Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-08-2019 12:24:00 |
Składania : | 20-08-2019 11:00:00 |
Otwarcia : | 20-08-2019 11:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Tryb postępowania - przetarg nieograniczony
Nr postępowania - GRZ/262/129-TOH/2019
Przedmiot zamówienia -
Świadczenie usługi w zakresie jednorazowego rocznego przeglądu i konserwacji dwóch kotłów: gazowego i olejowego oraz dwóch pomp ciepła wraz towarzyszącą armaturą.
Opis przedmiotu zamówienia - w załączeniu
Do oferty należy dołączyć (w formacie PDF):
- aktualny certyfikat potwierdzający autoryzację producenta na prowadzenie prac serwisowych, konserwacyjnych dla pomp ciepła Viessmann,
- aktualny certyfikat potwierdzający autoryzację producenta na prowadzenie prac serwisowych, konserwacyjnych dla kotłów gazowych i olejowych Viessmann,
- aktualny certyfikat dla personelu, poświadczający kwalifikacje do wykonywania prac związanych z obsługą urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła –kategoria I (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie egzaminowania i certyfikowania personelu w zakresie fluorowanych gazów cieplarnianych i substancji kontrolowanych — Dz.U. 2017 poz.2402),
- aktualny certyfikat dla przedsiębiorców wydany na podstawie ustawy z 15 maja 2015 o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie wzoru wniosku o wydanie certyfikatu dla przedsiębiorców, wzoru tego certyfikatu i jego opisu oraz wysokości jednostkowych stawek opłat pobieranych przez jednostkę certyfikującą przedsiębiorców — Dz.U. 2017 poz.2421).
Zamawiający wymaga, aby usługa świadczona była na terenie dwóch oczyszczalni w dniach: roboczych (pn-pt) w godzinach: 7-14, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym:
- oczyszczalnia ścieków „Halemba Centrum” – tel.667 999 601
- oczyszczalnia ścieków „Orzegów” – tel.609 827 055
Dokonanie wpisu w Karcie Urządzenia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie Centralnego Rejestru Operatorów — Dz.U. 2017 poz.2419) do 15 dni roboczych od wykonanych czynności.
- PWiK Sp. z o.o., budynek nr 4, tel. 32 34 24 256
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na wykonanie częściowej usługi.
CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z DOJAZDEM
Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Podstawą wystawienia faktury VAT (jedną dla całego zlecenia z rozbiciem kosztów na 4 główne przeglądane urządzenia) jest protokół odbioru robót podpisany przez Kierownika Obiektu lub Mistrza Zmianowego oraz dokonanie wpisu w Karcie Urządzenia, w elektronicznym rejestrze, dostępnym w budynku nr 4 Przedsiębiorstwa przy ul. Pokoju 13.
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
Termin realizacji usługi - Usługę należy wykonać w 47 tygodniu 2019 r (18 - 22.11.2019 r.).
Dopuszcza się wykonanie przeglądu dla dwóch kotłowni zlokalizowanych naoczyszczalniach ścieków w różnych dniach z zachowaniem w/w terminu.
Sposób realizacji usługi - podstawą realizacji usługi będzie zamówienie wysłane wybranemu Usługodawcy odrębnym pismem (faxem lub pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Oferenta).
Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami na etapie przygotowania i składania ofert są:
- sprawy formalne - Iwona Rother tel. 32/34-24-269, przetargi@pwik.com.pl
- sprawy merytoryczne - Adam Wiater tel. 667999601
Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus.
Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.
Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Tryb oceny ofert -
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
- pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00)
Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
Uczestnicy postępowania zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na stronie Zamawiającego w zakładce "Komunikaty". Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Oferent wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Oferenta zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Oferent, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników,podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie:"KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane.Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Oferenta wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób).
Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl
Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.
2019-08-28 09:26 | PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. | WYNIK POSTĘPOWANIA: do realizacji zamówienia Zamawiający wybrał n/w Wykonawcę: Tech-Service Rybnik, oferowana cena brutto 7.250,85 zł |
Komunikaty