 12:53:00 Postępowanie
20190807_112724.jpg jpg 4591.85 2019-08-09 12:53:00 Postępowanie
20190807_112727.jpg jpg 4603.29 2019-08-09 12:53:00 Postępowanie
20190807_111146.jpg jpg 5970.64 2019-08-09 12:53:00 Przedmiot zamówienia
20190807_111213.jpg jpg 5123.84 2019-08-09 12:53:00 Przedmiot zamówienia
20190807_112720.jpg jpg 5135.28 2019-08-09 12:53:00 Przedmiot zamówienia
20190807_111201.jpg jpg 3354.59 2019-08-09 12:53:00 Przedmiot zamówienia
20190807_112727.jpg jpg 4603.29 2019-08-09 12:53:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 demontaż słupów energetycznych i demontaż wiaty na samochody -

20190807_111146.jpg

20190807_111213.jpg

20190807_112720.jpg

20190807_111201.jpg

20190807_112727.jpg

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 892